Mayami Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #2421 Del Skrevet 22. oktober 2013 Høres kjent ut.. I går sa kjære at han skulle bære lille ut i senga si igjen da han hadde sovnet skikkelig, men så sovnet kjære skikkelig først. Høyt og tydelig. Lille lå på meg så turte ikke å flytte på meg/oss... Men i natt er det slutt, madrass er installert! Tror jammen gubben skal få sove der jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #2422 Del Skrevet 22. oktober 2013 Nå har lille endelig sovnet av seg selv etter å ha hylt i over 2 timer..det han vil er å få komme inn i senga vår, men jeg nekter. Kjære var på gli ("stakkars kanjo ikke ligge sånn og hyle") men som jeg sa, hvis han får komme inn til oss nå, så får vi han ikke ut igjen. Uaktuelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #2423 Del Skrevet 25. oktober 2013 Klart for heeeeeeelg! I dag har jeg frisørtime (som jeg har drømt om siden jeg ble skamklippet i vår), tassene skal bort på helgetur med bestemor, så jeg og kjære skal være alene hjemme med lille. Lille sover LITT bedre om natta nå (krysser det som krysses kan), men har fortsatt hyleperioder på kveldstid. Gjerne fra ca kl 21. I natt var det også en periode i tre-tiden, men da ga han seg fort etter at kjære var inne hos han med vann. Han blir så varm i senga si, våkner og skriker, og sovner igjen oppå dyna. Kan liksom ikke ha på han mindre klær heller, for utenfor dyna er det jo kjølig og da våkner han igjen... Håper det blir skikkelig kaldt snart så det blir lettere å regulere! I kveld skal jeg og kjære lage oss kosemat - enchiladas med kylling og hjemmelaget guacamole, og sjokolademousse til dessert! Også kanskje et glass vin....? TGIF!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 25. oktober 2013 #2424 Del Skrevet 25. oktober 2013 O`herlige fredag! Den menyen så deilig ut! Håper Lille er "snill" og sover bedre sånn at dere får en deilig og avslappende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter #2425 Del Skrevet 26. oktober 2013 Menyen var helt topp og det beste var at det var igjen nok til i dag også! Lille sov i ett fra 19:30 til 06:30 så ikke noe å klage på der heller. Han tar igjen for det nå da.... Hylekor... Jaja, han gir seg vel snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. oktober 2013 #2426 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hørtes ut som en super fredagskveld! Og nam!! Hylekor er ikke like hyggelig :-/ Får håpe den perioden snart går over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter #2427 Del Skrevet 29. oktober 2013 Lille har sovet mye bedre de siste nettene, men har en periode på kvelden hvor han våkner og skriker litt. Har mye lettere for å roe seg nå, i og med at vi har sluttet å dille med han for å få han til å sove igjen. Går bare inn og gir han vann hvis han vil ha, holder han til han slutter å skrike og så legger han ned igjen og går ut. Da sutrer han vanligvis i et par minutter før han sovner av seg selv igjen. Luksus! Vintertid har skapt en del tiiiiidlige morgener (ikke så verst i dag med 06:10, men 05:10 på søndag var i overkant). Nå går jeg og venter på TR slik at jeg kan starte på medisin til fryseforsøket, men det ser ikke ut til at det blir noe enda... rart og gå rundt å ønske seg TR! Med min flaks blir det fryseforsøk akkurat den dagen mamma og pappa kommer på besøk... men det er jo ikke noe man kan utsette akkurat, så de får heller aktivisere seg selv den dagen mens jeg er ute og flyr... *kunne godt tenkt meg og bodd nærmere sykehuset av og til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. oktober 2013 #2428 Del Skrevet 29. oktober 2013 Enig Mayami, det er et herk å ikke være nabo med sykehuset lenger Godt lille sover bedre om dagen. Her var lita oppe fem i dag og urolig mye av natten, tett igjen, og jeg sov tre timer til sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #2429 Del Skrevet 30. oktober 2013 Det er skikkelig slitsomt med sånne netter. Det var lettere da lille var nyfødt, synes jeg å huske! Rart... kanskje fordi jeg har blitt et år eldre!? Lille sov heldigvis godt i natt også, med unntak av litt knirking som nesten gikk over av seg selv rundt midnatt. Tør nesten ikke å skrive det - tenk hvis det blir "jinxed"!! Treg dag på jobben i dag, med masse klasser som skal jobbe selvstendig med prosjekt. Jeg får mye tid til å surfe på matoppskrifter (sulten!!!!) og å finne lure julegaver på nett! Fant noe helt perfekt til lillesøstern - nemlig et gjør-det-selv-sjokoladepålegg-kit! Hun er veldig kreativ, så jeg er sikker på at dette er midt i blinken! *fornøydmedmegselv* I ettermiddag skal jeg ut og prøvekjøre en bil, for min trofaste ganger har begynt å halte kraftig. Like spennende hver dag om jeg kommer meg på jobb eller ikke... Liker ikke prosessen før ny bil er innkjøpt - altfor mye å huske på og bekymre seg for. Så nå går jeg etter farge - bilen SKAL være rød! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #2430 Del Skrevet 30. oktober 2013 Fant også denne oppskriften på vegetar-tandoori-burgere som så kjempegode ut! Blir middagen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 30. oktober 2013 #2431 Del Skrevet 30. oktober 2013 Så godt at Lille sover bedre igjen! Jeg synes også unektelig at det var lettere med nattevåk når frøkna var mindre... Men da var det jo også mer tid på dagtid til å slappe av for vår del, i og med at vi var i permisjon Julegaver, ja! Det skulle jeg begynne med i oktober. Men det har ikke blitt så mye som litt nettshopping en gang Veldig fan av slik gaver som folk faktisk kan bruke og ikke bare stue vekk i en skuff Burger hadde vært godt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #2432 Del Skrevet 31. oktober 2013 Søvnen ble nok litt jinxed i går ja... Han var våken fra 00:30 til 02:00 - nektet å roe seg. Til slutt tok jeg han inn i senga en liten stund (jeg vet.... fysj og fy...) og da sluttet han å skrike, men roet seg ikke. Så kom jeg på at jeg kanskje skulle skifte bleie på han, og det fungerte godt! La han i sin egen seng igjen og han sov til kl 07! Hjernen min fungerer som en pensjonist i en dunk med sirup om natta, derfor tar det 1,5 time før jeg kommer på å skifte bleie.... I dag skal størstetass ha Halloweenfest med et par-tre kompiser på besøk. Minstetass har spysyken, så han og kjære var hjemme både i går og i dag. Går veldig bra nå, men de har den 48timers-regelen på skolen, så vi holdt han hjemme i dag også for sikkerhetsskyld. Jeg prøvekjørte bil i går, men den var ikke noe for meg så jeg får holde ut med sirkuset av et vrak så lenge til noe annet dukker opp (eller jeg får et større budsjett). I morgen er det endelig fredag, og da er det en hel uke siden jeg har spist godteri! Det skal feires.......med godteri......! Har ikke egentlig tenkt over det heller, annet enn litt om kvelden når jeg har savnet noe å knaske på. Heldigvis har vi hatt frukt og sånt i hus, så det har blitt noen pærer! Skal være like flink neste uke også! (...ellers ser det ikke ut til at TR dukker opp med det første, en hel dag på overtid i dag....... frustrerende....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. november 2013 Forfatter #2433 Del Skrevet 1. november 2013 Nå har jeg fått meg ny bil!!! Den er liten og rød, og ganske gammel men fungerer kjempefint! Er så fornøyd! I dag er det neste Halloween-fest som står for tur, nr 2 av 3. Tror kjære skal få følge tassene på denne... For mye musikk, for mange unger og for mye bråk for meg. Kan heller ta meg av lille og bading/legging av han jeg. På søndag er siste Halloween-fest i denne omgang, men da er det bare minstetass, og han skal gå uten oss voksne. Mer organiserte former. Jeg er ikke sikker på hva jeg synes om å feire Halloween, men det virker som om ungene synes det er moro. Så da er det vel greit. Men vi har mange artige tradisjoner i Norge også som vi ikke feirer lengere,, og det synes jeg er synd... I morgen skal jeg egentlig ut med jentene. Booket bord på restaurant kl 20. Men de er barnløse og skal ut og feste etterpå. Jeg skal ikke drikke, for jeg må kjøre meg selv dit og hjem igjen. I og med at de skal videre ut, regner jeg med at middagen også blir et slags vorspiel. Begynner å bli lei av å prøve å være sosial med folk som later som om de ikke er brisne.... Hvorfor kan man ikke bare møtes til en enkel middag da, uten å ta helt av hver gang??! Jeg trenger å sove om natta jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 1. november 2013 #2434 Del Skrevet 1. november 2013 Mye Halloween på gang hos dere ja... skjønner godt at ungene synes det er stas!! Vi feirer ikke her i huset, sambo mener det er en uting (unorsk osv osv.). Jeg synes vel egentlig at det er fint med en liten fest midt på høsten.... ja til fester!!! for familie og barn osv..hvorfor ikke bare ha det litt gøy da??? ;)Når man kan (og så er det jo såååå gøy å kle seg ut.. selv om jeg foretrekker litt mindre skumle kostymer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. november 2013 #2435 Del Skrevet 2. november 2013 Kos deg med jentene i kveld Enig med deg ang søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. november 2013 Forfatter #2436 Del Skrevet 2. november 2013 Hehe... Tror jeg skal spise middag med dem i kveld, men når de går videre så reiser jeg hjem! Enig i at man bør ha mer fest, men den som var i går var i regi av idrettslaget eller fotballgruppa eller noe, så det var veldig mange der som tassene ikke kjente. I tillegg spilte de veldig høy musikk og de fleste av ungene løp rundt ute på veien (!!) og det får ikke våre lov til. I natt sov lille til kl 06!! Likevel for tidlig for mor, men han er selvsagt uthvilt. Så nå blir det tidlig frokost på han, og litt senere blir det full English breakfast på resten av oss! Hurra for lørdager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 2. november 2013 #2437 Del Skrevet 2. november 2013 Hurra for lørdager ja! Vi pleier også å ha god frokost på lørdager, gjerne egg eller omelett, og hører på popquiz på P1 samtidig (frokost nr 2 for den som står opp først + ungene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. november 2013 #2438 Del Skrevet 2. november 2013 God lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. november 2013 Forfatter #2439 Del Skrevet 2. november 2013 Takk det samme, Pusilus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. november 2013 Forfatter #2440 Del Skrevet 2. november 2013 ÅÅÅÅÅ, hvorfor kan ikke mensen bare komme snart??!!! Vil komme i gang med medisin og fryseforsøk, ikke sitte og vente og vente....... skulle vært her på onsdag, men er sikkert forsinket pga forsøket sist mnd... blir litt gal snart.....!! ------- Lille sover og jeg slapper av på sofaen etter å ha ryddet og sortert klesvaskens svar på Mount Everest. Fint med en mann som er ivrig i vaske-tjenesten, men det er mye mer jobb å ta det igjen etter det har tørket! Klage, klage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå