Lucky? Skrevet 5. juni 2009 #481 Del Skrevet 5. juni 2009 Så spennende!! Tenker du ta en test i morgen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #482 Del Skrevet 5. juni 2009 dette høres jo så lovende ut! Lykke til denne PP! ser dere har prøvd lenge, synes det er på tide at det klaffer nå! ...og om jeg husker rett hadde du hva som kanskje var en festeblødning denne mnd?kommer du til å teste eller er du av den tålmodige typen? for deg og en spire Ja, det kan virke lovende, men det har jeg syntes før og blitt skuffet. Er på dag 27 i dag, og spanderer nok ingen test før tidligst mandag. Men i følge tidspunkt for EL (dag 13) så skulle vel være rett rundt hjørnet. Men på en måte er det lite som tyder på at den kommer snart.. Joiner deg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. juni 2009 #483 Del Skrevet 5. juni 2009 så spennende! støttet deg i å vente med testing til iallfall mandag.. hvorfor bli skuffa unødvendig liksom? Uff, det hørtes negativt ut.. mente at man kan jo få negativ test fordi man tester for tidlig. Og DET er jo litt nedtur... ønsker deg ei god helg frem mot testing på mandag.. kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #484 Del Skrevet 5. juni 2009 så spennende! støttet deg i å vente med testing til iallfall mandag.. hvorfor bli skuffa unødvendig liksom? Uff, det hørtes negativt ut.. mente at man kan jo få negativ test fordi man tester for tidlig. Og DET er jo litt nedtur... ønsker deg ei god helg frem mot testing på mandag.. kanskje... Har testet negativt mange ganger, så det er ikke sånn at jeg forventer noe.. derfor venter jeg til jeg er godt på overtid. Skal jo ikke drikke uansett, så da er det ikke noe å stresse med! Nei, nå skal jeg lalle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #485 Del Skrevet 6. juni 2009 Da er her igjen... ikke akkurat uventet, men ærlig talt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poizki Skrevet 6. juni 2009 #486 Del Skrevet 6. juni 2009 Uffda, dette var ikke koselig å lese.. Beklager min "festeblødningoptimisme" her om dagen! Håper du klarer å se forbi skuffelsen i dag, men jeg vet at den følelsen når man får mensen..igjen..ikke er noe god! Du får ta deg et stort glass vin i kveld, det har jeg store planer om Noen fordeler må vi ugraverte ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #487 Del Skrevet 6. juni 2009 Uffda, dette var ikke koselig å lese.. Beklager min "festeblødningoptimisme" her om dagen! Håper du klarer å se forbi skuffelsen i dag, men jeg vet at den følelsen når man får mensen..igjen..ikke er noe god! Du får ta deg et stort glass vin i kveld, det har jeg store planer om Noen fordeler må vi ugraverte ha Hehe... det går fint! Har alt sendt bestilling til kjære (som er på jobb i dag) om øl, så det blir nok en koselig kveld på verandaen! Jeg hadde en gang en liste over fordeler med å ikke ha barn (til trøst i en sådan stund). Den kan kanskje oppdateres! 1. Drikke øl/vin/annen alkoholholdig drikke når man måtte finne det for godt 2. Ha en kul, knallrød kabriolet med bare to seter (et til meg og et til biskeliten! Sambo kan kjøpe sin egen..) 3. Ingen som hyler om natten eller på andre ugudelige tidspunkt i døgnet --> færre rynker! 4. Jobbe så mye man vil uten å ha dårlig samvittighet, for så å bruke de gigantiske lønningene sine på uanvarlige, morsomme ting! 5. Pynte huset med lange, hvite duker og knuselige pyntegjenstander (ikke at jeg gjør det, men sikkert fint å ha muligheten!) Det er bare å skjøte på lista etterhvert, hvis noen kommer på mer! Selvsagt skulle jeg heller hatt barn, men sånn er det da bare ikke foreløpig... Har herved kommet til "gi f***"-stadiet jeg alltid gjennomgår på CD1. Nå skal jeg snart på fjelltur med venninne, og ikke tenke mer på proving på en hel mnd. Derimot må jeg snart begynne å fokusere mer på hjemmebesøket som er om 6 dager! Kjære reiser til byen på jobb (blir borte hele helga) rett etter besøket, og jeg lurer på om jeg skal bli med han. 6timer å kjøre, og jeg regner med at vi har en del å snakke om! Får se... Ha en flott lørdag! SKÅL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. juni 2009 #488 Del Skrevet 6. juni 2009 Kjipt at kom Men som du sier, bare 6 dager til hjemmebesøk Det blir spennende det God fjelltur Mayami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #489 Del Skrevet 6. juni 2009 Har ikke kommet meg på fjellet enda, sitter og jobber. Så nå har jeg en aldri så liten KG pause! Koselig! Burde vært uten i men det er liksom sånn kald vind. Kanskje neste pause blir i gjemmestedet mitt i hagen! Har en flekk mellom et par digre blomstrende busker som er bare min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 6. juni 2009 #490 Del Skrevet 6. juni 2009 heihei.. høres ut som du har kommet over tantesjokket.. og koser deg på en herlig lørdag. Øl og fjelltur og hemmelig hageflekk høres bra ut det.. Du må bare se og nyte livet mens du venter på barn også ja.. that`s the spirit. Og du må ikke gi opp enda... (men sikkert lurt å ikke stresse med det..) bare på og la det stå til.. så kanskje en dag så merker du at oj.... tanta kommer jo ikke. ha en fortsatt deilig lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 6. juni 2009 #491 Del Skrevet 6. juni 2009 Dumme tanta som aldri forstår at hun ikke er velkommen Det er godt at du er på gi f...-stadiet i stedet for å være ekstremt skuffa, så du får nyte ølen i kveld og kose deg masse!! Ikke lenge til hjemmebesøk, og etter det så nærmer det seg jo fosterbarn!! Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #492 Del Skrevet 6. juni 2009 Ja, nå er jeg i full gang med øl-nyting!! Leeeenge siden sist.. Iskald og med skum på... namnam!! Har også vært på fjelltur med venninne og det var godt å trene litt i oppoverbakkene! Også er det faktisk like god trening å gå nedover! Tant-sjokket var ikke så ille denne PP, selv om jeg hadde litt troen på den akupunktur-"diagnosen".. menmen, sånn er livet, og nå får vi kanskje et "ferdig" barn som trenger hjelp i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 6. juni 2009 #493 Del Skrevet 6. juni 2009 Et fiks ferdig barn høres jo greit ut det... blir lei meg når jeg tenker på de ungene som ikke har det godt nok hjemme og får det de trenger for å utvikle seg til voksne mennesker... *snufs* Det må nå være innmari godt, men vondt, og være fosterforeldre. uff.. masse hormoner i kroppen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poizki Skrevet 6. juni 2009 #494 Del Skrevet 6. juni 2009 6. At begge to kan dra ut av huset på kveldstid, det blir ikke sånn at en må være igjen hjemme med det sovende/gråtende barnet.. Hehe..Tror det er det jeg "gruer" meg mest til med å få barn, å bli bundet til huset... Uansett, bra du koser deg litt med gi faen følelsen - jeg har også vært litt sånn i kveld! Drukket et glass vin og sett på film, og så snart jeg er ferdig på KG skal jeg ta en kopp kaffeBaileys sammen med TO røyk på verandaen og se på midnattsola på fjelltoppene våre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. juni 2009 #495 Del Skrevet 7. juni 2009 Så dumt tanta kom igjen da Hadde virkelig trua denne gangen jeg! Men godt du tar det så fint da og tanken på et fiks ferdig barn som trenger dere er nok god å ha Godt du koste deg med deilig kald øl da Det er det beste med de "trygge" tidene i syklusen og særlig på sommeren da Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 8. juni 2009 #496 Del Skrevet 8. juni 2009 Dumme, dumme ! Ho må vel forstå at ho ikkje er velkommen?! Nyt øla di, du. Den har du virkelig fortjent! Og for heimebesøk. Jammen ikkje lenge igjen. Tenk, kanskje du snart har eit lite barn å ta vare på. :rødme: Eg er sikkert på at du og mannen vil gjera ein super jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #497 Del Skrevet 8. juni 2009 Dumme, dumme ! Ho må vel forstå at ho ikkje er velkommen?! Nyt øla di, du. Den har du virkelig fortjent! Og for heimebesøk. Jammen ikkje lenge igjen. Tenk, kanskje du snart har eit lite barn å ta vare på. :rødme: Eg er sikkert på at du og mannen vil gjera ein super jobb! Snille Dreia! :rødme: I morgen er det bare 3 dager igjen! Da får vi snart vite om vi blir godkjent, og da skal vi si det til venner/familie. Håper de blir glad og spent som oss da! Jaja... fin dag i dag, har vært på hytta og klipt gress... masse gress... Utrolig hvor fort det gror i sånt fuktig vær! Mye styr på jobben i morgen, så jeg får vel komme meg i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. juni 2009 #498 Del Skrevet 9. juni 2009 Håper dagen har gått bra. Gressklipping, ja. Sånn sett er det herlig å bo i borettslag. Vi kommer sikkert til å få et større sjokk når vi en gang flytter og må klippe vår egen plen. Men artig med hytte, da. Er det deres egen hytte? Ååå, jeg er så spent på referat fra hjemmebesøket. Men vet jeg må smørre meg med tålmodighet enda noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #499 Del Skrevet 10. juni 2009 Ja nå nærmer det seg veldig her!! Hjemmebesøk på fredag, og opptatt hele kvelden i morgen, så i dag er det rensing av hjem som står på planen. Ryddet og vasket en del i går, men om vi skal ha noe håp om å bli godkjent, så må vi nok ha en kveld til på oss! Neida, det ser ikke SÅ ille ut, men likevel... kanskje h*n vil se i skapene og under sofaen - hvem vet?! Regnet i dag tidlig, men nå er det litt ute. Bare snille elever og god tid i dag. Kanskje jeg skal ta dem med ut på is? Nei vent... det er jo DE som bør smiske med MEG, ikke omvendt! Tihi... Ha en strålende onsdag, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #500 Del Skrevet 11. juni 2009 Bare 1 dag igjen til hjemmebesøk... ryddet hele huset i går, så nå ser det ut som om det er renheten selv som bor der! Men så tok kattene med seg to mus inn i natt, så jeg måtte vaske golvet igjen før jobb i dag.. hmm.. gleden med husdyr, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå