Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

så flinke dere er!! hehe. Viktig å øve.. for å bli mesterprodusenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har forresten funne ut at smoothies med eplejuice, selleri, gulrot, blåbær og paprika ikkje var heilt det store, så den oppskrifta treng du ikkje prøva deg på. :eeeh:
Tror ikke jeg skal prøve meg på den smoothien, den hørtes ikke noe videre god ut.

Viktig med øving ja :lur:

Når var det PRIDE kurset var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første samling i PRIDE-kurset er siste helga i september! Gleder oss, og jeg leser meg opp på alt jeg finner!

Ellers gikk det ikke så bra med øvingen. Vil lage en ny låt, men mangler inspirasjon... og når jeg ikke får til, da blir jeg sint!!! Så da ble det ikke så mye øving... :kjempesinna:

Nå lager vi vafler! Eller, det vil si, sambo steker og jeg lagde røren. Har ikke syltetøy, men skal prøve med sjokoladepålegg! :fnise: Har smør/ost/sukker/masse annet godt i bakhånd...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vafler med sjokoladepålegg smaker sikkert godt det da ;)

Så flinke dere er til å være avslappet med prøvingen da, kanskje det er det som er oppskriften ;) Blir fort mye stress når man :sengekos: bare for å lage barn liksom. Merker at sexen ikke er den samme som før for å si det sånn....

Kos deg med ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her slappes det av! Vafler med sjokoladepålegg kan forøvrig anbefales! :) I dag har jeg shoppet med svigerinne, og brukt grusomt masse penger.. men kjøpte en kjole, et par sko, en såpe til svigermor :engel: puter til stolene på verandaen, og en kilo (!!!) hundegodt til biskeliten! Mye for pengene, og har fått en del ekstra lønn i det siste! Så har ikke egentlig dårlig samvittighet... :fnise:

Dag 13 i dag, og regner med at EL har vært eller er i dag. Kjennes litt rar ut i magen, men ikke vondt eller noe. Litt sånn boblete/kilete! Nå skal vi lage taco snart, må bare slappe litt av i beina etter shopping.marathon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at det er dyrt å ha ferie....blir så mye shopping når man har fri :fnise:

Skal ikke ha dårlig samvittighet for å bruke penger på seg selv da :) Så lenge det er nok til alle regninger og sånt så går det nok helt sikkert bra! Har helt sikkert fortjent det :fnise:

Spennende med el rett rundt hjørnet da :) Spis taco og kos dere :sengekos::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen alle sammen! I natt har jeg ikke sovet mer enn seks timer.. får ikke sove om kvelden. La oss ca midnatt, og mens sambo purket og sov, lå jeg og snudde meg og ble mer og mer irritert. Stod opp, tok litt vann, strikket litt, leste i en bok og prøvde å legge meg igjen. Sovnet endelig i halv fire-tida. Kl. ni våknet jeg av rush-trafikk rett forbi huset.. :kjempesinna: Mulig at det kan ha med EL å gjøre denne gangen, for det var rimelig ubehagelig i går... Så ubehagelig at jeg droppet boblingen!!!

I dag har jeg ingen spesielle planer, tror jeg. Har bror og dama på besøk, så kanskje enda mer shopping?! Venninne og venninne bad meg med på kafe, men kan jo ikke det når jeg har besøk.. Får ta det igjen senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt meg en Rosa Rugosa (nyperose) - samme som naboen har! Så nå slipper jeg å leke mentalt ustabil for å sniffe på deres roser! :skratte:

Har shoppet nok til resten av året, og skal ikke på shopping på leeeeenge... dama til bror er voldsom på shopping! Har ikke kjøpt noe i dag (tom for penger... :S) så nå er jeg bare veldig sliten i beina! Ellers ringte de fra alarmselskapet, og det ser ut som om det har vært innbrudd på hytta vår igjen i kveld. Var der tidligere i dag, ingen tegn til noen der da. Håper det bare var en sensor-feil.. de skulle i alle fall sende en vekter for å sjekke! Fin ordning!

Nå skal jeg og sambo bare kose oss alene, og etterpå er det partydronningene på NRK, og det er moro! Må ses - anbefales på det varmeste! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send litt nyperose lukt til meg da :pls:

Kos deg med kjæresten din :klemmer:

Det skal jeg gjøre! (Begge deler!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og sniffer ;) Tror muligens det tar sin tid før den nydelige lukten kommer hit :fnise:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom å oppdatere meg litt :klemmer:

Bare å oppdatere i vei det! :klem:

Sitter her og sniffer ;) Tror muligens det tar sin tid før den nydelige lukten kommer hit :fnise:

Hehe... skal sende en liten havbris din vei, med rugosa-duft på! (Skulle gå ganske fort med den vindstyrken vi har til vanlig, vettu...!)

Nå MÅ jeg gå og legge meg, for ellers får jeg ikke sove.. orker ikke en våkennatt til!! (og JEG vil ha barn??!) Ble litt stresset i stad, for det er nå under ett år til vi skal gifte oss.. Jeg vil IKKE ha det med prest/i kirken, for jeg er ateist. Sambo vil ikke ha HEF.. så da tenkte jeg at vi kan jo ha en dommer/sorenskriver til å gjøre det, så kan vi ha det utendørs. Men så googler jeg litt, og finner ut at da må vi være på et kontor.. not my idea of a romantic ceremony, kan du si... så da vet jeg ikke hva vi skal gjøre jeg..

Nei, tenke mer på det i morgen! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg kjøpt meg en Rosa Rugosa (nyperose) - samme som naboen har! Så nå slipper jeg å leke mentalt ustabil for å sniffe på deres roser! :skratte:

:fnise:

Hvordan går det med hytta da? Håper virkelig ikke det har vært innbrudd der :(

Håper dere finner ut av bryllyps sermonien da og at dere finner en løsning dere er fornøyde med begge to ;)

Ha en god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var ikke innbrudd, bare teknisk feil.. heldigvis.. har hatt 7 innbrudd på 1,5 år der, så nå er det jommen meg nok!

I dga har jeg plantet rosen min, støvsugd med ny og super-effektiv støvsuger (skal bli proff støvsuger nå tror jeg - det er moro!!!!), snekret litt, tuslet rundt i hagen og solt meg en del! Flott dag! Også har jeg laget Mayami Spesial: jordbær med melkesjokoladetrekk! De skal vi spise mens vi ser på mord og mysterier og planlegger/drømmer om ferie i Buckinghamshire og drikker iskald hvitvin! :) Tror ikke livet blir noe særlig bedre da altså! :fnise: Jo, forresten: for å toppe det hele, er det sesongstart på Tudors etter Mord og Mysterier (med verdens hotteste King Henry!).

Nei og nei, nå skal vi kose vårs! Hehe... håper alle andre har det like bra som oss i fredagskvelden! :klem: til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: *bestille ein Mayami Spesial* :sikle:

Praktisk å ikkje bli rekna som mentalt ustabil av nabolaget. :fnise:

Såg du Mord og mysterier i går? Var den bra? Me tok opp episoden (for å kunna spola forbi all reklamen ;) ) og gleder oss til å sjå den. :popcorn: Er passe lei av at det berre har blitt sendt gamle episodar til nå.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:goodbye: *bestille ein Mayami Spesial* :sikle:

Praktisk å ikkje bli rekna som mentalt ustabil av nabolaget. :fnise:

Såg du Mord og mysterier i går? Var den bra? Me tok opp episoden (for å kunna spola forbi all reklamen ;) ) og gleder oss til å sjå den. :popcorn: Er passe lei av at det berre har blitt sendt gamle episodar til nå.

:klemmer:

Ja, jeg så episoden, og den var bra! Hadde ikke sett den før, selv om jeg har sett mesteparten av serien før.. kjedelig å glede seg for så å oppdage at du har sett den før... :kjempesinnna: "Mayami spesial" var kjempegod den! Vi knasket det i oss på no time!

I går hjalp vi venninne med å flytte, og i dag skal vi bare fikse litt forskjellig i huset. Lage litt veranda, male litt og sånn.. fin søndagsjobb! Også driver jeg og overtaler sambo til å bli med på tur med biskeliten! Får ovrtale litt mer, tror jeg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin søndag med verandalaging og maling og sånt ;)

Mayami spesial hørtes nammis ut ja :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag regner det... bra vi gjorde ute-ting i går! I dag skal jeg bare føre over lydbøker til pcen min (så jeg er klar for ferie), og kanskje få besøk av venninne!

Dag 18 i dag, ingen symptomer på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så godt det er å ha et boblebad når det striregner slik! :biggrin: Nå er det tid for kakao og bok i sofakroken, tror jeg! Så må jeg vel begynne å pakke snart - i morgen reiser vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...