Mayami Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #2401 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ja!! Det gjør vi! Hadde sutrende lille på armen mens jeg snakket med henne, og hun lurte på om jeg ikke hadde nok å finne på! De som jobber der skulle hatt blomster - hver dag! Fin heiagjeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. oktober 2013 #2402 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det skulle de Jeg rakk akkurat ikke telefontiden i dag, får huske det på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 7. oktober 2013 #2403 Del Skrevet 7. oktober 2013 Vestkantfrua Føler meg snobbete selv med vaskedame, og på lørdag så vaska, rydda og ordna så mye som jeg sikkert ikke har gjort på flere år, haha. Såklart skal spira overleve tininga! Og ja, fantastiske folk på fertilitetsklinikker!! Hva skulle vi gjort uten de?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #2404 Del Skrevet 9. oktober 2013 Da var en laaaang helg med familieselskap, barnedåp og IKEA-handling over. Veldig koselig, men også en del stress. Lille ble syk av vaksinen sist torsdag, og fikk ganske høy feber natt til mandag. Hadde feber hele dagen mandag og tirsdag, men har vært mye bedre i dag. Bare trøtt og redusert, heldigvis. Uff, jeg liker virkelig ikke at han er syk, men det er jo litt koselig at han vil ha så mye kos da! Kunne godt vært mer klarte uten feber også! Vi har kjøpt inn en hel masse moro for småttisene i helga, så nå blir det både telt, tunnel og lekekjøkken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 11. oktober 2013 #2405 Del Skrevet 11. oktober 2013 IKEA Skulle ønske vi hadde plass til lekekjøkken og telt, men det kan vi nok se langt etter med mindre vi vil ha det midt på stue- eller kjøkkengulvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #2406 Del Skrevet 11. oktober 2013 Vi har det midt i stua vi! Rett ved siden av sofaen. Veldig praktisk for gjester som blir servert! ---- Da er jeg offisieltu gang med mitt livs andre runde skrikekur. Lille har blitt fryktelig bortskjemt med å komme oppi senga til oss, og nå er det slutt på moroa. Han er ikke enig. Har gjort 3min intervaller 5min intervall, og for øyeblikket er vi på overtid på 7min intervallet. Virker som om ha. Har roet seg litt... Kjære glemte selvfølgelig kameraskjermen på stua, og for å hente den må jeg snike meg forbi døra til lille. Det er uaktuelt, så jeg får bare prøve å tenke meg hva han driver med der inne. Hører at han lager trøtte-lyder, så det går nok fint. Fin dag i dag - var på besøk hos bestis som har kjøpt seg nytt hus! Moro å kunne bidra med bæring og interiørtips! Jeg og lille skal dit igjen i morgen for å skru litt mer - blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #2407 Del Skrevet 12. oktober 2013 Fortsatt stille, en time senere... Men nå klarer selvfølgelig ikke jeg å sove........må stå opp og lage meg mat....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #2408 Del Skrevet 14. oktober 2013 Virker som om lille bare trengte den ene natta med påminnelse om hvordan det skal være, for de to siste nettene har han sovet gjennom helt til nærmere kl sju om morgenen! Håper det varer leeeeeenge! Første dag på jobb i dag etter en lang og god ferie. Litt slitsomt å skulle rett inn i det igjen, men det kom seg utover dagen. Var enda godt jeg hadde gull-klassen til slutt i dag for å få opp humøret, for den første gjengen jeg møtte i dag var tydeligvis fortsatt i feriemodus... Uka her er også full av aktivitet, som vanlig. Og i dag fikk jeg beskjed om at mamma og pappa kommer på besøk om en måned! Det er et år siden de var her sist, så nå er det på tide... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 14. oktober 2013 #2409 Del Skrevet 14. oktober 2013 Åh, får håpe nettene fortsetter så bra hos deg!! Da er det jammen på tide med besøk av foreldre ja, når det er et år siden sist Jeg ser at det er veldig mange med meg som har foreldre på en annen del av landet her, og det er på en måte godt å se at vi er flere i samme båt. Jeg ville ikke hatt foreldrene som nærmeste nabo altså, men lettere tilgjengelig som barnevakter hadde vært fint Bra at arbeidsdagen slutta så fint med den beste klassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. oktober 2013 #2410 Del Skrevet 14. oktober 2013 Håper Lille sover nettene igjen nå, vi er slepphendt på den biten med å ikke ta henne oppi itl oss men likevel så sover Lita oftere og oftere hele natten i sin seng Det er kjekt med foreldrebesøk, enig med honning om at de ikke hadde trengt å være hverken nærmeste nabo ellet bodd på andre kanten av landet. Svigers der i mot kunne gjerne bodd i alle fall et par timer unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 14. oktober 2013 #2411 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Svigers der i mot kunne gjerne bodd i alle fall et par timer unna *kremt* Litt enig der... Vi har Mannens foreldre 45 min unna og mine 60 min unna, men jeg skulle gjerne satt et ett-tall eller to-tall og "time" foran de 45 min... Mens mamma og pappa godt kunne bodd i samme by som oss. Edit: skrivefeil Endret 14. oktober 2013 av Haley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 14. oktober 2013 #2412 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg kunne også tenke meg foreldre i samme by ja, Haley 5-6 timers kjøretur er alt for langt. Men jeg er glad for at svigers ikke er så langt unna at vi må overnatte når vi skal dra dit, da er det bedre å ha de i samme by (De tråkker ikke ned dørene våre heller, er heldigvis bra sånn sett) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. oktober 2013 #2413 Del Skrevet 14. oktober 2013 Godt at lille er tilbake i god soverytme. Eg kunne òg ha tenkt meg foreldra mine nærare. Det er omtrent ei dagsreise - enten ca. 12 timar i bil (pluss pausar) eller tur med fly, bil, buss og båt. Og sjelden rutetider som klaffar. Svigerfar og svoger+svigerinne bur vel omtrent ei mil unna, men dørstokkmila der er så lang at eg faktisk gjerne kunne hatt dei endå nærare. Heldigvis, skjønar eg ut frå resten av kommentarane her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #2414 Del Skrevet 15. oktober 2013 Svigers bor "perfekt" til - ca 2,5time unna. Akkurat passe! Men mine foreldre bor 6-7 timers biltur unna, og mamma har en jobb som gjør at hun sjelden kan ta fri. Pappa reiser ikke bort alene, av en eller annen grunn, så da blir det til at de kommer ca en gan i året. Ellers må vi reise dit, og det gjør vi jo også. Litt lettere før da lille var mindre, for nå er han mye mer utålmodig i bil... Heldigvis litt greiere dag på jobben i dag, i alle fall så langt! Travel kveld i kveld med tasser på aktiviteter, så tror ikke det blir noen middag... Men i morgen skal jeg lage panert seibiff med potetbåter og kokte gulrøtter! Nam! (Kom akkurat på at det er "Drømmehjem" på VOX i kveld, så da har jeg mer å glede meg til!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #2415 Del Skrevet 19. oktober 2013 Nå har lille så smått begynt å bruke str 92! Stor gutt med lange bein... Vi har nesten ikke brukt 86 - gikk rett fra 80 til 86/92. så nå passer det fine strikkesettet han fikk av grandtante da han ble født! *Må huske å ta bilde og sende til henne* ---- I går var jeg ute med nye jobben for første gang, og det var veldig koselig! Fikk snakket med en del folk jeg ikke snakker med til daglig (vi er fordelt på to lokaliteter), og fikk diskutert både jobben, faget og andre ting! Den eneste bakdelen er at jeg bor såpass langt ute i bushen at jeg må kjøre - og det så veldig godt ut med et glass eller tre! Får ta det igjen senere... I dag skal vi ingenting, annet enn at mannen skal en snartur på jobb. Tenkte å ta med lille og minstetass å gå en tur kanskje. I morgen skal jeg og lille treffe barselsgruppa igjen, veldig lenge siden sist! Det blir koselig - på lekeplassen! Det er bare sløvt at vi ikke har treffes før, for lekeplassen er bare en ti minutters gåtur unna for alle sammen. Men hverdagene er ikke lange nok, og helgene er oftest fullt opp! Nei, nå ser det ut til at lille er klar for luren sin, og jeg må flytte vogna ut av bilen og opp på verandaen først. Og mannen sover - som vanlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #2416 Del Skrevet 21. oktober 2013 Da har like hylt i en time og 20 minutter. Har prøvd det som er av triks, inkludert en stikkpille i tilfelle det er tennene som plager han. Ingenting virker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. oktober 2013 #2417 Del Skrevet 22. oktober 2013 Da har like hylt i en time og 20 minutter. Har prøvd det som er av triks, inkludert en stikkpille i tilfelle det er tennene som plager han. Ingenting virker... Stakkar liten, det er så vondt å høre på Håper det ikke varte så veldig lenge, og at natta har vært grei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. oktober 2013 #2418 Del Skrevet 22. oktober 2013 Huff da, håper han fikk seg litt søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #2419 Del Skrevet 22. oktober 2013 Han fikk masse søvn han, det var verre med meg! Endte med at vi tok han inn i senga (lille 1 - mamma og pappa 0), og der sovnet han godt. På tvers slik at jeg måtte ligge halvveis utefor senga. Skjønner ikke hva det er som foregår med han, men håper virkelig det går over straks!!!! Skikkelig lei av å stå opp hvert 5.minutt for å klappe på han mens han hyler av all sin kraft. Tips mottas med takk.... Han sover ca 1,5 time på dagen, og det er sjelden/aldri noe problem. Spiser godt hele ettermiddagen/kvelden og sovner fint i sjutida i senga si. Så tar det av tidligst midnatt.. Kanskje jeg skal prøve å legge meg inne på rommet hans i natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. oktober 2013 #2420 Del Skrevet 22. oktober 2013 Har ikke noe råd, men der i mot tar jeg i mot tips selv Når lita først våkner,, er det umulig å få henne i søvn igjen... Vi (jeg) er svak og gubben sover tungt, så for å få litt hvile har alle tre endt i sengen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå