Lucky? Skrevet 24. oktober 2011 #881 Del Skrevet 24. oktober 2011 Håper du hadde en deilig tur i kveld og fikk samlet litt energi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #882 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ikke gått pø tur enda, har jo et par småtasser som må puttes i seng først.. Men om 20min braker det løs, lommelykt og det hele! Energi trenger jeg sårt, så håper jeg finner litt ute der i bushen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 24. oktober 2011 #883 Del Skrevet 24. oktober 2011 Enten får du energi av tur, eller så blir du salig trøtt av den friske luften, og klar for senga etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. oktober 2011 #884 Del Skrevet 24. oktober 2011 Høres herlig ut med en tur i bushen i høstmørket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #885 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det var godt ja! Skravle med venninne og gå rask tur. Fornøyd hund også! Men energien ble nok igjen i bushen, dessverre...! Trodde virkelig ikke at beg skulle bli så trøtt og sliten, jeg som er en duragell-kanin vanligvis. Men, det ser ut til at "vanligvis" ikke har noe med saken å gjøre lenger! På tur hjem fra jobb i dag kom jeg på at jeg kan jo kanskje følge minstetass til første skoledag til høsten, sammen med "lillebror/søster"! Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 25. oktober 2011 #886 Del Skrevet 25. oktober 2011 Nå har ikke jeg fulgt med deg gjennom hele dagboka, så må bare spørre; har du barn fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #887 Del Skrevet 25. oktober 2011 Har to fosterbarn ja! De kom til oss for snart 2 år siden. Det er to gutter på 5 og 7 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 26. oktober 2011 #888 Del Skrevet 26. oktober 2011 Har to fosterbarn ja! De kom til oss for snart 2 år siden. Det er to gutter på 5 og 7 år.. Ah, da skjønner jeg! Så koselig da Da har du jo sikkert teken på barn alt! Og lille frøet får to "storebrødre" som kan passe på Ha en fin 5+4-dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #889 Del Skrevet 26. oktober 2011 Koselig og ganske så utfordrende ja! Det blir nok ikke helt det samme å få egne barn, kan jeg tenke meg. Men de er veldig glade i småbarn, og kommer nok til å kose seg veldig med evt. minimayami! Har tenkt å "presentere" det som et slags "familieprosjekt", slik at de ikke føler seg til overs eller noe. Aldri gjort dette før, så vi får ta det som det kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #890 Del Skrevet 26. oktober 2011 Ah, da skjønner jeg! Så koselig da Da har du jo sikkert teken på barn alt! Og lille frøet får to "storebrødre" som kan passe på Ha en fin 5+4-dag! Glemte å si "ha en fin 5+3-dag"! Håper det går bedre med deg og at smerter og sånn holder seg langt unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 26. oktober 2011 #891 Del Skrevet 26. oktober 2011 Takk for det Ja, føler meg fin i formen, men tar en tur til legen i dag, bare for å være på den sikre siden! Gleder meg til å bli beroliget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. oktober 2011 #892 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hurra for 5+4. Det er sånn ca. i dag eit lite begynner å slå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. oktober 2011 #893 Del Skrevet 26. oktober 2011 Så herlig å lesa at du endelig har blitt gravid, etter så lang prøvetid! Gratulerer så mykje med spiren i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #894 Del Skrevet 27. oktober 2011 5+5 i dag! Takk, Mirabella! Det er koselig ja, håper bare at det holder! Har i alle fall fått kvalmen nå, så da er vel alt i orden... Ikke noe å trakte etter, men helt gerit å kjenne symptomer! Hadde nok blitt bekymret hvis jeg ikke kjente noe som helst. I dag blir det en lang dag på jobb, og tassene er sikkert helt vill i ettermiddag. Torsdager er alltid sånn - veldig rart! Minste-tass får ofte sukkerholdige ting i barnehagen på torsdager (sikkert for å feire at det snart er helg), med kakao, boller og saft. Liker det ikke, har sagt fra hundre ganger at han ikke tåler sukker, men de hører ikke etter. Lille knøtt skal I ALLE FALL IKKE gå i den barnehagen!! 5 år til med de der takler ikke blodtrykket mitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. oktober 2011 #895 Del Skrevet 27. oktober 2011 5+5 Så irriterende at de ikke hører etter ang sukker i barnehagen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #896 Del Skrevet 27. oktober 2011 Uh... Veldig slitsom dag på jobben, holdt på å sovne over pcen! Heldigvis har ikke barnehagen feiret helga i dag, så tassene har vært rimelig harmoniske i kveld. Også er det mannen sin tur å legge, så nå er det bare sofastrekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. oktober 2011 #897 Del Skrevet 27. oktober 2011 Så bra ungen ikke er høy på sukker i kveld da Merkelig oppførsel av barnehagen synes nå jeg....vi har sukkerfri barnehage vi Kos deg på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #898 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ønsker meg veldig en sukkerfri barnehage, men tror ikke det er noen her i området... Men, jeg er helt sikker på at andre barnehager her er bedre! Og på andre ting også... Sofaen er kjempegod i kveld! nå er det hellstrøm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #899 Del Skrevet 28. oktober 2011 Har lurt meg unna alkoholfest med jobben i kveld... Ingen som lurte så veldig heldigvis! Ikke så trøtt i dag (bortsett fra at ejg sovnet på sofaen da jeg kom hjem fra jobb), men generelt sliten i kroppen. Begynner å kjenne litt i korsryggen også nå. I morgen skal jeg på shopping med venninne og så lage middag til en gjen med vennepar på kvelden! Blir koselig! 6 uker i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 28. oktober 2011 #900 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvordan klarte du å lure deg unna alkoholfest? Så bra at ingen lurte! Har et par fester framfor meg som jeg må få lurt meg unna... Vil gjerne dra, men jeg vet at jeg kommer til å bli gjennomskuet! *ikke pokerfjes..* Så koselige planene dine hørtes ut for i morgen! Hva gjør du med middagen, pleier dere å servere vin til? For den kan bli litt kinkig å sno seg unna i såfall Goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå