Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Huff, nei, så uheldig dere skal være med spysjuka da! Håper resten berger, og at du får litt kos ut av siste permisjonsuke!

Alltid kjekt med bidrag til kleskjøp! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår ikke hva som har skjedd med lille etter han var syk. Han er så blid og smilende om dagen, og k tillegg sover han godt om natta!! Håper og håper at det fortsetter sånn....! Vi har flyttet han inn på tommet vårt igjen, i sprinkelsenga, for jeg ble så lei av å traske nedover gangen hundre turer per natt. Nå våkner han bare et par ganger om natta, og da får jeg roet han med en gang. Får til en liten liste i dag også:

- Det er :sol: i dag igjen!

- Lille er blid som en :sol: i dag igjen!

- Jeg har overraskende fått tid til en time hos frisør for første gang siden jeg ble trebarnsmor!

- Storetass er frisk igjen, så i morgen blir det bursdagslunsj med gode kollegaer!

- I kveld er den store TV-kvelden med Drømmedesign og arkitektur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten skal jeg trene i dag, for første gang på nesten to år! :) Endelig pause fra hormoner, graviditeter og bekkenløsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott liste, inkl. treninga! Det blir sikkert både godt og vondt! ;)

Håper lille fortsetter i det humøret og rutinen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både godt og vondt ja... har ikke kommet meg ut enda, men man kan jo si det samme om frisørtimen! Hvor mye må man egentlig betale en frisør for å få klippet håret kort??!! Mitt hår slutter å vokse litt nedenfor skuldrene, og blir da bare pistrete og stygt. Jeg ville da gjerne ha kortklipt hår, slik at det er "fasong" litt lenger, og i tillegg slik at det er mindre for lille å grabbe tak i og tørke grøt på. Men det virker som om det er umulig å få til! Så nå lurer jeg på å ta en tur til om en liten stund (når jeg begynner på jobb igjen) til min faste frisør, og se om det hjelper med et kortere utgangspunkt! Åååååå, det er irriterende å ha brukt over 600kr og føle at en ser ut som en klovn likevel.....!!!!! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, nei! Så utrolig kjedelig! Det er noe av det værste for det er jo vanskelig å gjøre noe med det! Håper det blir litt bedre når du får vasket og stylet det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjedelig å bruke så mye penger på frisør og ikke få det fint :( Vurderer en litt "drastisk" klipp selv snart, har ikke hatt håret kortere enn skuldrene siden jeg var veldig liten, men nå lurer jeg på om jeg skal teste det...

Fine lista! Hvordan gikk treninga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at Lille har skjønt sovingen etter sykdommen! Satser på at den siste tiden av permisjonen blir sykdomsfri og bare kos :)

Jeg kan sikkert telle på en hånd hvor mange ganger jeg faktisk har vært skikkelig fornøyd med frisyren etter et frisørbesøk.. Om jeg ikke holdt på å spare på lengden til bryllupet i sommer, så hadde jeg klippet meg for lenge siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... treningen gikk ikke så bra! Kom meg ikke avgårde...! Som forventet! Jaja, prøver igjen en annen dag! Nei, jeg er fortsatt ikke fornøyd med frisyren min, til tross for at jeg har sovet på den! Har besluttet å gjøre det beste ut av det for nå, til jeg får lønn, men da er det rett til min faste frisør for å fikse på det. Heldigvis vokser håret mitt fort ut igjen, til en viss lengde, så om det blir kortere enn planlagt, så gjør det ikke så mye! Skal aldri gå til en annen frisør igjen, selv om det er langt til min faste!!!

Sånn, det var dagens klaging!

Nå driver jeg og lager pai som jeg skal ha med i bursdagslunsj i dag, og så må jeg skifte på lille igjen. Han kliner seg ut med fruktmos og leverpostei raskere enn jeg rekker å tørke, så egentlig burde han spist naken. I badekaret. Men det går jo ikke, så det er bare å henge i! Mannen skal jobbe sent både i dag og i morgen, så jeg må ha middag/lekser/kveldsmat/dusjing/legging på alle tre. Jaja, jeg kunne jo vært alenemor! Storetass dusjer på skolen i dag (i gymmen) så han trenger jeg ikke å bekymre meg for. Håper bare han ikke har masse mattelekser.... minstetass har for tiden et attitude problem, og klikker for den minste ting, så det kan jo bli interessant. Håper også at lille fortsetter det gode stilen fram til mannen ikke skal jobbe mer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om han spiser på samme måte som frøkna :ler: I dag var det brødbiter, leverpostei, makrell i tomat og banan overalt! Derfor bar det rett opp i badebalja etter lunsj - til hennes store glede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en veldig koselig bursdagslunsj i går, bortsett fra at jeg måtte dra en time før planlagt. Mannen måtte plutselig på jobb mye tidligere enn jeg hadde tenkt, så jeg og lille måtte hjem i hui og hast for å passe tassene. Så fikk storetass besøk av en kamerat som er vill og gal (begynte å dusje på badet vårt, med klær på), og da denne kameraten endelig dro, spydde storetass igjen. Så nå er han hjemme fra skolen til etter påske, ogjeg og lille får ikke en gang trillet tur i fineværet... Skulle egentlig ha barselstreff på tirsdag, men da var jo storetass også hjemme, så vi avtalte i dag i stedet, men det måtte jo også avlyses... Så denne uka har jeg vært på en mislykket frisørtime og på en amputert bursdagslunsj. Jo, også et utrolig langdrygt møte i FAU på skolen, hvis det kan kalles "fri"... Føler at det er jeg som må ofre meg hele tiden, men det er vel slik det er å ha barn... I morgen kveld er jeg invitert på wine&dine med kollegaer/ex-kollegaer, så dit har jeg virkelig tenkt meg! Så får mannen ofre segmlitt han også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen kveld er den din tur og så får bare mannen ta sin tørn! Etter ein sånn uke fortjener du idet minste en kveld fri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skulle jeg tro! Er invitert til kl sju, og mannen prøvde seg med at jeg kunne bli litt sen slik at jeg kunne legge lille først. Tror ikke det!! Nei, i morgen blir det nok taxi hjem ganske så sent på kvelden! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, er så overklar for festligheter!!! Til tross for at vi var våkne en times tid midt på natta, og at lille ikke har sovet i dag før nå for 10 minutter siden.. Liste i dag også:

- I dag er det :sol: igjen!

- Skal på jentekveld!

- Fikk koselig og nostalgisk sms fra en gammel venn som jeg trodde hadde glemt meg

- Har sendt inn CV til mulig ny arbeidsplass, og har hatt positiv kommunikasjon med dem! :)

- Vi skal kjøpe nytt spisebord som matcher de superkule nye stolene vi har kjøpt!

Endret av Mayami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig liste!! :sol:

Så spennende med muligens ny jobb da!! Håper du får den :Nikke: Hvilke spisestuestoler har dere kjøpt? Jeg sikler på noen nå, men de er alt for dyre :sjenert:

Kos deg masse masse i kveld!!! :skya::skaal:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble festlig ja...! Helt til i tretida eller noe! Men lille sov ganske så godt, så det gikk helt fint. Og i morgen er det min tur å sove lenge! Men det blir ingen ssestuebord på oss, for det må visst bestilles... Typisk... Har kjøpt Panton-stoler! :) De er veldig spesielle, men passer god inn her hos oss! ;) Også er e jo ganske praktiske når man har barn, i og med at de bare kan tørkes av! Men fryktelig dyre da.... Mer som en investering....

Fant ut i går at lille har fått enda en tann, så nå har han tre nede og en oppe, foreløpig. Ikke noe rart han ar vært litt grinete i et siste!

- fint vær og planer om skitur

- lørdag, med planer om lørdagsgodt

- lille som sover godt om natta og er blid om dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...