Haley Skrevet 10. desember 2013 #2541 Del Skrevet 10. desember 2013 Så bra at blødningene gir seg! Men godt å få en UL allikevel da! Kjedelig å gå og tenke på det hele jula som du sier. Godt at du har noen som passer på at du får i deg føde. Er ikke alltid det frister, men stort sett gjør det godt for kroppen Vi ble også forstyrret når vi hadde kjærestetid i går kveld... De har det med å treffe på sånne tidspunkter hvor lenge pleier Lille å sove på dagtid/i barnehagen? Frøken Fryd våkner sover 1t 15min - 1t 30 min i barnehagen, men kan glimte til med 2 timer hjemme i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #2542 Del Skrevet 11. desember 2013 Han bruker å sove ca 1,5 time i barnehagen, men når vi er hjemme sover han alltid minst to timer. Rakk ikke å begynne på kjærestetid en gang, for lille begynte med hylingen sin før kjære kom hjem fra jobb (etter lille hadde sovet i 45 minutter). Ingenting som virket, så han ble med opp og så på TV sammen med oss. Sovnet i senga si til slutt i 23-tiden, og sov til ca 08. Utrolig slitsomt at han skal begynne å tulle med det der nå!! I kveld jobber kjære sent igjen, og minstetass har avslutning med foreldrekonsert i koret. Jeg og lille og storetass må pakke oss uti bilen og delt på konserten, som ikke slutter før etter lille sin sengetid. Deretter skal de to store mates, lekses og legges. Ikke mye avslapping i førjulstida her i huset. Kjære jobber også sent i morgen, men da er det ingen som skal noe sted.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 11. desember 2013 #2543 Del Skrevet 11. desember 2013 Det høres utrolig travelt ut. Håper du får mulighet til å slappe litt av innimellom også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #2544 Del Skrevet 11. desember 2013 Fnkk ikke slappet av nei, men kjære kom heldigvis hjem før forventet! Lille la seg uten problem i dag, så nå krysser vi fingre og tær for wt det holder til i morgen tidlig. På ekle-fronten har vi hatt en smule tilbakegang i dag, og det ser ut til at blødningene ikke hat gitt seg helt likevel. Er fortsatt nokså overbevist om at det er pga medisinene, men vi får vente med konklusjonene til etter neste fredag. E jammen ikke sikker på om det er noe der lenger heller, til tross for at jeg har hatt verken smerter eller store blødninger. Føler meg ikke særlig gravid, og etter å ha endelig funnet pakningsvedlegget tiø utrogestanen, kan det like godt være den som gjør at jeg er trøtt og svimmel. Hmm... Hor skal det ende når jeg ikke en gang stoler på en positiv test?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. desember 2013 #2545 Del Skrevet 11. desember 2013 Heier på isbiten , med lita fikk ikke jeg noe særs med symptomer før uke åtte/ni. Det eneste var den BBQ sausen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #2546 Del Skrevet 11. desember 2013 Våknet sent en kveld etter jeg hadde lagt meg og fikk akutt behov for skive med hvitost og sylteagurk, noe jeg aldri har spist før! Kanskje et tegn det! Er liksom småkvalm, men sier til meg selv at det er fordi det er lenge siden jeg har spist. Lurer på om jeg kanskje fortsatt er på "pre-teste" stadiet inni hodet mitt, hvor jeg konstant må skru ned forventningene. Det første jeg kjente med lille var ligamentsmerter, og det har jeg ikke k det hele tatt nå. Mulig at det er mindre av det i andre svangerskap, i og med at lille utvidet både her og der i første! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. desember 2013 #2547 Del Skrevet 11. desember 2013 Kan godt være et tegn det ja og ligamentsmertene kan være ulikt fra graviditet til graviditet. Jeg husker ikke hvordan det var med isrosen, men hadde ikke noe voldsomt til plager med lita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #2548 Del Skrevet 12. desember 2013 I dag er det en uke siden jeg testet positivt. Helt merkelig - kjennes ut som om det er myyyyye lenger, men det har liksom ikke gått opp for meg enda. Glemmer til stadighet at jeg er gravid, og må minne meg selv på hvorfor jeg ikke kan ta et glass vin til maten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #2549 Del Skrevet 12. desember 2013 Da har det kommet friskt blod med klumper av gammelt, kg jeg har ringt til legevakten for å spørre hva jeg skal gjøre. Fikk beskjed om å komme inn til HCG-måling i morgen og neste onsdag. Det er ikke "i strie strømmer", og ingen smerter. Innstiller meg på at løpet er kjørt... Kjære har avlyst kveldsjobbing i tilfelle, ikke noe særlig hvis jeg skal ha ansvar for tre gutter og så få sterke smerter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 12. desember 2013 #2550 Del Skrevet 12. desember 2013 Åh, krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 12. desember 2013 #2551 Del Skrevet 12. desember 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #2552 Del Skrevet 12. desember 2013 Ble med den ene gangen, foreløpig. Mannen har tatt seg av meg i kveld, og har gjort det han gjør beste: lest seg opp på problemet og funnet alternative løsninger. Han mener at det vil gå bra, for det er relativt små blødninger, og ingen smerter. Hadde visst funnet opptil flere på nett som hadde opplevd det samme og kommet godt ut av det... Jeg har bestemt meg for å være pessimist til det motsatte er bevist, så blir kanskje ikke skuffelsen så stor. Heldigvis har jeg fri i morgen, og da skal også lille i barnehagen. Jeg skal slappe av og jobbe litt, og i tillegg inn og ta blodprøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 12. desember 2013 #2553 Del Skrevet 12. desember 2013 Da har det kommet friskt blod med klumper av gammelt, kg jeg har ringt til legevakten for å spørre hva jeg skal gjøre. Fikk beskjed om å komme inn til HCG-måling i morgen og neste onsdag. Det er ikke "i strie strømmer", og ingen smerter. Innstiller meg på at løpet er kjørt... Kjære har avlyst kveldsjobbing i tilfelle, ikke noe særlig hvis jeg skal ha ansvar for tre gutter og så få sterke smerter... til deg! Jeg er helt sikker på at min spire forlot meg og dro til deg Håper alt er i orden, og at det bare er litt gammelt blod som ikke vil være hos deg mer, og ikke noe annet! Dette skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #2554 Del Skrevet 13. desember 2013 Takk, missdior! Håper selvfølgelig det går bra jeg også, men innstiller meg på det verste i tilfellet... HCG-prøven er tatt, og nå er det bare å vente. Skal inn og ta nsete på onsdag, og neste fredag er det tidlig UL. Foreløpig har det ikke kommet mer i de mengder som kom i går, så forhåpentlig vis var det bare en glipp. Uansett greit å sjekke, for å være sikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 13. desember 2013 #2555 Del Skrevet 13. desember 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. desember 2013 #2556 Del Skrevet 13. desember 2013 Krysset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. desember 2013 Forfatter #2557 Del Skrevet 14. desember 2013 Jaja... Etter symptomer å dømme, skulle det fortsatt være håp i alle fall... Akutt sulten hver tredje time, og hvis jeg ikke spiser så blir jeg kvalm og uvel. Dovnet også på spfaen to ganger i går kveld, først før storetass skulle elgge seg og så midt i detektimen... Mesteparten av eklegreiene har gitt seg, og det som kommer ut nå er rester av utrogestan. Fortsatt rosa, men det begynner å bli en vane... Bare å vente og se, heldigvis er neste uke fullt opp av ting som skjer. Kanskje tiden går litt fortere da. Jeg drømte i natt at vi varmpå ordinær ul og legen spurte om vi hadde navn klar. Vi sa et guttenavn, og legen svarte at nei, barnet skulle nok hete Thale! Har ikke tenkt på det navnet som en kandidat, og kjenner ingen som heter det, så aner ikke hvor det kom fra!! Men hvis det blir noe nå, så blir det i alle fall jente, tydeligvis! ----- Min tur å stå opp i dag tidlig og lille sov hele natta til 07:30!!! Det har aldri skjedd utenom når det er kjære sin tur til å stå opp. Vi har lite planer for dagen, men det er et julemarked i byen, og kjære vil ha kake på kafe. Så da blir det kanskje bytur på oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 14. desember 2013 #2558 Del Skrevet 14. desember 2013 Håper symptomene stemmer, og at all bekymring er uten grunn. Det er hvertfall bra du får vite nå til uka uansett, og godt du har så mye annet å tenke på de neste dagene Så deilig at du fikk sovet såpass lenge i dag da! Det er vel fortjent Håper du får en fin lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #2559 Del Skrevet 15. desember 2013 Fin dag i dag, og forsåvidt i går også (bortsett fra en uheldig spy-episode med lille etter sengetid som ødela planer om voksentid og god mat). I helga har vi ikke egentlig gjort noe som helst. Ble en tur på kafe i går, og lille og tassene koste seg i lekekroken mens jeg og kjære fikk slappet av et øyeblikk. I dag har vi bare vært hjemme. Minstetass har hatt kompisbesøk, og storetass hjalp kjære med å planlegge prosjekt pakking av bil til juleferie. Fant ut at skiskoene (både langrenn og slalom) er for små til begge to, så må ut med en liten formue i nye.... Jaja, bra vi har fulle og faste jobber begge to! Nå er kjære og storetass ute og handler de siste julegavene, og har med seg søppelmat hjem! Tror det var Burger King de skulle innom... Det er ca en gang i året, så jeg velger å la dårlig samvittighet komme i andre rekke etter Hormonella! -------- Oppdatering på eklefronten - litt mer i dag enn de siste dagene, men det ga seg veldig fort. Virker som om det blir bedre hvis jeg ikke rører meg så mye, for det var en merkbar økning etter en heller energisk omgang med støvsugeren i dag.... Blir vel økning igjen i morgen, da jeg skal springe trapper på jobben (tilsammen minst 400 trinn i morgen). Ellers mener jeg å tro at jeg kjente noe som kan minne om ligamentsmerter i dag - ikke vært så glad for strekte muskler på veldig lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 15. desember 2013 #2560 Del Skrevet 15. desember 2013 Håper du skal kjenne mye til ligamentsmerter framover! Søppelmat er heeelt greit nå og da! Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå