Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Har et berg med klesvask som skal brettet jeg også, men nå tar jeg kvelden i stedet.

Kjipt at mensen er forsinket, det var min før lita satt, syklusen var 36 dager mot 28/29. Satser på at det er et bra ting og at lille blir storebror rundt august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du har rett! :) Er vel på syklusdag 32 idag. Er jo ikke egentlig uvanlig det, har j hørt, men her hos meg er den ALDRI forsinket. Typisk at den skulle bli forsinket akkurat nå.... :( Ingen tegn til "bedring" i dag heller, så får bare vente og se.

Meldte avbud til jentene som skulle ut på livet, får ta det igjen. Jeg er så grusomt trøtt om dagen så nå skal jeg bare bli varm på føttene og legge meg til å sove. Sikker fordi det er uvant at lille sover så godt! Søvn avler søvn - også hos mammaer! :fnise:

God natt! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Mayami... tenk om du er gravid nå da? Forsinket TR og grusomt trøtt?

Kjekt å høre at det er prøving på gang igjen... lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Har tenkt tanken, men det er så usannsynlig at jeg like godt kunne våkne en morgen og være supermodell! Så da prøver jeg å finne andre og mer realistiske grunner. Men tenk om.......! :fnise:

Slitsom dag i dag med kjøring av minstetida på bursdagsfest og på opptreden med musikkskolen. Lille har sovet i over to timer igjen i dag, og er i full fres på pianoet nå. Hehe... Lille Mozart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... da blir jeg ikke supermodell denne gangen heller! ;) TR kom i stad, så nå er det bare å hive seg over Progynova. Og huske på å ringe St Olav i morgen..... hva er sjangsen for at jeg glemmer det, tro.....? (Svar: ganske stor)

Nå: Legge storetassen, så på med kosebukse og benke seg foran glaneboksen for ukas dose kjoledrama fra Downton Abbey! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett inn beskjed på mobilen din om å ringe da, og ring i det øyeblikket mobilen din varsler deg! :)

TR ja, jaja... da er jo en ny syklus i gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir vel den uka, ja! :) Trivelig! Krysse for begge! Ny syklus er sparket i gang, prognosar inntatt og mordene (på tv) unnagjort. Skal sjangle i seng og våkne mer eller mindre uthvilt til ny arbeidsuke.

Ha en fin mandag, ladies! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det her også, faktisk. Lille våknet ca midnatt, og sovnet ikke igjen før i tretida...... :natti: bare hyling uansett hva jeg gjorde, veldig frustrerende!! Får prøve å komme seg gjennom dagen likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde dentinox også, men det virket ikke. Var inne på tanken om å gi paracet, men etter det ikke virket sist jeg prøvde det så mener jeg det ikke er vits. Gir ikke medisin hvis jeg ikke tror det kommer til å gjøre det bedre! Skjønner ikke hvorfor han skal få alle tennene på en gang igjen - sist kom det 6 samtidig, og nå er det 4 oppe og i alle fall 2 nede på tur. Får bare håpe at det betyr at alt går over fort også.... trøtt..... og lei av ekkel kaffe fra automat....... (og altfor langt til coffeeshop med god kaffe.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du er igang med forsøk igjen nå :hoppe:

Tanntrøbbel her også i natt. Dvs i går kveld. Vesla var utrøstelig da hun våkna på kvelden i går, så hun fikk ligge hos meg hele natta. Jeg hadde ikke samvittighet til noe annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt sov lille helt til kl 05:30!! :hoppe: Hurra!!

Jeg husket å ringe til St Olavs i går (faktisk!) og fikk i samme slengen bestilt time til UL. Så nå er det i gang igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! :) Han er visst så blid og harmonisk i barnehagen om dagen også - hvor skal dette ende!? :fnise: Han tar med seg matboksen, vinker til meg og tusler inn til plassen sin når jeg leverer han om morgenen. Har nesten ikke tid til å ta av sko og jakke først! :rodmer:

Uff... begynner å merke bivirkinger av progynova. Oppblåst og rar i magen, og overemosjonell! Begynt å sippe i bilen i dag tidlig pga en sang med teksten "brunostskive som eltes av klønete små fingre"! Hehe.... Noen som sa hormonella!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjipt med bivirkninger alt :( Her nyter jeg så og si smertefri mens på synarela ;) og ellers ingen bivirkninger.

Herlig at Lille var så blid og harmonisk i dag, utrolig hva god søvn gjør altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh!!! Sitter på jobben og har masse tid til forefallende kontorarbeid, men er så trøtt at jeg holder på å dette over ende!! Lille våknet 00:30 og holdt det gående mer eller mindre hele natta. Han må da være helt utkjørt i dag, men heldiggrisen får sove så lenge han vil i den varme, gode, myke, deilige vogna si i barnehagen. Ønsker meg en sånn vogn på jobben jeg - til meg!! Men jeg får klare meg med mengder med (dårlig) kaffe og prøve å holde meg våken gjennom rettingen av elevtekster.... :natti: Vet ikke hva det var som holdt lille våken i natt, men det var sikkert tenner igjen. Enda godt vi ikke har noen planer for ettermidaagen/kvelden, så kan vi slappe av og legge oss tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at lita og lille følger hverandre litt, her våknet hun litt over to og holdt det gående til halv fem.. Hosting og hyling..

"Flaks" at jeg bare har avogtil jobb slik at jeg kan slenge meg nedpå i duppen hennes, skulle egentlig skrevet søknad på ny jobb men det får jeg ta i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg fri fra jobben!! :) :) Har lille hjemme fra barnehagen og skal på kafe med venninne m/liten gutt etterpå. Håper bare at lille sovner i vogna si mens vi er på kafe!

I går var det foreldrekonferanse på barnehagen, og de hadde bare snille ting å si om lille. Blid og trivelig, deler gjerne på lekene med de andre og lager ikke noe styr. Håper det fortsetter sånn de neste 20 årene! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...