honning Skrevet 6. juli 2009 #541 Del Skrevet 6. juli 2009 Dumme tanta ja. Jeg syns hun aldri lærer... Enig med Lucky; det er uansett bra at vitexen fungerer til noe Bryllup neste år blir spennende, og da får dere enda mer å se fram til framover! Veldig morro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #542 Del Skrevet 7. juli 2009 Håper Vitexen hjelper for mer neste PP da! Ja, det blir spennende med bryllup, men det skal ikke være noen store greier. Ingen taler eller allsang, bare en koselig fest med våre nærmeste familie/venner. Blir max 30stk til sammen, og de fleste skal bo hos oss! I dag er det ikke så fint vær som det har vært, og i morgen skulle det visst regne. Får prøve å gjøre oss ferdig med maling og andre uteaktviteter i dag da! Til helgen kommer mamma og pappa på besøk, så vi må vel rydde og vaske litt også, tenker jeg...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. juli 2009 #543 Del Skrevet 7. juli 2009 Høres ut som et koselig bryllup dere har planer om :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. juli 2009 #544 Del Skrevet 7. juli 2009 Høres ut som et koselig bryllup da Trenger jo ikke være hæla i taket og tenna i tapeten på en slik dag liksom Håper dere har fått malt litt i dag så dere blir ferdige før regnet setter inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #545 Del Skrevet 7. juli 2009 Fikk bare malt litt.. har jobbet mye de siste 10 dagene, og orket ikke all verden i dag. Det verste er ferdig, så nå kan vi ta mer ferie, heldigvis! Det var ganske kaldt i dag også, men nå ser det ut som som har kommet tilbake! Håper den holder seg her... I dag fikk vi datoene for PRIDE-kurset!! Første samling er i slutten av september, så en samling i november og den siste i januar! Det ser ut til at vi kanskje kan bli foreldre snart! :rødme: Pappa har begynt å bygge hytte i hagen, fordi neste sommer er det kanskje ikke plass til alle inne i huset når vi kommer på besøk alle sammen! Hehe... han er litt spent han også, selv om han ikke vil innrømme det! Nå skal jeg og sambo lage nachos snart! Sterk og god! Nam, nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. juli 2009 #546 Del Skrevet 7. juli 2009 heihei! Høres ut som du er inne i et bra groove om dagen...ferie, kjærlighet, fosterbarn, male hus.. nyte livet mens en venter på hva fremtida bringer. Høres veldig bra ut Ha en forsatt herlig ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #547 Del Skrevet 7. juli 2009 Ja, når du sier det sånn, Aurelia, er det lite som virker negativt her! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #548 Del Skrevet 8. juli 2009 Nå er det igjen!! Hurra!! I dag skal vi bygge veranda.. men så er vi så trege til å stå opp om morgenen, så vi har ikke kommet i gang enda! Jaja... det blir vel veranda til slutt! Har gått ned 4kg på 10 dager bare ved å ikke spise sjokolade hver dag, og føler at i dag blir en bra dag! Ha en flott onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 8. juli 2009 #549 Del Skrevet 8. juli 2009 for at det blir en super dag! 4 kg på 10 dager bare ved å kutte sjokoladen...? *ser stygt på sjokoladen sin i skapet* og: *snike snike* Har visst ikke skrevet her før jeg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 8. juli 2009 #550 Del Skrevet 8. juli 2009 Mayami, det var jo sykt bra da! *lurer litt på hvor mye sjokolade du faktisk spiste da...* hehehe. well done! jeg har lagt om kosthold nå, kuttet ut sukker og hvete.. og føler kanskej jeg har gått ned en liten kilo på ei lita uke.. (men har bare 3-4 kg jeg vil fjerne da) er ganske slank.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. juli 2009 #551 Del Skrevet 9. juli 2009 4 kilo på 10 dager pga ikke spise sjokolade! Det er jo helt utrolig da Ellers har du spist som normalt? Hvordan gikk verandabyggingen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #552 Del Skrevet 9. juli 2009 Verandaen er ferdig!! Hurra!! Den ble ganske fin, om jeg må si det selv! *fornøyd med seg selv og sambo* Nei altså.. hvor mye sjokolade... Ikke så veldig mye, men stort sett litt hver dag. Det er ikke bra! Har ikke gjort så mye mer, men har en mistanke om at aktivitetsnivået har økt etter ferien startet. Maling, saging og bæring av planker er GOD trening! Anbefales! I dag har vi vasket og ryddet hus, for i morgen kommer mamma, pappa og søster. Det blir veldig koselig, det er LENGE siden de har vært her. Det er liksom enklere at vi kommer dit, siden det er ganske langt. Jaja... nå er de i alle fall snart på vei! Venninne har fått en datter, og henne må vi snart avgårde og se på! Hvor lenge er det vanlig å vente med å komme på besøk? Hun har to døtre fra før, så det er sikkert ganske travelt. Tror jeg satser på at de andre i gjengen har mer peiling (de har hvertfall fått barn selv, så de må da vite!). Trinemor83: Velkommen hit! Skal innom og kikke litt på dagboken din også etterhvert! (Men må advare om at jeg er særdeles treg... det er ikke deg - det er meg...) Tror jeg må mekke noe mat snart - holder på å sulte ihjel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. juli 2009 #553 Del Skrevet 9. juli 2009 4 kg må føles deilig uansett... kjekt når det går den veien, og ikke motsatt (iallfall for folk flest) hehe. Jeg har akkurat gått ned 1 kg (av 2-3 tilsammen som mål).. hehe. og den kg kom kjempefort nå som jeg spiser så sunt, helt naturlig på en uke.. kult. Deilig med rent og pent hus! Sambo og jeg brukte de to første dagene av ferien på å shine opp og vaske gulv osv, så vi kunne slappe av resten av ferien.. (ehh vi må vel sikkert litt til igjen etterhvert) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #554 Del Skrevet 9. juli 2009 Det føles bra ja! Og så greit når man ikke trenger å sulte eller drikke ekle smoothie-blandinger! Jeg har troen på at det er best å spise litt av alt, og å ikke bli ekstrem! Nå har vi kollapset på sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. juli 2009 #555 Del Skrevet 10. juli 2009 Du har vært flink til å være aktiv og kutte ned på sjokolade. 4kg er jo knallbra Kos dere masse med besøk i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. juli 2009 #556 Del Skrevet 11. juli 2009 Det føles bra ja! Og så greit når man ikke trenger å sulte eller drikke ekle smoothie-blandinger! Jeg har troen på at det er best å spise litt av alt, og å ikke bli ekstrem! Nå har vi kollapset på sofaen... Ekle smoothies?? what? Sambo og jeg drikker morgenshake hver morgen nå (den heter Sexy Morning Shake.. så det så!- vi kaller den sexy shake..).. hehe. og den er knallgod, med mysepulver og kjempesunn linfrøolje, kanel, lime, rismelk med vanilje, god frossen frukt, banan.. blir jo bare sååå lekkert! yum. Vi gleder oss til frokost hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #557 Del Skrevet 11. juli 2009 hehe... har en venninne som prøvde en smoothie-slankekur hvor hun måtte drikke 4-5 glass per dag av smoothie laget av selleri, chilli, kiwi og ananas.. det smakte visst så ille at hun ga opp etter to dager og fant ut at det var bedre med noen kilo for mye!! Kjempekoselig med besøk, men i morgen er siste dagen. De reiser på mandag morgen. Men vi skal jo dit om bare 14 dager, så det er ikke så ille! I dag har vi gått lang tur og vært i byen på shopping. I morgen skal vi på hytta, og kjøpe rosebusker på Plantasjen! Vil ha mørkerøde roser i hagen.. mamma er flink med sånt! Nå skal jeg legge meg! Må vel kanskje få til litt også, ettersom jeg mistenker EL for å være rett rundt hjørnet! Men jeg teller ikke dager denne mnd heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 12. juli 2009 #558 Del Skrevet 12. juli 2009 hehe... har en venninne som prøvde en smoothie-slankekur hvor hun måtte drikke 4-5 glass per dag av smoothie laget av selleri, chilli, kiwi og ananas.. det smakte visst så ille at hun ga opp etter to dager og fant ut at det var bedre med noen kilo for mye!! Er det berre eg som synst den smoothiesen høyrtest god ut? Men 4-5 glas per dag hadde eg aldri orka. Eg har forresten funne ut at smoothies med eplejuice, selleri, gulrot, blåbær og paprika ikkje var heilt det store, så den oppskrifta treng du ikkje prøva deg på. litt på EL, sjølv om dagane skulle vera feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #559 Del Skrevet 12. juli 2009 Er det berre eg som synst den smoothiesen høyrtest god ut? Men 4-5 glas per dag hadde eg aldri orka. Eg har forresten funne ut at smoothies med eplejuice, selleri, gulrot, blåbær og paprika ikkje var heilt det store, så den oppskrifta treng du ikkje prøva deg på. litt på EL, sjølv om dagane skulle vera feil. Hehe.. den oppskriften hørtes ikke ut som en umiddelbar suksess, nei! Greit å ha prøvd da! Nei, her vet man ikke om det er EL eller ikke, og jeg prøver så hardt jeg kan å bry meg katta om det også! Ikke like enkelt, men "trøster" meg selv med at det ikke er viktig, for det virker jo ikke likevel! Gleder oss bare til å begynne på PRIDE-kurs! Foreldrene mine gleder seg de også, snakket en del om det i går.. Nå skal vi ut og spise på den lokale restauranten! Tror jeg skal ha pizza jeg.. namnam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #560 Del Skrevet 13. juli 2009 Nå har mamma og pappa dratt.. litt trist, men vi skal jo dit neste uke! I dag skal jeg på trening/skravling med venninne, og så kanskje øve litt piano? Kanskje lillebror og dama kommer på besøk i dag, og det blir koselig!! Da skal det bobles! Sånn på prøverfronten har vi vært mer "aktive" i disse "ikke-prøve"-PP enn vi har vært før! God kvalitet hver dag! Kanskje det er det som skal til!? Vi får se.. dag 11 i dag, hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå