Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Så godt at det gikk så bra å begynne å jobbe igjen, og lille som var så glad for å se deg igjen :hjerte: Men de verdensmestrene av noen mannfolk altså, er det ikke typisk! ... Håper han har jekka seg ned et par hakk nå.

Ha en fin dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Bra du trives tilbake i jobben, med de overganger det måtte medføre. Og på en måte er jo bra at mannen har god selvtillit med gutten deres, men han må ikke finne på å rakke ned på mora på noen måte nei!. Hehe... Klart lille var glad for å se deg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh... da var uka med svigermor i huset over, og det var fryktelig godt med helg! Veldig koselig med besøk, men godt å være bare oss igjen også! Lille har fått litt brudd i rutinene for dagsoving de siste par dager, noe som resulterte i tre oppvåkninger i natt, den siste på 2 timer (04-06). Og det var selvsagt min natt... i natt flytter jeg på gjesterommet! Har lastet ned en app med hvit støy på, så nå ligger han og snorker til bølgeskvulp og måkeskrik. Hadde det ikke vært så kaldt kunne vi satt opp vinduet for samme effekt! Ser i alle fall ut til at lydene hjelper litt, så får håpe de hjelper senere i natt også! Har begynt å vurdere Ferber-metoden, men kjenner at jeg ikke kan gjennomføre det selv. Mannen er heller ikke der enda, så vi får prøve noe annet så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var vi plutselig i gang med Feber metoden... bråbestemt, kl 03:10 i natt... Det er mannen sin tur i natt, og nå forstår han plutselig at det er siste utvei han også. Regner med at det er mange som har gjennomført dette uten at barna har fått vedvarende psykiske skader, så vi prøver. Det er jo ikke som om vi ikke har prøvd alt annet først, liksom. LIlle har hylt i 45 minutter mens mannen har prøvd å få han til å slutte. Jeg har ligget på gjesterommet, men hører likevel alt som foregår og sover ikke uansett. Nå har jeg tatt over, og jeg kommer ikke til å gi meg før lille sover som han skal. Om det så skal ta en uke.

For noe dritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Skjønner at det ikke var et helt lett valg å ta, men familien må få sove og lille kan ikke ha fest hver natt! Håper dere får resultat snarest! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!! Jeg var desperat forrige gang og gjorde det samme med storebror, det gikk på 2-3 kvelder mener jeg, og jeg tviler sterkt på at han har tatt noe skade av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at noen har hatt suksess med det. Lille sovnet av seg selv etter en time, men da hadde han jo hylt i 45 min med mannen først... Men jeg er fast bestemt på å få til dette, så fortsetter i natt med samme metode. Det var ikke så ille som jeg trodde det kom til å bli, sikkert et tegn på at jeg var klar for det.. Håper på bedring i natt! Nå sover han i alle fall ute i vogna si i regnet, og håper han sover en god stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel god omsorg når foreldrene får ungene til å sove! ;) Satser på det... Og godt å vite at slike "kurer" kanskje tar et par dager og så er ting snudd.

Håper ting gikk godt i natt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, at søvn skal være så vanskelig for disse små.. Det får meg på de verste dagene til å vurdere om vi faktisk orker det en gang til. Men merkelig nok så vil jeg stadig ha en til :tongue: "Det kan jo ikke bli verre enn dette har vært" er min unnskyldning.

håper dere får god effekt av denne metoden. Som Pasjonsblomst sier så er det god omsorg å få ungen til å sove :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til å ha fungert veldig bra, allerede etter første natt! Så langt har han ikke våknet siden jeg la han halv åtte, og vanligvis hadde jeg vært inne hos han i alle fall to ganger på denne tiden. Håper det holder! Han knirker litt men gir seg før jeg rekker å komme meg til rommet hans. Så nå må bare jeg også skjerpe meg. Har så grusomt vondt i halsen at jeg ikek får sove, og vegrer meg for å gå til legen. Har fått det for meg at det er halsbetennelse og at hvis jeg får antibiotika då vil det påvirke progynovaen som jeg har begynt på. Har ikke lyst til å utsette fryseforsøket nå... Men det virker som om jeg blir nødt til å ta en tur til legen likevel, for slik kan jeg ikke ha det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille sov som en stein helt til kl 06 i dag tidlig! Da våknet han litt, men sovnet igjen etter 7 minutter. Sov til kl åtte og har vært blid som en sol hele dagen! Sov til og med 2,5 time på verandaen på formiddagen! :) Håper alt styret om natta er over for en stund nå....

Var til legen med min vonde hals, og fikk resept på varm melk med honning... Var visst ikke noe å gjøre noe med, og han lurte på om det var bare det jeg kom for eller om det var noe mer. I tillegg var han mer interessert i å snakke om legemangel i Danmark (han er visst dansk), så det var jo interessant... Jaja, da blir det i alle fall jobb igjen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt med gode resultat med en gang! Kanskje han var inne i en dårlig sirkel med for lite søvn? Snuppa sov bare mindre hvis hun ble lagt for sent eller hoppet over en dupp. Håper det gikk bra i natt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt sov han 19:30 til 07 uten et pip!! Det har aldri skjedd før, og vi er alle mer uthvilte enn noen gang! :)

I morgen reiser jeg på tur med jobben, og kommer hjem fredag kveld. Gruer meg litt til å være så lenge borte fra lille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra med ei så fantastisk natt!! Håper du får mange av de framover :nigo:

Uvant å dra lenge vekk fra de små. Grugleder meg til Italiatur om 3 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbturen gikk bra, tror det var verre for meg enn for lille! De hadde vist kost seg masse, og lille og kjære kom og hentet meg på flyplassen! :) Nå har vi hatt en fin helg på hytta og har fått innredet nesten ferdig! Mangler bare kjøkkeninnredning nå... I dag skal jeg på UL for å finne ut om pillene har gjort jobben sin med å lage et godt miljø for et nytt egg! :) Kanskje, hvis alt går fint, bli det innsett om en ukes tid! Hjelp!!!! Var på kafe med venninne og nyfødt bitteliten sønn i forrige uke, og føst da innså jeg hvor stor lille egentlig har blitt. Plutselig ikke vanskelig å forestille seg han som storebror... I går stod han for første gang uten å holde seg i noe, lenger enn at det var et uhell. Så at han konsentrerte seg for å holde balansen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, innsett allerede! :sjokkert: Her går det unna! :danse: Håper på fin UL idag da!

De vokser så raskt disse småttisene at det nesten er vanskelig for mamma å henge med! Men det er jo bare så fantastisk å følge med på alt som skjer! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plutselig gikk tida kjempefort hos deg!! Så utrolig spennende med innsett snart!! :nigo:

Bra det gikk så godt med jobbturen, og det hørtes ut som ei flott helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gikk plutselig veldig fort her!! Alt var bra på UL i dag, etter jeg hadde ventet 1,5 time for å komme inn... Så ringte de fra st olavs etter kl tre (de har telefontid til 14:30), men akkurat da var jeg på do... Så rakk ikke å ta den, og da jeg ringte opp igjen senere, fikk jeg bare svareren der... Så da må jeg hive meg på i morgen. Skal avtale dato for innsett da, og oppstart med utrogenstan. Ellers har kvelden blitt noe ødelagt av en kollektiv skyllebøtte fra sjefen som endte arbeidsdagen... Har bestemt meg for å ta mer utdanning og så få meg jobb et annet sted. Møkkamann.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...