Mayami Skrevet 6. september 2013 Forfatter #2341 Del Skrevet 6. september 2013 Her går det på halv tolv om dagen altså! På vei inn til kontoret merket jeg at jeg har en diger kaffeflekk på genseren, og nå sitter jeg her og er glovarm og svett! Ekle drittspray - gruer meg til overgangsalderen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 9. september 2013 Forfatter #2342 Del Skrevet 9. september 2013 Travel helg på besøk hos svigers, med masse styr og folk alle steder. Heldigvis var det fint vær så vi kunne avreagere en del utendørs! Lille har vært helt håpløs med legging i det siste, men etter å ha rast rundt i hagen til bestemor med søskenbarna et par timers tid, sovnet han på stellebordet! I dag er han forkjølet, tett og masse hostekuler. I går hostet han til han kastet opp i bilen på vei hjem, så i dag er vi hjemme fra jobb og barnehage og koser oss. Han sover heldigvis i vogna si nå, håper det varer en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. september 2013 #2343 Del Skrevet 9. september 2013 Håper lille fikk en god dupp og var grei å legge i dag Sovne på stellebordet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 10. september 2013 Forfatter #2344 Del Skrevet 10. september 2013 Han sov i tre timer i går, og var stort sett blid og fornøyd resten av dagen. Fortsatt tett og litt sutrete, men satser på at det går greit i barnehagen i dag. Hadde han med på butikken i går, og han var helt vill mellom hylleradene! Raste rundt og storkoste seg, så det ut som! Ikke mye syk da i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. september 2013 Forfatter #2345 Del Skrevet 14. september 2013 Da blir det Trondheim på meg tirsdag til torsdag! Var på UL i går og alt så ut til å være i skjønneste orden. Så da blir det EL-sprøyte i morgen kveld, ubehagelig dag på jobben mandag og tur halvveis til byen på mandag kveld. Reiser siste halvdel tirsdag morgen, veldigveldigveldig tidlig... Så blir det tre dager uten lille... Gruer meg, kjenner jeg... Fredag er det 12-timers jobbseminar med påfølgende middag, men skal høre med st Olavs om jeg ikke kan få en dag til med sykemelding. Husker fra sist at jeg blir redusert og sliten etter dette her... Blir uansett flott å bli ferdig med sprayen - hurra!!! Håper det blir siste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 14. september 2013 #2346 Del Skrevet 14. september 2013 Så spennende! Får håpe St. Olavs er snille med deg og at du får hvilt deg litt i etterkant Nyyyyt helgen sammen med Lille og tassene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. september 2013 #2347 Del Skrevet 14. september 2013 Krysser alt nå! Heia, heia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 14. september 2013 #2348 Del Skrevet 14. september 2013 Masse, masse lykke til!! Krysser fingrene for fulltreffer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. september 2013 Forfatter #2349 Del Skrevet 14. september 2013 Takk jenter! Glad jeg kan lufte meg her på KG, blant de som vet hva jeg snakker om! Gleder meg til å få tilbake mitt normale hormon-nivå... Og nesa mi! Hvis jeg ikke får sykemelding en dag til, så tar jeg nok en egenmeldingsdag, tenker jeg... ----- Veldig koseli dag i dag! Tassene er borte i helga, og jeg og kjære og lille har vært på en skikkelig bytur! Fikk overraskende og veldig fin gave av kjære, vi spiste kake og asiatisk mat. Lille sov i vogna si. Etterpå var jeg og lille ute og plasket i dammer og trillet ball i hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 15. september 2013 #2350 Del Skrevet 15. september 2013 Hørtes ut som en superkoselig dag i går Og så snille mannen som ga deg fin gave, det var garantert velfortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 15. september 2013 Forfatter #2351 Del Skrevet 15. september 2013 Etter en runde eller to med meg selv har jeg (og kjære) kommet fram til at lille skal være med meg i stedet for å reise hjem på tirsdag. Tror det skal gå greit, til tross for at de jeg skal bo hos har både en aktiv storebror og en bitteliten lillebror. Veldig lettet over at det løste seg så greit, for det føltes som et fjell som måtte snus.. Tassene er på plass igjen etter helgetur (totalt oppkavet på sukker...), så nå er det prosjekt landing med barnetv og kveldsmat. Forhåpentligvis får alle sove i natt! Lille har hatt en tendens til å våkne i tre-tida og nekter å sove igjen før han har ligget inne hos oss en times tid. Slitsomt med oppstykket natt!! Men... Blir "forhåpentligvis" verre - med lille OG lilleSØSTER om en 9-måneders tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. september 2013 #2352 Del Skrevet 15. september 2013 Så koselig dag med mannen og lille Det blir nok bra at lille blir igjen med deg Lykke til, krysser alt jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 15. september 2013 Forfatter #2353 Del Skrevet 15. september 2013 Takk Pusilus! Bedre for meg i alle fall, at lille blir igjen! Sikker på at det er lettere for at gullegget fester seg hvis jeg slipper å bekymre meg for om alt går bra hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 15. september 2013 #2354 Del Skrevet 15. september 2013 Det høres ut som en god plan! Tror også det virker positivt inn på kroppen at det er én ting mindre å bekymre seg for ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 16. september 2013 #2355 Del Skrevet 16. september 2013 Koselig lørdag da! Det er sikkelig godt med slike "pauser" fra hverdagen! Har begynt å sette mer og mer pris på sånne dager. Skjønner utrolig godt at du tar han med deg. Håper dere får en fin og vellykket tur! Tvi,tvi! Vi satser på urolig netter om 9mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 16. september 2013 Forfatter #2356 Del Skrevet 16. september 2013 Huff, det er mye forberedelse til å være borte i tre dager altså! Men nå tror jeg alt er i boks, selv om det føles som om jeg ikke har gjort noe som helst i dag. Forhåpentligvis får alle klassene vikar, så de i alle fall ikke går glipp av noe. Forhåpentligvis vet også vikarene hva jeg har planlagt... Nei, nå tror jeg faktisk at jeg skal reise hjem og hente barn og komme avgårde! Via biblioteket og levere tilbake det TOMME filmcoveret jeg lånte her en dag........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 18. september 2013 Forfatter #2357 Del Skrevet 18. september 2013 Jaja.... Nå har lille hylt i tre timer, og det er ingenting som fungerer. Prøvd malt på smokken, sukkervann, melk, dentinox, nattasang og bleieskift, så nå får han bare hyle ferdig. Mamma er tom for forslag... Vi har evakuert til det minst lytte rommet i huset og prøver å ikke vekke hele nabolaget. Eller, jeg prøver da... Lille gir blanke... Blir skikkelig fin og opplagt til innsetting i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. september 2013 #2358 Del Skrevet 19. september 2013 Huffa Håper lille roet seg raskt etter du skrev her i natt. Lykke til med innsetting. Hvordan ble det ned resultatet forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 19. september 2013 Forfatter #2359 Del Skrevet 19. september 2013 Han roet seg litt i tre-tida, men så var det på igjen ca kl fem. Nå har vi stått opp, klar for en ny dag....... Gikk veldig fint på uttak, ble ni friske og fine egg akkurat som de forutsa på UL. Prøven til kjære var også kjempefin, så vi håper på masse delte egg i dag! De sa at de nå kan dyrke videre på egg de er i tvil om i opptil fem dager, for så å fryse dem, så her kan det jo bli litt av en fangst! Forhåpentligvis trenger vi dem ikke, men kjekt å ha! Blir veldig bra å bli ferdig med dette her nå, og komme hjem til kjære og tassene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. september 2013 #2360 Del Skrevet 19. september 2013 Kjekt å ha på frys ja, fryseboksbarn er nydelige sånn helt objektivt sett Håper dog den sitter på første nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå