Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Tipper at kattene var kjempestolt over seg selv ;)

Lykke til med besøket i morgen :) Det går sikkert kjempe fint :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:popcorn: spent på å høre om besøket.. Blir det lenge å vente på tilbakemelding?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er jeg igjen! Det ble en internettfri helg, mer el mindre planlagt.. Uansett, besøket gikk kjempebra! De var to koselige folk, en dame og en mann. Damen hadde flere fostebarn selv, og begge to var veldig positive til oss. Vi har sagt ja til å kunne ta imot søskenpar, og det virket som om de syntes det var bra! Vi ble foreløpig godt og vel godkjente, og er påmeldt PRIDEkurs til høsten. De mente (som vi) at det ville være mest naturlig for oss å få så små barn som mulig, i og med at vi er unge folk selv! Jeg fortalte det til mamma på fredag, og hun ble kjempeglad! Det første hun sa var: "Jippi!! Kan jeg få mate han jeg også?!" :fnise: Tror hun er litt vel vant med kopp-lam! Mamma og pappa har også tenkt på å bli fosterforeldre, men det har liksom aldri passet sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var positiv lesing! Så moro at det ser ut som om dette går i boks da :) Tenk at snart har dere ett eller to barn boende hos dere! Dere er helt fantastiske mennesker altså :)

Virker som om mammaen din er klar for å innta bestemor rollen ja :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... ja, det var litt moro! I dag har jeg kjøpt en liten bamse-hund som skal være vår inspirasjon. Kanskje kan denne hunden bli fosterbarnet sitt til slutt? :)

Har vært på kafe med en venninne som jeg ikke har snakket med på lenge, det var kjempekoselig!! :skravle: Nå er det bare avslapping, og i morgen er det tur med jobben... kjedelig og unødvendig, vil være hjemme med kjære i stedet. Men det går ikke... testet positivt på ELtest i dag, så nå er det bare å sette i gang med :sengekos: Forhåpentligvis holder det å gjøre det i dag, i og med at jeg ikke er hjemme i morgen kveld... Har også kjøpt vidundermidlet Vitex, så nå er det bare å bøtte ned! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med positiv el test i dag da, bare å :sengekos: på i kveld da :lur: Spennende med vitex også, er jo mange som har gode resultater med det her ser det ut som ;)

Kos deg på tur i morgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for positiv el-test og vitex :jepp: og selvfølgelig for at møtet gikk så bra!

Håper du har en fin dag på tur i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mayami!

Her var det lenge siden sist jeg var innom ser jeg. Så morro å se at hjemmebesøket deres gikk bra. Dere blir helt sikkert veldig bra fosterforeldre!!!

Nå er du igang med vitex ja. Håper at du er en av alle de heldige som blir gravide med vitex!! *Krysser fingrene for deg* Jeg bestilte meg også en boks i går kveld fra helsekosten.dk og ser at de har mottatt ordren hvertfall, så nå venter jeg spent på å få den i posten og komme igang med det jeg håper er et vidundermiddel ;)

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er jeg på tur... helt mutters alene, men en haug med "kollegaer" fra andre skoler. Har murt meg inne på hotellrommet mitt, og akter meg ikke ut igjen før i morgen tidlig! Så i kveld blir det KG-maraton, tror jeg! Men ser at det er en Peppes Pizza utenfor, så det en mulig jeg sniker meg ut en tur likevel! :fnise: Har begynt på Vitex (hvilket, by the way, ikke smaker særlig godt...), så nå håper vi at det virker... Hadde forresten en liten samtale med kjære i går kveld etter vi hadde lagt oss. (Ja, vi snakker også, ikke bare :sengekos:) Jeg nevnte det at jeg synes det er litt rart, men om vi skulle bli gravide nå og da ikke få fosterbarn med det første, så hadde det også vært litt merkelig. Han var helt enig! For nå går vi liksom å gleder oss til det kommer i orden med kurset og godkjenninger, så vi har liksom sluttet å tenke så mye på om vi skal få egne barn! Rart det der... Fortalte det forresten til en venninne i dag, og hun ble også kjempe-engasjert! :)

Nei, kanskje jeg skal finne sjokoladen min... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er jeg på tur... helt mutters alene, men en haug med "kollegaer" fra andre skoler. Har murt meg inne på hotellrommet mitt, og akter meg ikke ut igjen før i morgen tidlig! Så i kveld blir det KG-maraton, tror jeg! Men ser at det er en Peppes Pizza utenfor, så det en mulig jeg sniker meg ut en tur likevel! :fnise: Har begynt på Vitex (hvilket, by the way, ikke smaker særlig godt...), så nå håper vi at det virker... Hadde forresten en liten samtale med kjære i går kveld etter vi hadde lagt oss. (Ja, vi snakker også, ikke bare :sengekos:) Jeg nevnte det at jeg synes det er litt rart, men om vi skulle bli gravide nå og da ikke få fosterbarn med det første, så hadde det også vært litt merkelig. Han var helt enig! For nå går vi liksom å gleder oss til det kommer i orden med kurset og godkjenninger, så vi har liksom sluttet å tenke så mye på om vi skal få egne barn! Rart det der... Fortalte det forresten til en venninne i dag, og hun ble også kjempe-engasjert! :)

Nei, kanskje jeg skal finne sjokoladen min... :fnise:

Deilig med alene kveld på hotellrommet også da, sikkert sliten etter en lang dag med mye ukjente mennekser ;)

Smaker vitexen vondt? Er det ikke tabletter da?

Rart å tenke på at dersom dere blir gravide nå så kommer det ikke noe fosterbarn ja...fortalte dere at dere prøver å få barn til de som var på hjemmebesøk hos dere eller?

Kos deg videre og snik deg en tur til peppes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, Mayami!

Kanskje dere er så avslappet til prøvingen nå at dere lykkes? :vetikke:

Kjempefint at dere har noe positivt å se fram til enten det bli det ene eller det andre da! :hoppe: Flott at dere ønsker å bli fosterforeldre! :tommelopp:

Jeg brukte vitex i pilleform og syntes ikke den smakte noen ting, men kanskje det funka... :lur:

Kos deg med pizza, KG og sjokkis i kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spurte om hvorfor vi ikke har egne barn, så vi sa bare at vi har prøvd lenge, og har egentlig gitt opp. De spurte ikke mer om det, men han mannen sa at vi sikkert kom til å få masse barn nå som vi har bestemt oss for å bli fosterforelder - sånn var det visst ofte.. Vi får se! Ja, Vitex er tabletter, men smaken henger liksom i resten av dagen, akkurat som med tran... :haar: Fint å være alene på hotellrom, men det er selvfølgelig verdens kjedeligste TVkveld i dag! Bare håndball... jaja, bra jeg har nett i alle fall! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan prøve å ta de før du legger deg da...?

Tror de skal tas på fastende mage :sjenert:

Har jo hørt mange historier om de som har blitt gravide på egenhånd mens de venter på adopsjon, så er nok noe i det de sier ;) *håper det*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...