Lucky? Skrevet 6. september 2009 #641 Del Skrevet 6. september 2009 Skjønner godt at du gruer deg ja Men det kommer nok til å gå så bra så skal du se Skal nok bli deilig å få det overstått! Flinke dere har vært i dag da og det er absolutt viktig å belønne seg selv litt etter en slik innsats Lykke til i morgen også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. september 2009 Forfatter #642 Del Skrevet 6. september 2009 Skjønner godt at du gruer deg ja Men det kommer nok til å gå så bra så skal du se Skal nok bli deilig å få det overstått! Flinke dere har vært i dag da og det er absolutt viktig å belønne seg selv litt etter en slik innsats Lykke til i morgen også da Takk Lucky! Det blir sikkert bra etterpå! Når er det du skal gifte deg forresten? Nesten samtidig som meg?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. september 2009 #643 Del Skrevet 6. september 2009 Lykke til med lap'en. Håper det går bedre enn du frykter, og at du kan "nyte" sykmeldingen litt til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. september 2009 #644 Del Skrevet 6. september 2009 Takk Lucky! Det blir sikkert bra etterpå! Når er det du skal gifte deg forresten? Nesten samtidig som meg?! Jeg skal gifte meg 7.august Du 14? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 7. september 2009 Forfatter #645 Del Skrevet 7. september 2009 Lykke til med lap'en. Håper det går bedre enn du frykter, og at du kan "nyte" sykmeldingen litt til uka. Takk! Gikk greit i dag, bare blodprøver og en GU. Det er i morgen det tar løs.... Jeg skal gifte meg 7.august Du 14? Gifter meg 10.juli! Har ikke ordnet noe særlig enda, bare meldt fra til HEF og bestilt lokale! Ser og ser på kjoler, men greier ikke å bestemme meg... Vil ha noe enkelt, men så er det så mye fint som er "komplisert" også! Får håpe forlover kan hjelpe meg litt kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. september 2009 #646 Del Skrevet 7. september 2009 Gifter meg 10.juli! Har ikke ordnet noe særlig enda, bare meldt fra til HEF og bestilt lokale! Ser og ser på kjoler, men greier ikke å bestemme meg... Vil ha noe enkelt, men så er det så mye fint som er "komplisert" også! Får håpe forlover kan hjelpe meg litt kanskje! Ikke kommet så langt i planleggingen jeg heller Bestilt kirke, mat og så skal vi ha det på låven her hjemme da så lokale er liksom i boks Ellers ikke sett så mye etter kjole ennå, så bør vel begynne den jakten snart Ikke lett å finne den perfekte kjole nei, så håper på litt hjelp fra forlover jeg også tenker jeg Så bra det gikk fint på sykehuset i dag! Ønsker deg masse lykke til i morgen, skal tenke på deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 7. september 2009 Forfatter #647 Del Skrevet 7. september 2009 Gikk fint på sykehuset, ingen sak.. fikk snakke med hun som skal operere i morgen, og utifra GU kunne hun ikke skjønne at de skulle finne noe feil... vet ikke hva som er best eller verst, at det ikke er noe feil eller at vi ikke kan få barn i det hele tatt! Jeg mener, hvis det er noe feil, så har vi en grunn og et faktum vi kan forholde oss til. Hvis det ikke er noe feil, så er det en eller annen høyere makt (sier jeg, en innbitt ateist) som har noe mot oss.. mye verre å ordne opp i... og særlig i og med at jeg må gjennom denne (disse - har fått vite i dag at jeg skal ha både lapraskopi og hysteroskopi i morgen) idiotiske operasjonene likevel... heldigvis har jeg både sambo og venninne/forlover som forstår hva jeg mener.. Nå har jeg spist "the last supper" spaghetti med kjøttsaus. Skal faste fra midnatt, og vet ikke når på dagen operasjonen blir. Skal møte opp halv åtte, men det er ikke satt opp noen lite over operasjonene.. Gru, gru... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. september 2009 #648 Del Skrevet 7. september 2009 Sender menge gode tanker i din retning Håper det går bra i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. september 2009 #649 Del Skrevet 7. september 2009 Håper du får operasjon tidlig i morgen da Kjedelig å sitte å vente fastende lenge...når jeg hadde utskraping fastet jeg fra midnatt og hadde time halv ni til sjekk og sånt og fikk ikke utskraping før halv åtte på kvelden Det var lange og sultne timer..... Lykke til i morgen, skal tenke på deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 8. september 2009 #650 Del Skrevet 8. september 2009 Håper alt gikk bra med deg i dag, Mayami Håper også at du har gode nyheter å komme med *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. september 2009 #651 Del Skrevet 8. september 2009 Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 8. september 2009 #652 Del Skrevet 8. september 2009 oj, håper alt gikk bra idag!! masse tanker til deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 10. september 2009 Forfatter #653 Del Skrevet 10. september 2009 Hadde akkurat skrevet et langt innlegg, så ble alt slettet... grrr.. alt gikk fint på tirsdag, de fant ingen feil. Fortsatt sår og vondt i magen, og luftsmerter i høyre skulder og oppunder ribbeina.. Sambo er veldig snill med meg! Kom ikke inn til operasjon før halv to, så var kjempesulten da jeg våknet igjen!! Skriver mer senere, kjenner jeg må opp og lufte skulderen litt nå..! Tusen takk til alle som tenkte på meg på tirdag, det var veldig godt å tenke på da jeg lå der! Masse til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. september 2009 #654 Del Skrevet 10. september 2009 Så godt å høre at alt gikk bra på tirsdag og at de ikke fant noe feil Blir det prøverør neste nå da eller? Stor til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 13. september 2009 Forfatter #655 Del Skrevet 13. september 2009 Vi har i grunnen bestemt oss for å ikke gå gjennom prøverør. Skjer det så skjer det, og hvis ikke skal vi alltids greie å få til barn på noe annet vis! Har fortalt svigers om fosterbarn-planene, og de var kjempeglade og kjempespente! De var her i helgen, og mens vi snakket om andre ting kunne svigermor plutselig spørre om ett eller annet ang. fosterbarn. Hehe... de er jo søte også! Jeg har "fri" i morgen og tirsdag også, og kjenner på meg at det er på tide å komme seg på jobb igjen. Er innom mailen min (selv om jeg vet jeg ikke burde), og ser at det er seriøse mengder med papirarbeid som må gjøres. 37 mailer på 4 dager!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. september 2009 #656 Del Skrevet 13. september 2009 Hvordan er formen nå? Har du kommet deg etter lap´en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. september 2009 #657 Del Skrevet 14. september 2009 Er innom mailen min (selv om jeg vet jeg ikke burde), og ser at det er seriøse mengder med papirarbeid som må gjøres. 37 mailer på 4 dager!!! Såpass ja! Har litt å ordne med når du kommer tilbake da Hvordan er formen din om dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. september 2009 Forfatter #658 Del Skrevet 14. september 2009 Formen er stigende, men det var en større operasjon enn jeg hadde sett for meg! Men, men... Ja, det er nok på tide å komme seg på jobb igjen.. har brukt en del tid på jobb hjemmefra i dag, faktisk. Det er innleveringsfrister for alle klassene mine i disse tider, og alle har panikk for jeg har ikke vært der den siste uka.. i tillegg har jeg en veldig frustrerende situasjon som venter på meg på onsdag.. heldigvis er sjefen min på MIN side!! Nei, nå skal jeg jobbe litt.. må planlegge dagen i morgen (litt flau for at jeg ikke alt har gjort det...) og lese gjennom en elevtekst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. september 2009 Forfatter #659 Del Skrevet 14. september 2009 Akkurat nå prøver jeg igjen å få til en ticker til bryllupet, men antall dager vil ikke komme på! Det står bare "den store dagen", selv om jeg har skrevet inn datoen hundre ganger!!! Ferdig med jobb for i dag, og det viser seg at den store krisen som truet i horisonten ikke er så stor likevel. Tror nok jeg skal takle den ganske greit! Jeg og biskelitem gikk en tur i dag i det fine været (sol for første gang siden år og dag), og det var kjempegodt! Men jeg ble ganske sliten.. så nå sitter jeg og ser på valgsendinger, selv om det ikke er spesielt interessant akkurat nå. Mye mer spennende i morgen tidlig! GO JENSEMANN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. september 2009 #660 Del Skrevet 14. september 2009 GO JENSEMANN!!! Veldig spent på morgendagen... Så bra at lap'en gikk såpass uproblematisk. Veldig bra, men samtidig kanskje litt kjipt, at de ikke fant noe. Får håpe det skjer ett eller annet snart, siden det ikke ser ut til å være noe galt med noen av dere. Det står respekt av at dere ikke ønsker ivf. Jeg forstår dere. Vi hadde godt mulig valgt det samme, selv om man ikke kan være helt sikker på det før man faktisk må ta det valget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå