Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Da var jeg endelig ferdig med st olavs på en stund! Ett lite, perfekt egg er satt tilbake, så nå er det bare å vente. Sykepleieren sa det var viktig at jeg er lykkelig j denne perioden, så kjæresmalt til med kveldsmat og sjokoladeis i går kveld! :) So far so good! Testing br torsdag 3.okt - et hav av tid inn i fremtiden...... Men tide går vel ikke noe fortere eller saktere uansett hva jeg gjør! Har tatt meg en sykedag i dag, 12 timers seminar fristet lite med vondter i magen. Lille er i barnehagen, og jeg tror nok han koser seg der! :) Var i alle fall ikke noe problem å vinke hade til meg fra armen til pappa da de dro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurt med sykedag i dag :) Håper du har fått slappet av og kost deg :)

Send gjerne PM om hvem du hadde av legene, lurer litt på hvem som er der for tiden nemlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fullstendig uinspirert på jobben for tiden... I og med at jeg tok meg en egenmelding på fredag, fikk jeg ikke planlagt denne uka skikkelig, og nå henger jeg litt etter. Elevene er heller ikke akkurat glødende interesserte i mine fag, og det hjelper ikke særlig det heller... Kan de ikke bare engasjere seg littegranne da??!! Så nå sitter jeg her og skal planlegge første time i morgen, og aner ikke hva jeg skal gjøre med dem. Kanskje bare lese fra boka og gjøre oppgaver... Lett for meg, kjedelig for dem.

Lille gjør ikke ting enklere heller om dagen, for han hoster så stygt om kvelden og natta. Ikke tett i nesa, men pottetett i halsen og lungene. Nå har jeg gitt han slimløsende hostesaft, så får håpe det virker og at han får sove skikkelig. I natt tok jeg han inn i senga, men da sover jo ikke jeg noe godt.. Å, det skal bli godt med helg igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle egentlig kjøre Plan Egen Seng i natt, men ga opp litt etter kl to. Hvorfor kan ikke mannen bare gjøre det da?? :P

-------

Hadde i grunnen bestemt meg for å unngå alt som heter symptomjakt denne gangen, men det virker som om det er umulig å slutte å tenke på det... blir litt tussete, og synes alt ligner på den gangen det ble klaff med lille. Da var jeg jo helt overbevist om at det ville bli positiv test, men nå lurer jeg på om hjernen min spiller meg et puss... samtidig hadde jeg jo veldig negativ følelse første gang (da det ble negativ test) så jeg vet jo liksom hvordan den følelsen er også. Kjære spurte meg i går om hva jeg trodde, og jeg svarte positivt før jeg egentlig fikk tenkt meg om... men men... må prøve å slutte nå!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Man kan bli tullerusk av mindre. Håper jeg får en jobb å tenke på før jeg skal ha innsetting!

Håper lille sover i sengen sin i hele natt! Lita har sovet til 5.20 og 6.20 to av de tre :daane: siste nettene nå, den mellom våknet hun i halv ni og det endte med at en av oss lå med henne til vi begge køyet i ti tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, slitsomt med sånn søvnrot! Håper det ordner seg for alle sammen med en gang! Jeg skal i alle fall emigrere i natt - har en gjestehytte i hagen, så i natt blir det husmorferie der, :)

Uff, det begynner jo å bli sent slt... Må fortsatt rydde oga vaskehjelp som kommer i morgen, også må jeg bake muffinser til bursdagsfesten til minstetassen som også er i morgen... A mother's job never ends....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At klokken er 5.20 og 6.20 før hun kommer oppi til oss er luksus :) Husmorferie i gjestehytten hørtes deilig ut, sov godt når du kommer deg i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei så godt det er med helg! :) Lille sover i vogna si, svigermor er på besøk og nå skal vi snart på marked! Til kvelden blir det taco a la Hellstrøm (har prøvd den en gang før, og man har ikke smakt taco før man har smakt denne), og til slutt blir det potetgull til lørdagsgodt. Fæntæstikk! ;)

Det av omverdnen som er innvidd i forsøket vårt begynner å bli veldig spente, men jeg er veldig rolig i forhold til testing og alt sånt. Litt rart egentlig, for jeg burde kanskje være nervøs...? Fikk brev fra st olavs i går, og det ble bare ett egg på frys denne gangen. Men, det er en ekstra sjanse det!

Ha en super lørdag allesammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Skrev et langt innlegg, men så ble det slettet... dumme iphone!!)

Jeg tester på torsdag, Honning! Foreløpig er jeg ganske rolig ja, men nervene kommer nok nærmere dagen... Typisk at kjære skal bort med jobben torsdag til fredag, så resultatet må jeg takle alene. Kan alltids ringe mamma da, men... Får sikkert nok å gjøre uansett, Lille skal til vaksinering på torsdag, og jeg skal gjøre lekser med tassene og lage middag med tassene og legge tassene og legge lille, så tankene får nok ikke plass før etter kl 20! Det er i alle fall mye som er likt sist gang, inkludert denne rolige følelsen. Er grusomt varmblodig, samtidig som jeg plutselig blir fryktelig kald. Oppblåst og uvel, særlig om morgenen. Får bare vente og se - det er ikke noe jeg kan gjøre fra eller til, og om det ikke skulle klaffe denne gangen så har vi en liten frossenpist på kjøl i trondheim! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er innom og snik til stadighet, men er altfor dårlig til å legga igjen spor. Men nå må eg berre :duskedame: litt. Håper det ikkje blir behov for eskimoen med det første. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å være så rolig i forhold til testingen da! :) Er det noen som MÅ ha svaret på torsdag? Eller så kan du jo vente til fredag/lørdag når Mannen er hjemme - hvis du fremdeles er så rolig når det nærmer seg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De må ikke ha svaret på torsdag nei, så det kan være at jeg tar det fredag eller noe i stedet. Lørdag reiser vi bort på høstferie og i dåp, så greit å få det unnagjort før det.. Får se om jeg greier å vente da! ;)

Hjemme med lille i dag, han er forkjølet og pottetett, sov veldig dårlig i natt. Ikke at det legger noen demper på aktivitetsnivået, mye mindre stress å være på jobb...! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikkje utrulig kor aktive dei klarer å vera når dei er sjuke? :bond: Eg har òg ein småsjuk barnehagegut heime i dag. Sliiiiten allerede, og dagen har knapt begynt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt akkurat og tenkte det samme! Også klarte han å sovne foran barnetv i dag tidlig, så nå skal han ikke sove mere.... Burde ikke satt på barnetv, men tenkte at i og med at han er syk og sånn.... Har lært nå da! For øyeblikket ryddr han i duploklossene sine - utover hele stuegolvet. Har også vært oppi kjøkkenskuffen og inni gryteskapet ged flere anledninger. Barnehage i morgen, methinks......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var vel håpet ute for denne gang... TR kom i dag, som "forventet" (pokker så regelmessig...), men må vel kaste bort 170kr på en test på torsdag likevel... blir blakk av dette her uansett, så en test her og der spiller liten rolle... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...