Mayami Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #521 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er alltid noen som kjenner noen som kjenner noen som har en søster som fikk det til mens de ventet på adopsjon.. Det kan i alle fall ikke skade! Jeg skal nok holde ut Vitex-"stank" også, hvis det virker! Tro om det går an å bruke Wild Yam i tillegg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. juni 2009 #522 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er alltid noen som kjenner noen som kjenner noen som har en søster som fikk det til mens de ventet på adopsjon.. Det kan i alle fall ikke skade! Jeg skal nok holde ut Vitex-"stank" også, hvis det virker! Tro om det går an å bruke Wild Yam i tillegg...? Går helt sikkert ann å bruke wild yam i tillegg, men det skal vel ikke tas før etter el? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. juni 2009 #523 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg nevnte det at jeg synes det er litt rart, men om vi skulle bli gravide nå og da ikke få fosterbarn med det første, så hadde det også vært litt merkelig. Han var helt enig! For nå går vi liksom å gleder oss til det kommer i orden med kurset og godkjenninger, så vi har liksom sluttet å tenke så mye på om vi skal få egne barn! Rart det der... Fortalte det forresten til en venninne i dag, og hun ble også kjempe-engasjert! Jeg blir helt :rødme: når jeg tenker på fosterbarnplanene deres. De barna er heldige! Og blir det egne barn, kan det vel hende det blir fosterbarn senere? Kos deg på nesten-kollega-samling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #524 Del Skrevet 17. juni 2009 Det blir helt sikkert fosterbarn senere - uansett! Har falt fullstendig for tanken både jeg og kjære! Den samtalen med de fra fosterhjemordningen var en veldig positiv bekreftelse på at dette riktig for oss å gjøre! Det mange barn som ikke har det bra, og om det er noe vi kan gjøre så er det ingen grunn til å la være.. Vi har hus, bil, jobb, penger, masse kjærlighet til overs og et sterkt ønske om å gi noen et godt liv! Sambo sier hele tiden at han håper vi får et søskenpar, og han vil ha en jente og en gutt! :rødme: Han er jo veldig søt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. juni 2009 #525 Del Skrevet 18. juni 2009 Sambo sier hele tiden at han håper vi får et søskenpar, og han vil ha en jente og en gutt! :rødme: Han er jo veldig søt... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 19. juni 2009 #526 Del Skrevet 19. juni 2009 Innom med en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #527 Del Skrevet 19. juni 2009 FREEEEEDAAAAAAG!!!!! Og nå er arbeidsdagen strax over. Jeg skal bare hjem og lage mat til sambo, så skal jeg ut på byen med kollegaer. De ordentlige kollegaene! Avslutningsmiddag. Det blir koselig! Nei, nå skal jeg bare pakke sammen her, og komme meg hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. juni 2009 #528 Del Skrevet 19. juni 2009 Ønsker deg en super helg og kos deg masse ute med kollegaene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. juni 2009 #529 Del Skrevet 19. juni 2009 Heeeeeeeeeeelg Kos deg på byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #530 Del Skrevet 22. juni 2009 Det var en bra helg altså!! Var ute kjempelenge på fredag, med masse god mat og drikke og koselige kollegaer. Det er typisk at man får god kontakt med noen kollegaer bare noen dager før de skal slutte... *håper de kommer på besøk* Lørdag og søndag ble det bare oppussing og shining av hus her. Skadet fingeren min i går kveld, og har derfor sovet kjempedårlig i natt. Sloknet på sofaen i ettermiddag, etter en mer eller mindre nødvendig tur til legen. Det var jo selvsagt ikke no han kunne gjøre, så da sitter jeg her med en hoven finger og 130kr mindre på konto.. med beskjed om å komme tilbake på torsdag hvis det ikke bedrer seg til da. Jaja, sånn er livet! I morgen er det i alle fall avslutning på skolen, og det blir både veldig godt og litt rart, som alltid. Har hatt en av klassene i to år, og skal ikke ha dem til neste år. Merkelig.. men jeg og to venninner skal ta en lang lunsj for å feire ferien i morgen! Koselig! Nå tror jeg at jeg skal ringe mamma for å få sympati for pølsefingeren min... også skal jeg innom flere dagbøker her - har vært altfor sløv i det siste! By thee way: CD17 i dag, ingen symptomer på noe som helst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #531 Del Skrevet 26. juni 2009 Å hallo så varmt det er!!! Jeg tåler virkelig ikke varme... sitter i skyggen inne ved klimaanlegget og peser sammen med biskeliten mens sambo er ute og lager veranda! Får vel ut og se om det er noe jeg kan bidra med... Bortsett fra det er det kjempestas å ha sommerferie! Kjenner at det tar litt tid å koble vekk jobb-tanker, men etter en aldri så liten runde på salg i går, så gikk alt å meget bedre! Kjøpte to olabukser som var satt ned med over 500kr! Likevel skjønner ikke sambo logikken med at man sparer penger ved å handle på salg! Hmm... mannfolk... Prøvingen har blitt lagt på is (åh, det hørtes fristende ut...) denne PP, ingen ELtesting eller "triks", bortsett fra Vitex. Blir spennende å se om mirakelkuren virker på meg! Har ikke troen på det men... Ingen symptomer så langt, på noe som helst. CD21 i dag, IKM neste lørdag, cirka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. juni 2009 #532 Del Skrevet 28. juni 2009 Så heldig du er som har begynt ferie nå da *misunnelig* Tar noen dager å klare å koble seg fra jobben ja, men shopping på salg hjelper stort det også Deilig med en mnd som du ikke styrer med el tester og sånt da, får håpe vitexen gjør susen nå Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 29. juni 2009 #533 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei Mayami! Høres herlig ut med sommerferie ja! Har veldig lyst å bli lærer selv til tider, ikke minst på grunn av feriene Jeg skulle gjerne ha klart å slappe av og droppa prøvinga en PP. Må være herlig å slippe å fokusere sånn på det hele tida, og dere får jo uansett et fosterbarn etterhvert Jeg begynte også på vitex for litt siden, og sliter med å tro på at de skal fungere her også. WYen fungerte jo ikke... Men vi får jo bare heller håpe på å få oss en overraskelse! Nyt late sommerdager og ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #534 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg sliter også med å tro at det skal virke.. ikke noe annet har virket, liksom.. dessuten startet jeg ikke med Vitex før dag 10 denne PP, så jeg regner ikke med at det går nå heller. Litt spotting i dag - er nok som er på vei, tenker jeg.. Heldigvis greier vi å holde fokus på fosterbarn, og det er i alle fall mye sikrere enn denne prøvingen!! Da er det jo de som fortjener det (sånn som oss!) som får barn - ikke bare hvem som helst helt tilfeldig... huff det var sikkert stygt sagt, jeg vet jo at det er mange som fortjener det som får barn, men det virker av og til som om det er enda flere av de som ikke egner seg så godt som blir gravide bare av å se på en mann! Jaja.. nok tullball for i dag... går og legger meg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. juni 2009 #535 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) (har brukt vitex siden midten av april jeg, ikke noen mirakler enda) Endret 30. juni 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. juni 2009 #536 Del Skrevet 30. juni 2009 Håper virkelig det har klaffet for dere denne mnd, men uansett er det jo ikke lenge til dere får ett eller to forsterbarn da Tanken må jo være fantastsik, samtidig som den sikkert er litt skummel også Håper dere slipper å vente så altfor lenge før det kommer en liten en som kan bo hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #537 Del Skrevet 1. juli 2009 Ja, det er en god tanke å ha med seg i alle opp- og nedturene! Det virket på han mannen som var her at han helst skulle plassert et søskenpar hos oss med en gang! hehe... så vi håper det går fort unna i svingene! På PPfronten er det ikke noe nytt. CD26 i dag, bittelitt spotting på dag 24 og 25, men ingenting i dag. Er i gang med uhelbredelig symptomjakt igjen, selv om denne PP er en "pause". Klarer ikke å la være! Såre brystvorter (bruker å ha det rundt EL, så gir det seg før IKM, men nå har det kommet bare i dag), noe kvalm når jeg er sulten (og sulten er jeg ganske ofte). Ellers lite symptomer å skryte av.. I dag har vi jobbet på hytta hele dagen, som i går og dagen før og dagen før... Det bli fint, men det er grusomt mye jobb! Jeg jobber også med å overtale sambo til å ha hageselskap der da vi skal gifte oss neste sommer... men må nok overtale litt mer før det er i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. juli 2009 #538 Del Skrevet 2. juli 2009 Spennende tider med symptomjakt her nå ja *krysser alt jeg har* Skal dere også gifte dere neste sommer? hvilken dato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #539 Del Skrevet 6. juli 2009 Spennende tider med symptomjakt her nå ja *krysser alt jeg har* Skal dere også gifte dere neste sommer? hvilken dato? Vi gifter oss 10.juli, forhåpentlig vis! Har ikke planlagt noe offisielt enda, så håper at alle/alt er ledig da! Her kom som planlagt på dag 28, på fredag... Ser kanskje ut til at Vitexen har hjulpet litt på syklus, lengere blødning og mindre uren hud. Hurra, i så fall! Litt surt, men tenkte jo ikke at det skulle virke denne PP heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. juli 2009 #540 Del Skrevet 6. juli 2009 Vi gifter oss 10.juli, forhåpentlig vis! Har ikke planlagt noe offisielt enda, så håper at alle/alt er ledig da! Her kom som planlagt på dag 28, på fredag... Ser kanskje ut til at Vitexen har hjulpet litt på syklus, lengere blødning og mindre uren hud. Hurra, i så fall! Litt surt, men tenkte jo ikke at det skulle virke denne PP heller... Blir spennende med bryllup da Blir det kirkebryllup eller? Dumme tanta da Men godt det ser ut som om vitexen har en effekt på noe i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå