Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Ja det er paracet :) Det var det min gravide venninne fikk på sykehuset da hun var innlagt i september. God bedring :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... Det skjønner jeg godt! Skulle gjerne ha strikket, men orker ikke... Dessuten får jeg muskelkrampe i magen hver gang jeg hoster... Stakkars meg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sånn "strekk" hvis jeg snur meg i senga, hoster uten å bøye meg, ler for hardt eller strekker meg for mye! Litt irriterende, men absolutt mulig å holde ut for sluttresultatet! :)

Ikke frisk igjen, men ikke samvittighet til å holde meg borte fra jobb i dag. Det bare hoper seg opp med jobb som må tas igjen på et tidspunkt uansett. Men jeg blir nok ikke her til fire i ettermiddag! I kveld kommer svigermor på besøk, og det blir kjempekoselig! Tenkte også å få gått meg en tur, må jo prøve å få inn 30min aktivitet per dag, synes jeg! :)

(Jeg ogå mayamanen begynte å diskutere navn i går - altfor tidlig, men VELDIG trivelig - og fant ut at vi er ganske enige!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tur er fint! Ofte blir jo formen litt bedre også av litt aktivitet :)

Så koselig med navneprat! Her har vi pratet om det mange ganger, men alle navnene vi liker er 3-stavelses, og jeg vil helst ha 2-stavelsesnavn på den lille... :fnise: Skikkelig problem altså!

Nå må du huske å ikke le for hardt da Mayami! :fnise: Morsom svangerskapsplage "ikke le pga smerter i magen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 5 uker!! :biggrin: Det blir nok stor stas for hver nye uke!

I morgen følger jeg etter.. :) Eller vent.. om 45 min er jeg også på 5 uker! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skulle tatt en test til jeg... Har bare tatt en (digital, ingen tvil), og har ingen grunn til å tro at den er feil, men "alle" spør hvorfor jeg bare har tatt en! Må jeg ta flere?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder da med en :Nikke: Jeg tok flere da jeg testet positivt i fjor og tidligere i år bare fordi jeg synes synet var så fantastisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 uker :strix:

Må jo ikke ta flere, jeg gjorde det bare fordi jeg synes det var så gøy å se resultatet :sjenert::fnise:

Så bra dere er enige om navn da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi gleder oss til 6 uker!! Lurer på om jeg skulle ha kjøpt en test til, bare for å se en gang til!! Men kommer nok til å være vel så nervøs som jeg var første gang...

Lang og avslappende helg, klar for en ny arbeidsuke! Ha en strålende mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøp deg en test til du, bare for å roe deg selv litt :) jeg testet tre ganger, bare for moro skyld, og fordi det var stas å se positive tester!

Ha en fin mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 5 uker! :danse:

Har du lyst å ta en test til så gjør du det, synes jeg! :Nikke: Jeg har tatt flere tester ved mine to sv.skap, men det har litt med at jeg først fikk svake streker med billigtester, så jeg ville være heeelt sikker. ;) Egentlig burde manglede mens vært nok hos meg, men det er jo stas med disse strekene da! :rodmer:

Ha ei fin uke, Mayami!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Tok strimmeltest aller først, i tilfelle negativ. Da den ble positiv måtte jeg ta en CB med ukeindikator som viste gravid 1-2, dette var to dager før IKM. Hadde kjøpt dobbelpakke med CB ukeindikator, så kunne teste igjen da jeg var 5 uker og da viste den gravid 3+!

Og så var det alle strimmeltestene som jeg hadde liggende da... Ble to tester daglig inntil testene var oppbrukt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Var så sikker på at den skulle være positiv at jeg like gjerne brant av en cb digital først som sist! Men når den var positiv så er vel det rett, tenker jeg! :)

Flott dag her i dag, skal ut og går tur med venninne i kveld. Nå først hente tassene og spise hjemmelaget pizza (oppvarmet) til middag! Håper jeg ikke blir så trøtt i kveld etter tur... Kanskje tur er oppkvikkende?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...