Mayami Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #821 Del Skrevet 23. februar 2011 Håper også at det går bra, men forventer ikke noe. Har allerede vært uheldig med prosentene (er jo blant de få som er ufrivilligbarnløse og som ikke det er noe feil med, OG som ikke blir gravid selv om man adopterer/får fosterbarn), så det forundrer meg ikke om vi havner i enda en uheldig prosentandel... Vel, nok negativitet for i dag! I kveld skal jeg treffe jentene for strikk&drikk te, men først skal jeg vaske hus.. Besøk fra barnevernet i dag... Skal definitivt holde dere oppdatert, men forløpig har det ikke skjedd squat! St Olavs har gitt beskjed om at de vet at vi eksisterer, så får vi se! Ble lovet tilbakemelding fra dem innen 2 mnd, men har vært borti sånne offentlige måneder før... Ha en strålande onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #822 Del Skrevet 1. mars 2011 Ut til sykehuset i morgen for å ta hormon-blodprøver!! Ser bra ut med de offentlige månedene foreløpig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. mars 2011 #823 Del Skrevet 3. mars 2011 Så bra ting er i gang og at ventetiden ser ut til å være overkommerlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. mars 2011 #824 Del Skrevet 5. mars 2011 Så bra at ting har begynt å rulle Krysser fingrene for at dere kommer raskt i gang nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. april 2011 #825 Del Skrevet 4. april 2011 Det er godt å se at ting skjer hos deg igjen. Håper også at dere kommer raskt igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 16. april 2011 #826 Del Skrevet 16. april 2011 Oj, her var det jo aktivitet igjen. *følger med i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 17. april 2011 Forfatter #827 Del Skrevet 17. april 2011 Glemmer helt at jeg har dagbok også... Det er jo så mye å følge med på - "vi som skal ha prøverør i 2011" og "ivf-gjengen" og det hele! Ja, det går unna... Mangler mer blodprøver, da. Skulle ta de siste på fredag, men da var selvsagt legekontoret stengt tidlig pga påskeferie. Så da ble ikke det noe. Prøve et annet sted i morgen, tenker jeg. St. Olavs sender medisin med en gang de har mottatt resultat av disse blodprøvene. Jeg har også begynt å få litt kalde føtter på dette her.. men det er sikkert bare naturlig. Det ble liksom så nært, alt sammen. Nå har vi ønsket oss barn i 4 år, og prøvd og prøvd, men ingenting har virket. Med IVF så er det jo en reell mulighet for at det går bra, så nå må jeg på en måte forholde meg til det igjen. Akkurat begynt å jobbe igjen etter frikjøp med gutta, og fått et sosialt liv igjen. Gått ned i vekt og begynt å trene. Og nå blir jeg kanskje en "fabrikk" og matstasjon igjen... Har heller ikke lyst til å ha permisjon igjen, for det er så godt å være på jobb.. Nei, nå ble det veldig negativt her... må holde fokus på "prosjekt minimayami"! God søndag til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmer om 2 Skrevet 11. mai 2011 #828 Del Skrevet 11. mai 2011 Hei Mayami Titter innom her å jeg,ikke baaare på prøverør 2011.. alle disse tankene du har,om at "passer det og få en til nå" har jeg heeele tiden,ikke at det passer passer,missforstå meg rett..men jeg tror det er et forsvar!! Sier til meg selv at jeg vil reise,har planer om irland noen år,england noen år..leie ut huset osv..også nyyter jeg og mannen tiden når vi har barnefri(annenhver uke) Det er helt nydelig... MEN jeg vet,at jeg hadde byttet det mot ett barn er bare så redd for at det aldri blir noe barn på oss,etter 3 år,så tenker man litt sånn..man beskytter seg,går inn i ett skal....huff,skal bli fantastisk når vi ser enden på denne veien.. sender en til deg ha en fin dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #829 Del Skrevet 5. juni 2011 Hadde helt "glemt" at jeg har en dakbok her også... har bare vært på prøverør 2011.. Kort oppdatering: Har vært på St Olavs og satt inn ett gullegg, skal teste onsdag 15.juni. Kommer til å være fullstendig nervevrak, men takler vel det også.. Har en magefølelse på at det ikke går som vi vil, men bare grunnet dårlige opplevelser i forbindelse med testing før. Har jo ikke fått skikkelig positiv test før. Men nå er det sol og sommer, og jeg skal ut på verandaen og nyte at det er mannen sin tur å dusje/legge eldstemann! God søndag kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. juni 2011 #830 Del Skrevet 6. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. juni 2011 #831 Del Skrevet 6. juni 2011 Gratulerer med gullegget, krysser alt jeg har for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. juni 2011 #832 Del Skrevet 7. juni 2011 Spennende dager fremover nå Krysser alt jeg har for at gullegget fester seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #833 Del Skrevet 7. juni 2011 Takk! Her går det fint, ikke så vanskelig å "glemme" alt sammen til hverdags. Men, jeg registrerer at ueg i faresonen for den fryktede symptomjakten... Kjenner ekstra godt etter, og husker dårlig hbordan det bruker å være før TR kommer. Liste: Ømme pupper (litt på og av, ikke nødvendigvis begge hver dag) Trøtt og sliten Utrolig lyst på ostetpop!! (forsåvidt ikke uvanlig...) Lettrørt "Urolig" i magen, det stikker og strekker, og jeg føler meg generelt som en pudding Vi får se, bare 8 dager til testing... Opprettholder min negativt innstilte maske for meg selv, så bra jeg har dere til å krysse for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. juni 2011 #834 Del Skrevet 12. juni 2011 Krysser fingrene for at egget har festet seg Håper dere har en fin pinse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #835 Del Skrevet 12. juni 2011 Takk i like måte, Pusilus! Fortsatt sinnssykt trøtt her. Våknet i går og trodde at jeg hadde forsovet meg til jobb. Men så sa mannen at det var lørdag.. hehe.. døgnvill?? Jeg?? Ellers prøver jeg bare å ikke tenke på det, men heller konsentrere meg om jobb og de to gutta våre.. og det er mer enn nok å tenke på det! Mannen skal lage indrefilet av svin med ris og gulrotpuré i kveld etter at monstrene har lagt seg..mmmm...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 12. juni 2011 #836 Del Skrevet 12. juni 2011 *vatn i munnen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #837 Del Skrevet 15. juni 2011 Da var TR her igjen, og jeg har testet negativt. Jaja... Var vel i grunnen ingen stor overraskelse...men trist, selvfølgelig. On the bright side, nå kan jeg drikke vin på verandaen i ferien!! blir nok en del av det ja...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. juni 2011 #838 Del Skrevet 15. juni 2011 Så kjedelig at det ikke gikk denne gangen Fikk dere mange egg på frys? Deilig å kunne nye litt vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. juni 2011 #839 Del Skrevet 15. juni 2011 Så utrolig kjipt at det ikke ble Vin skal nytes på altanen her også i sommer, jeg har planer om vin og reker i solen med gode venner (håper bare sommeren kommer ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #840 Del Skrevet 17. juni 2011 Takk for klemmer begge to! Fikk ingen egg på frys, det var bare ett som ble befruktet.. Av ni som ble tatt ut.. Neste ru de blir det med mikroinjeksjon (er det det som er icsi??) sa de på st olavs, så da får vi håpe det går bedre! Mannens svømmere har nok ikke så god retningssans... For det var mange nok av dem, og de var i fin form der de vrikket seg rundt på skjermen! I dag snakket jeg med bror, og han annonserte at han og sambo venter sitt første barn. Typisk min dårlige timing... Men blir stas å bli "ordentlig" tante da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå