Mayami Skrevet 23. september 2009 Forfatter #681 Del Skrevet 23. september 2009 Bedre nå heldigvis! Har bare innfunnet meg med at det ikke er en plass jeg kan bli værende så veldig lenge, og har begynt å se etter ny jobb... men det kommer nok til å ta litt tid! Nedskjæring, vettu...! Storm og regn her i dag, har vært våt på føttene hele dagen! Hehe... burde kjøpe meg noen kule støvler! Ilse Jacobsen har fine støvler, men det er så svin-dyrt!! Jaja... sånn er det... I morgen er det foreldremøte til langt på natt, så på fredag blir det lang gå-tur med sambo og biskeliten igjen - uansett vær! Har vært flinke nå synes jeg. En og en halv time på mandag, og det samme på fredag! Og på lørdag og søndag er det kurs!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. september 2009 #682 Del Skrevet 23. september 2009 Ilse Jacobsen har fine støvler, men det er så svin-dyrt!! De er kjempefint Synd de er så dyre ja Foreldremøte? Jobber du i bhg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 24. september 2009 Forfatter #683 Del Skrevet 24. september 2009 De er kjempefint Synd de er så dyre ja Foreldremøte? Jobber du i bhg også? hehe... av og til føles det sånn! Men nei, det er for førsteklasse på VGS, og da har foreldrene ofte masse spm om realfag og sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. september 2009 #684 Del Skrevet 24. september 2009 Hei Mayami! Får håpe du finner en bedre jobb etterhvert. Ikke noe morro å jobbe et sted med sånne arbeidsforhold og nedskjæringer. Blir dårlig stemning bare av ordet "nedskjæringer"... Sånne fine støvler kunne jeg også tenke meg. Jeg bruker jo omtrent aldri støvler, men hadde jeg hatt sånne fine, så kunne jeg jo gjort det Men de er dyre ja... Ikke lenge til helg nå. Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 27. september 2009 Forfatter #685 Del Skrevet 27. september 2009 Kjempebra PRIDE-kurs!! Alle som tenker på å bli foreldre eller som jobber med baarn på noen som helst måte burde absolutt hatt et sånt kurs. Masse inntrykk, og mange tanker som må bearbeides. Av og til føltes det som om det var forventet at vi som fosterforeldre skulle være perfekte og feilfrie mennesker. Heldigvis var en av kursholderne en erfaren fosterforelder, og kunne fortelle at så "ille" var det ikke! Puh....! Men jeg tenker mer på de biologiske foreldrene nå enn jeg gjorde før kurset. Det må være ganske traumatisk å mist barnet sitt på den måten... nei, nå skal jeg legge meg... Forresten.. er på dag 29 i dag, og ingen tegn til Lurer på om det kan ha noe med lap å gjøre??! Noen som vet? Har ikke hørt noe om det liksom.... hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. september 2009 #686 Del Skrevet 28. september 2009 Så bra det var et nyttig kurs Kan tenke meg du har fått en del nye tanker om hvordan ting er nå ja, spennende! Må være grusomt for de biologiske foreldrene å miste barnet sitt ja Har vært i retten mot et foreldrepar ifht jobben min jeg da, og det var ikke spesielt hyggelig Men men....er jo ikke uten grunn de mister barna sine Ha en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 28. september 2009 #687 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Så bra at kurset var vellykket! Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å delta på et slikt kurs. Men det er vel ikke slikt som de steller i stand for hvermannsen? Endret 28. september 2009 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #688 Del Skrevet 1. oktober 2009 Så bra at kurset var vellykket! Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å delta på et slikt kurs. Men det er vel ikke slikt som de steller i stand for hvermannsen? Alle som skal bli eller er foreldre bør ha et sånt kurs, men dessverre er det bare for oss som vil bli fosterforeldre! Jeg har kjøpt meg brudekjole jeg... hmm... den var billig, og veldig fin, men ikke "drømmekjolen"-fin. Det er bare det at det er isiotisk å bruke 8000kr på en engangs-kjole.. og å leie koster mer enn jeg nå har betalt for kjolen.. jaja... luksusproblemer.. Kjenner også ut som om jeg begynner å bli forkjølet, har vondt i halsen og er veldig tørr på leppene. Typisk, nå som jeg skal ha fri en uke! Vel, bare en dag til på jobben før ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. oktober 2009 #689 Del Skrevet 1. oktober 2009 Så moro at du har funnet brudekjole da! Kommer det et bilde av den her inne eller? Får håpe forskjølelsen er forbigående så du ikke blir sengeliggende i ferien din God bedring til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. oktober 2009 #690 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har kjøpt meg brudekjole jeg... hmm... den var billig, og veldig fin, men ikke "drømmekjolen"-fin. Det er bare det at det er isiotisk å bruke 8000kr på en engangs-kjole.. og å leie koster mer enn jeg nå har betalt for kjolen.. jaja... luksusproblemer.. Kjole! Jeg kjøpte heller ikke DRØMMEKJOLEN - eller den typen kjole jeg så for meg at jeg skulle bruke. Og min kjole var ikke akkurat veldig billig heller, ca. 7-8.000. *grøsse* Men, den var da fin, og jeg orka ikke lete så lenge, og kjøpte derfor det første og beste. Egentlig hadde jeg mer sansen for en enkel kjole til bare 1.900, men den hadde de såklart ikke i min størrelse, og den var for stor til å sys inn og opp. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 1. oktober 2009 #691 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hei Mayami! Å så godt at pride-kurset var så bra som det var da! Må være utrolig spennende å bli fosterforeldre. Dere er gode mennesker altså Merkelig med den tanta di som ikke har kommet enda ja. Når var IKM? Jeg har ikke peiling på om lap kan ha noe med det å gjøre. Hm... Ha en fin siste dag på jobb i morgen før ferie. Det høres deilig ut med litt fri nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #692 Del Skrevet 2. oktober 2009 Merkelig med den tanta di som ikke har kommet enda ja. Når var IKM? Jeg har ikke peiling på om lap kan ha noe med det å gjøre. Hm... Glemte å si det... dukket opp på tirsdag, så da er det bare å vente litt, så kan vi prøve igjen!! Egentlig er det litt sånn at jeg "håper" vi ikke blir gravid, for nå gleder jeg meg så veldig til å bli fostermor! Men det er jo ikke sånn at jeg blir fryktelig skuffet om vi får det til da! På jobb nå, rolig og godt. Det er striregn ute, som vanlig. I kveld reiser vi på hytta, skal overnatte til i morgen. Det blir koselig!! Ta med kakao og boller, og gå tur i regnet og tørke igjen foran peisen og se detektimen! Sammen med biskeliten, i den store, myke sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #693 Del Skrevet 6. oktober 2009 Da er vi endelig i gang med igjen!! Nesten som å være nyforelsket, en mnd pause anbefales! Jeg ble selvfølgelig forkjølet til høstferien, men nå begynner jeg å komme meg igjen, heldigvis. Har laget eplekake med epler fra eget tre i dag, kjempegodt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 7. oktober 2009 #694 Del Skrevet 7. oktober 2009 Da er vi endelig i gang med igjen!! Nesten som å være nyforelsket, en mnd pause anbefales! Jeg ble selvfølgelig forkjølet til høstferien, men nå begynner jeg å komme meg igjen, heldigvis. Har laget eplekake med epler fra eget tre i dag, kjempegodt!!! Hihi, så deilig å få nyforelskelsesfølelse igjen da :rødme: Må man altså være en måned uten sex etter lap? Det var lenge... Det hørtes deilig ut med eplekake. Det har jeg også lyst å lage snart. Namme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. oktober 2009 #695 Del Skrevet 7. oktober 2009 En måned :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #696 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hmm... lenge siden jeg har vært innom her nå.. travelt om dagen.. Her er det uansett ikke så mye som skjer. EL i helga, og masse venting. Det er visstnok opptil flere som blir gravide mnd etter lap, så her krysses det! Men, men.. vi får se! Har bestilt oss tur til langt, langt vekk-land i jula!! Ikke varmt, men tror det blir kjempekoselig!! Det kostet en del penger, så vi tenker på å kanskje gifte oss der i stedet for å bruke masse penger på bryllup i sommer. Har ikke presentert ideen for familien min enda, men familien til sambo var positive til det! Tror det blir litt rart å ikke ha mamma og pappa der, men tror det er verst før vi reiser. Når vi endelig er der, tror jeg ikke det blir noe problem.. det er jo så grusomt dyrt med bryllup!! Vi kan heller ha en kjempestor grillfest hjemme i hagen eller på hytta til sommeren.. vet ikke jeg.. Nei, nå MÅ jeg ha sjokolade - sambo på jobb, håper han kjøper med noe.. er nesten desperat her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. oktober 2009 #697 Del Skrevet 14. oktober 2009 Så koselig at dere tenker å ta bryllupet der nede da (Vet jo ikke hvor det er jeg da....men koselig å reise bort å gifte seg også ) Blir fort mye penger med bryllup ja, så fin måte å gjøre det på. Blir noen spennende uker fremover for deg nå da, skal krysse fingerne for at lapen har renset opp og spiren sitter denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #698 Del Skrevet 14. oktober 2009 Nå har jeg akkurat snakket med mamma, og hun syntes heldigvis at det var en veldig god ide å gifte seg i utlandet! (Kan like godt si hvor det er, regner med at det ikke er bare vi som drømmer om å gifte oss i New York!)Som hun sier, det er mye lurere å bruke penger på en tur som vi trenger sårt enn en altfor dyr fest her! Håper det går i orden - har ikke fått svar fra Sjømannskirken enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. oktober 2009 #699 Del Skrevet 15. oktober 2009 Så fint at alle er enige i deres valg da, og New York er jo en fantastisk by å gifte seg i da :rødme: Har dere bestilt turen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. oktober 2009 #700 Del Skrevet 15. oktober 2009 New York :rødme: Håper dere får svar fra sjømannskirken snart God torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå