Mayami Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #421 Del Skrevet 14. mai 2009 Travelt her altså! Lite tid til KG og altfor fint vær om ettermiddagen! Ja, det blir stas hvis vi får være fosterforeldre! Har sendt inn papirene, så nå venter vi vel bare på å bli tatt kontakt med ang. hjemmebesøk og påmelding på PRIDE-kurs! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 14. mai 2009 #422 Del Skrevet 14. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 14. mai 2009 #423 Del Skrevet 14. mai 2009 synes dere er "modige" som ønsker å være fosterforeldre.. synes det virker veldig vanskelig å ha en unge kun til låns.. tenk om barnet har det vondt når det går hjem til sitt ordentlige hjem. Men kan lite om dette da... det er vel man ulike historier som ligger bak. Håper dere får muligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #424 Del Skrevet 14. mai 2009 Modig og modig... Vi har "ønsket" oss et barn for langtidsplassering, så da blir det jo litt mer varig enn korttids. Men vi ønsker å hjelpe et barn, og det er jo selvfølgelig mest naturlig at barnet er sammen med moren. Hvis barnet blir tilbakeført, blir det med god oppfølging av barnevernet, så jeg tror nok det går bra! Vi har også "ønsket" oss et så ungt barn som mulig. Hmm... mye å tenke på om dagen! i dag har eg ruslet rundt i hagen, og kost med i sola!! Kanskje jeg skal ta med elevene ut på is i morgen? Hvordan å bli favorittlærer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poizki Skrevet 14. mai 2009 #425 Del Skrevet 14. mai 2009 Hei! Så utrolig bra at dere skal søke om å bli fosterforeldre! Det sier mye om dere som personer - helt utrolig:) Pappaen min går også å drømmer litt om det, mens mamma syns det er godt at det begynner å bli rolig i huset (kun lillebror på 15 som bor hjemme fortsatt) og vil gjerne ha noen år i ro og fred før hun vil vurdere det.. Men jeg håper de gjør det etterhvert, jeg syns det er...hva kan jeg si? Ikke edelt, det blir feil...men...Hmm...Uselvisk? Håper du skjønner hva jeg mener ihvertfall Uansett, gratulerer med dagen som var - og ikke bry deg om damer som snakker før de tenker..Hvis 27 hadde vært en "grense" så skulle jo omtrent ingen ha fått barn Ha en fin dag i morgen - håper du bor en plass det er like fint vær som det er her i Troms nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 15. mai 2009 #426 Del Skrevet 15. mai 2009 Du får nok et par stjerner i boken om du tar dem med ut på is ja syntes det hørtes ut som en god plan Håper du får en fin fin helg Mayami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #427 Del Skrevet 15. mai 2009 Hehe... det ble ikke is, for noen av dem kom opp til eksamen. Får ta det nærmere ferien tenker jeg! Har ingen planer for helgen annet enn utepils i hagen! Her er det skikkelig sommer om dagen! Om det er nobelt vet jeg ikke, men jeg skjønner hva du mener! Vi vil jo bare ha barn, og når det ikke ser ut til at vi får noen selv, er det jo greit å kunne hjelpe andre samtidig som vi hjelper oss selv. Leste også et sted at det var mangel på fosterhjem som vill ha barn i langtidsplassering, og at det var mange barn som trenger et sted å bo til de blir voksne. Håper selvfølgelig å få et sånt barn, men vi får se! Vi gleder oss i alle fall til å kjøpe sandkasse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #428 Del Skrevet 17. mai 2009 Hurra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. mai 2009 #429 Del Skrevet 17. mai 2009 Ha en fin 17.mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #430 Del Skrevet 18. mai 2009 Hadde en veldig bra 17mai, selv om jeg bare var hjemme og jobbet. Fikk tid til å lese litt bok i sola, og spiste masse god mat! Litt rart å gå på jobb igjen dagen etter 17mai, men sånn er det! Jaja...I dag ringte de fra fosterhjemsordningen, og vi får hjemmebesøk! De hadde mottatt egenpresentasjonen, og takket veldig for det.. tror kanskje de mangler interesserte... Så nå må vi snart i gang å gjøre huset presentabelt for utenforstående! I kveld skal vi male litt vinduer og sånn, og "chille" på vernadaen.. Kos!! Har nesten sluttet å telle syklusdager etter vi bestemte oss for å bli fosterforeldre, men ved nærmere ettertanke er jeg i dag på CD9. Akupunktur på onsdag, trigge til EL. Det er ikke månedens mest behagelige behandling, men det må vel til! Må også i gang med å måle temperatur. Har ikke gjort det før, og ser på det som stress... menmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 18. mai 2009 #431 Del Skrevet 18. mai 2009 Så spennende med hjemmebesøk! Føler at man må gjøre litt rent før det kommer noen hjem sånn ja Vet du når de kommer? Veldig deilig at du ikke tenker så mye på prøvinga nå som du har andre ting å tenke på. Det gjør godt å koble av og få litt andre tanker inn i hodet, for dette baby-greiene tar mye tanke-tid :gjeiper: Jeg har også tenkt på å begynne med temping, men gidder ikke helt enda tror jeg. Veldig enig om at det virker til å være veldig stress og drøyer det så lenge som mulig. Venter et par måneder til her tror jeg. Kos dere masse med "chilling" på verandaen i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. mai 2009 #432 Del Skrevet 18. mai 2009 Så spennende med hjemmebesøk da Håper dere slipper å vente så altfor lenge før dere får et fosterbarn da Dere er virkelig gode mennesker! Høres ut som om dere hadde en deilig 17.mai, deilig å bare slappe av å spise god mat da Kos deg videre i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 19. mai 2009 #433 Del Skrevet 19. mai 2009 Så flott at de vil bli fosterforeldre. Eg veit ikkje om eg hadde turt det sjølv - hadde sikkert vore konstant livredd for at nokon skulle ta barnet frå oss... Gleder meg til å høyra korleis det går. Og korleis akupunkturen fungerer, når nåledama har fått "gjort sitt" denne månaden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #434 Del Skrevet 21. mai 2009 Huff, for en grusom dag! Svigers-besøk hele helga, ELsmerter nesten uten sidestykke, storepus har blitt borte (det siste døgnet), selv om han har et ødelagt bein og skal egentlig være på medisin, prøvde å gjøre mer oppussing på kjøkkenet, men så gikk det ikke så bra... trenger en Stikking i går, det gikk fint. Masse nåler i magen, og kjente dem skikkelig. Har hatt tidlig EL de to siste mnd i forhold til tidligere, håper det er et godt tegn. Det viser hvertfall at stikkingen virker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. mai 2009 #435 Del Skrevet 21. mai 2009 uff...mange til deg Hvilken dag har du el på nå da? Bra med el smerter da, men ikke noe moro når de står på som værst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. mai 2009 #436 Del Skrevet 21. mai 2009 Krysser fingrene for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #437 Del Skrevet 21. mai 2009 Tusen takk!! Er på CD12 i dag, så det er fint... men har nok litt lav kroppstemp, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det.. Også er jeg litt bekymret for storepusen min. Han har ødelagt kneet sitt i en slosskamp, og ble dopet hos dyrlegen i går, bare noen timer før han rømte. Skulle ikke egentlig slippe ut før i kveld.. Han klarer seg sikkert, men likevel... skulle ønske han hadde mobiltelefon så jeg kunne ringe til han og høre hvor han er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. mai 2009 #438 Del Skrevet 22. mai 2009 Stakkars sotepusen da Håper han har kommet hjem til deg igjen nå En katt med mobil ja, det kunne jeg ønsket noen ganger også Da kommer nok el til deg i helgen også! Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #439 Del Skrevet 22. mai 2009 Fikk positiv ELtest i dag tidlig (glemte å teste i går kveld, og tok en sjangs i dag), så her er det bare å stå på! Det er bare det at vi har huset fullt av folk hele helga, så det må foregå i det stille... Ingen pus fortsatt... Var på jobb i dag, fint og rolig. Fikk rettet masse, skravlet litt og solt meg en liten 10-minutter! Irriterende å sitte inne når det er så fint vær! Menmen.. må man så må man... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. mai 2009 #440 Del Skrevet 22. mai 2009 Stakkar pusen. Men you go girl Litt i det stille skal vel gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå