Lucky? Skrevet 26. juli 2009 #601 Del Skrevet 26. juli 2009 Håper du fant noe fint å ha på deg da Dumme tanta kan holde seg laaaangt borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 27. juli 2009 #602 Del Skrevet 27. juli 2009 Hehe... ja... men nå kom heldigvis storepus inn, så nå kn jeg stenge katteluka! FANGET!!! Han kommer til å være SÅ plagsom i natt... *gruer seg til bråkete katt i senga* Det er bra med regn når man skal fange katter... Er bare såååå enig ! Genialt at du har nett på ferie også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #603 Del Skrevet 29. juli 2009 Sunny: Gravid på egenhånd???!!! GRATULERER!!!!!! Kjempekoselig, jeg får helt tårer i øynene her jeg sitter...! (Litt treg i avtrekket, har ikke sjekket KG på mange dager...) Jeg fant heldigvis noe å ha på meg til slutt.. ble et OK selskap, men jeg kjente jo nesten ingen der. I tillegg er det liten sjangs for å treffe de fleste av folkene igjen, så da var det liksom liten vits i å bli kjent.. I dag skal vi ut på kjøretur, bare jeg og sambo! Det blir kos! I går hadde vi alene-hjemme-kveld, og gikk ut og spiste og koste oss veldig! :rødme: Dag 27 i dag, lite/ingen utflod, lite tegn av noe som helst slag. Kanskje....? (men offisielt tror jeg ikke...!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. juli 2009 #604 Del Skrevet 29. juli 2009 Så bra du fant noe å ha på deg og at selskapet gikk bra Kjedelig å være på fester der man ikke kjenner så mange og heller ikke har noe behov for å snakke med dem fordi man mest sannsynlig ikke kommer til å treffe dem igjen... Kos dere på tur sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. juli 2009 #605 Del Skrevet 29. juli 2009 hvordan går det Mayami? Noen tantetegn? Spennende frem mot IKM ja... Kanskje VIPS plutselig sitter du der.. smelt på tjukka! *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #606 Del Skrevet 30. juli 2009 Ingen fare med å bli smelt på tjukka her, nei... TR kom nå... som forventet. Vet ikke om jeg gidder mer akupunktur (egentlig skal jeg starte en ny runde denne PP), for det virker jo ikke likevel, også er det ganske dyrt. Jeg tror jeg heller are gir opp hele prosjektet jeg... I dag skal vi ut på tur i skogen, og så møte svigers til lunsj et sted. Siste dag på ferie i morgen, blir godt å komme hjem til mamma igjen på lørdag! En uke er lenge nok med svigers i et lite hus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. juli 2009 #607 Del Skrevet 30. juli 2009 Skjønner godt at du vil gi opp hele prosjektet ja Tenker sånn hver gang tanta dukker opp jeg også, men så vil jeg liksom ikke gi meg heller da Ikke lett dette Håper dere har harr en fin tur i skogen i dag i allefall da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #608 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg vet ikke hva som skjer her jeg... TR kom ikke skikkelig, bare brun og bittelitt rød/rosa utflod/spotting. Nå er det så godt som borte igjen. Merkelig... kommer sikkert i dag, men det er en dag for sent. Kjennes liksom ikke ut som om den kommer heller... hmmm... den som har lever får se! Vi kommer nok ikke til å gi opp nei, men har sluttet med "alternativ livsstil" mellom EL og IKM. Vil jeg ha vin så drikker jeg vin! (trøster meg med at venninne sin datter er helt frisk og fin selv om moren hadde to-tre skikkelige tequila-fester før hun oppdaget at hun var gravid) Turen i skogen var kjempefin, og vi badet i bølgene i havet! Koselig! I dag skal vi bare traske rundt og nyte den siste dagen her før vi reiser hjem i morgen. Blir bra å treffe storepus, lillepus og biskeliten igjen! De har nok savnet oss! Jeg er i alle fall veldig glad for at jeg har dere KG-jenter i disse IKM-tider (og ellers også selvfølgelig), og jeg gleder meg veldig over Sunny's gode nyheter!! (Rart at det er veldig lett å glede seg over andre KGere sine gode nyheter enn "vanlige" bekjente sine.. kanskje fordi jeg VET at dere også har hatt deres problemer...?) Store fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 31. juli 2009 #609 Del Skrevet 31. juli 2009 Ååååå, jeg håper TR fikk beskjed om å snu i døra og komme seg langt vekk!! *håpehåpehåpe* på spire!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. juli 2009 #610 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg er i alle fall veldig glad for at jeg har dere KG-jenter i disse IKM-tider (og ellers også selvfølgelig), og jeg gleder meg veldig over Sunny's gode nyheter!! (Rart at det er veldig lett å glede seg over andre KGere sine gode nyheter enn "vanlige" bekjente sine.. kanskje fordi jeg VET at dere også har hatt deres problemer...?) Store fra meg! Jeg gleder meg også mye lettere på vegne av KG-jentene Så tenker jeg sånn innimellom at en av KG-jentene som jeg er overlykkelig på vegne av, kanskje er en av mine bekjente som jeg skuler på Håper du får en fin helg Krysser fremdeles fingrene for deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 1. august 2009 #611 Del Skrevet 1. august 2009 Er så spent på dine vegne jeg nå..... Hva skjer...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. august 2009 Forfatter #612 Del Skrevet 1. august 2009 Det ble TR ja... Har funnet ut at det går jo faktisk ikke an å "slutte" prosjektet. Jeg kan jo selvfølgelig starte på pillen igjen, men det er jo bortkastede penger. Og det er jo ikke mulig å slutte å telle, selv om man tenker på andre ting... hmm... jaja, kanskje det blir lettere å slutte å telle NÅR vi får et fosterbarn? I alle fall noen hakk travlere hverdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. august 2009 Forfatter #613 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg gleder meg også mye lettere på vegne av KG-jentene Så tenker jeg sånn innimellom at en av KG-jentene som jeg er overlykkelig på vegne av, kanskje er en av mine bekjente som jeg skuler på Hehe... det har jeg ikke tenkt på... Uansett, da har de jo fått sympati fra meg likevel da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. august 2009 #614 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg gleder meg også mye lettere på vegne av KG-jentene Så tenker jeg sånn innimellom at en av KG-jentene som jeg er overlykkelig på vegne av, kanskje er en av mine bekjente som jeg skuler på Sant det Dumme tanta da Skulle jo la være å komme denne gangen ho jo Vil nok tro det går lettere å ikke tenke på el og dager og sånt når dere får fosterbarn ja! Da blir det nok en travlere hverdag Hørt noe mer fra barnevernet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. august 2009 Forfatter #615 Del Skrevet 2. august 2009 Vi har fått vite datoene for PRIDE-kurset, og det første er om ca 8 uker! Vi gleder oss til å komme i gang!! Har hørt at det kan ta tid å få en tildeling, i og med at vi vil ha så små barn som mulig. Men så vil vi jo gjerne ha søsken, og det regner jeg med at hjelper litt på farten på plasseringen! Nå er jeg kjempetrøtt, mye besøk og sånn i dag. Tror jeg skal lalle jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. august 2009 #616 Del Skrevet 3. august 2009 Vi har fått vite datoene for PRIDE-kurset, og det første er om ca 8 uker! Vi gleder oss til å komme i gang!! Har hørt at det kan ta tid å få en tildeling, i og med at vi vil ha så små barn som mulig. Men så vil vi jo gjerne ha søsken, og det regner jeg med at hjelper litt på farten på plasseringen! Nå er jeg kjempetrøtt, mye besøk og sånn i dag. Tror jeg skal lalle jeg... Spennende da Dere er virkelig flotte mennekser som gjør dette altså Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. august 2009 #617 Del Skrevet 3. august 2009 8 uker går fykende fort (det håper i alle fall jeg, da er utredningstimen vår overstått og vi har forhåpentligvis fått noen svar ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 3. august 2009 #618 Del Skrevet 3. august 2009 kjedelig med tantebesøk... Har du det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 9. august 2009 Forfatter #619 Del Skrevet 9. august 2009 kjedelig med tantebesøk... Har du det bra? Ja veldig kjedelig med tante... men alt er som vanlig, så jeg begynner jo å bli vant til det.. Jeg får ikke sove!!! Har hatt søvnproblemer hele sommerferien, ca tre og tre netter. Sovner sånn i tre-tiden, og er kjempetrøtt hele dagen, for så å ikke sovne igjen før i tre-tiden neste natt. Veldig slitsomt egentlig.. Vet ikke hva det kommer av heller... Så nå sitter jeg og surfer på KG og på strikkeoppskrifter! Har blitt fullstendig hektet på strikking (smittet av lillesøster), men er ikke særlig flink. Fant en nettside med en del fint! www.pickles.no Anbefales!! I morgen (eller.. det er vel strengt tatt i dag...) skal jeg møte venninne 1&2 til shopping/lunsj i byen. Det blir koselig! Har nesten ikke sett dem i ferien! På onsdag begynner jeg så smått på jobb igjen, og det blir nesten godt! Har vært en lang sommerferie, og turen med svigers var tildels slitsom. Mye konflikter oppstår når man bor såpass tett over lengere tid. Jeg er heldigvis konfliktsky, men det er det ikke alle i svigers-familien som er! Godt å komme hjem til fredlige forhold igjen! Nei, nå skal jeg prøve å sove igjen... lover å ta en tur innom diverse dagbøker, men internettet har vært usedvanlig kranglete i det siste... Skal i alle fall gjøre det når jeg kommer på jobb på onsdag! (Fint å starte opp igjen etter sommerferien med "slappis" på KG i kontortiden!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. august 2009 #620 Del Skrevet 10. august 2009 Hei Mayami! Lenge siden jeg har vært innom her nå ser jeg... Dumme tanta som dukker opp gang på gang, men det er som du sier, man blir jo vant til det... Konflikter på tur høres litt stress ut ja. Jeg syns også at det er veldig greit å være konfliktsky Håper søvnen din kommer seg snart. Er ikke noe særs med søvnproblemer. Hva strikker du for noe? Har vurdert å komme igang med strikking eller sying jeg også, men kan det egentlig ikke noe særs. Jeg får kikke på litt nettsider og se om jeg finner noe ekstremt enkelt å begynne med Nyt de siste par fridagene dine! Høres herlig ut å ha en så lang ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå