Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke særlig mye lyst til å gå på jobb i dag, utrolig kvalm og ikke noe som hjelper.... :( Også må je ta buss i tillegg fordi bilen ikke virker, og med masse folk og bråk og veldig varm dårlig luft er ikke utsiktene så bra... På den andre siden vet jeg at det totalt er mer jobb å være hjemme enn å dra på jobb, for alt skal tas igjen...

Sånn, det var dagens klaging - nå til bussen...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj, buss er ikke noe særlig når en er kvalm! Føler med deg, men håper det går bra. Ha en fin arbeidsdag og ta det litt med ro hvis du greier! :klemmer:

Jeg prøvde forresten sånne SeaBands sist og de virket synes jeg. De er litt avslørende da... :sjenert:

Skrevet

Ha en fin arbeidsdag! Flink du er som kom deg av gårde :) gruet meg litt til jobb i dag jeg også, men det var fordi jeg har underskudd på søvn etter helgen..

Nå teller jeg bare dagene til hver helg! Ny helg = ny svangerskapsuke :D

Ha en fiiin uke Mayami, og lykke til på UL!!!

Skrevet

Håper formen kom seg utover dagen :kose: Kvalme er ikke noe artig(, men likevel håper jeg at den kommer til meg snart :sjenert: )

Skrevet

Overlevde dagen på jobb ved å se fram til å hvile på sofaen i kveld. Så fant mannen ut at han må jobbe sent, både i dag og i morgen, så i stedet for hvile blir del laging av middag, høring av lekser og dusjing av tasser... I to dager... Jaja, sånn er livet! Spydde ikke på jobb, men det var jammen ikke langt unna!! Hjalp ikke å spise helle i dag...

Men jeg kan vel ikke sitte her og surre når jeg har to sultne gapatroster som venter!

Skrevet

Tidlig UL i morgen!! Begynner å bli litt spent ja... Mannen skal også være med, har tatt seg fri fra jobb og greier! Håper, håper, håper de finner noe!!!!

Skrevet

Lykke til i morgen vennen :klem:

Skrevet (endret)

Er så spent på å høre hvordan det går i morgen! :popcorn:

Lykke til!

Endret av Selma_
Skrevet

Utrolig koselig med UL i dag!! Legen var så glad, for han har jo fulgt oss siden vi startet utredning for 3 år siden, og han smilte nesten bredere enn meg da vi hørte hjertelyden! :) knøttet er 12mm langt, og helt normal. Også var det bare en, heldigvis...! Fikk med bilde også, som vi skal se på når tassene har lagt seg. Var jo litt nervøs for at det ikke skulle være noe der, i og med at jeg bare hadde tatt en test, så veldig greit å få bekreftet det!

Hadde en skikkelig dårlig start i dag, spydde på bussen på vei til jobb. Heldigvis sånn buss med do på... Gikk bedre aånn i ni-tida, men i morgen tar jeg bil!!

Skrevet

Å, så bra at alt var fint! :rodmer: Terminen er fremdeles den samme? Og så moro å få med bilde :foto: , men hvor mye får man sett egentlig? Er det et bilde med en "bønne", eller så dere hode, hender osv også?

Så kjipt å spy på bussen! Har du spydd mye hittil? Håper jeg slipper det, i allefall i offentligheten.. :sjenert:

Skrevet

Ikke spydd mye nei, bare i dag... og håper jeg slipper igjen!! Men, som legen sa, det er jo forsåvidt positivt at jeg er kvalm da..

Moro med bilde! Man ser ikke så mye, men etter legen pekte det ut til meg, ser jeg tydelig hode og "hale" og synes jeg ser antydning til armer. På skjermen så jeg at hjertet banket, også fikk jeg jo høre! Ble litt mer "bonding" med en gang, liksom mer "ungen min"! :rodmer:

Skrevet

Mye bedre i dag mtp kvalme. Kjørte bil i stedet for buss, og greide å spise et knekkebrød før jeg gikk. Kanskje det hjalp! Skal i alle fall prøve det igjen i morgen! Nå bare slappe av resten av kvelden, mannen sin tur til å dusje/legge tassene. Jeg fikk Bonytt i posten i går, og skal kosemose meg med det i sofaen!! Må lade opp til en laaaaaang dag i morgen, overtid og masse møtevirksomhet. Ikke tid til å telle dager og sånn nå! Men i dag er 7+4! :hoppe:

Skrevet

Godt kvalmen var bedre i dag, hjelper nok å spise ser du ;)

Kos deg i sofaen :)

Skrevet

7+4 :hoppe:

Så herlig at alt så fint ut på ul :hjerte: Har et bilde fra lillegutt var 9,15 mm ikke lett å se hva det er på bildet, men jeg husker så godt hvor godt det var å se :)

Nyt dusj og leggefri :klemmer:

Skrevet

Nyter i lange drag (her på KG!) - og kom på at jeg kan drikke kaffe igjen!! Prøvde i dag (i anledning kvalmefri dag) og det smakte sånn som det skal! Men jeg har begynt å få irriterende god luktesans.... er det også et symptom?! Det lukter for eksempel tran (!!!!) av Bonytt-bladet mitt! Som jeg hadde gledet meg sånn til...... :kjefte:

Skrevet

Super-luktesans kan være et symptom ja, kjøleskaplukt var f.eks ikke noe serlig i fjor høst :sprettoy: , så det er bare å bli vant till det..

Kjipt at bladet lukter tran da :sukk:

Skrevet

Haha... det går greit så lenge jeg ikke er kvalm fra før, da kan jeg late som om det ikke plager meg! Skal ikke en gang prøve en dag jeg er kvalm! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...