Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Hehe... det virker som om venninne 3 har begynt å få kalde føtter, så det spørs om det blir noe av! :fnise: Vi skulle snakkes om det over helga...!

Kom hjem til ferdig middag i dag, sambo hadde stekt kylling! :rødme: i kveld skal jeg ikke gjøre noe (ikke i dag heller!), bare slappe av og se på tv! Og henge på KG, tenker jeg! Nå har jeg akkurat hentet inn biskeliten som har stått ute i regnet, og nå ligger han rett ut på golvet og snorker høylytt!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Søte samboern! :rødme: Du får kose deg masse på "late-kvelden" din! Tøft at du kom inn i slanke buska. Passer bra til sommeren det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Søte samboern! :rødme: Du får kose deg masse på "late-kvelden" din! Tøft at du kom inn i slanke buska. Passer bra til sommeren det! :jepp:

Jeg er i full gang med kosingen!! Snart kommer sambo hjem fra jobb, og da skal vi gå tur med biskeliten! Det har sluttet å regne! :danse:

Er litt i tvil om denne slanke-jeans-tilstanden holder seg helt til sommeren, men... :fnise: Åh, jeg har så lyst på rødvin!!! Nesten så jeg håper på tantebesøk! Skal til svigermor i helga, og hun bruker å ha god vin til maten... menmen... klager ikke om det viser seg nødvendig med alkoholfritt heller jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ringte tilbake fra sykehuset i stad. Jeg ringte tidligere i dag for å utsette lap pga IKM... men så har de ikke noe ledig før etter sommerferien... jaja.. ikke at jeg hadde så lyst på operasjon, men greit å få det unna. På den andre siden er det fint at jeg slipper å være sykmeldt nå som det er så mye som skjer på jobben, eksamen og greier.. hadde bare stresset hjemmefra og bekymret meg for elevene mine! :rødme: Unga mine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødvin er virkelig godt ja...men håper jo selvfølgelig at det er lenge til du kan drikke det ;) Håper kvalmen fortsetter og tanta holder seg veldig langt borte :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, da har jeg visst blitt ett år eldre siden sist jeg var her inne...! Bursdag og kake på jobben på fredag, med diverse kommentarer om at "nå er det vel på tide å få barn snart".. det verste var ei som sa "Jaja, 27 ja... da er du over den ideelle alderen for å få barn da, sånn biologisk sett!" Takk for det, liksom... møkkadame... Hun skulle sikkert bare være morsom, men det passet veldig dårlig! Så kom TR i dag tidlig, mer eller mindre forventet, så nå er det i gang med tredje og siste runde akupunktur for denne gang. Ikke så veldig optimistisk akkurat... og IVF frister lite for øyeblikket, så vi får se hva det blir her.. fikk ny time til lap, den 7. september, så da blir det kanskje litt klarere, forhåpentligvis..

Ellers en bra helg, har vært en snartur hos svigermor, og i kveld blir det mer potetgull! :) Det er meldt kjempebra vær her hele neste uke, så det gleder vi oss veldig til! Da skal jeg tusle rundt i hagen og plante blomster... hehe... med en drink! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått :roser:

Håper du hadde en fin bursdag :klemmer:

Kjipt at mensen kom :sukk::kose:

Krysser fingrene for dere fremdeles :hug:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått :roser:

Håper du hadde en fin bursdag :klemmer:

Kjipt at mensen kom :sukk::kose:

Krysser fingrene for dere fremdeles :hug:

Takk! :) Hadde en koselig bursdag, var ute med jentene på restaurant! Fikk bok i gave, akkurat det jeg ønsket meg! Den "ekle" kommentaren stod i fare for å ødelegge for meg, men jeg klarte å kaste den i søpla...! Men alle kollegaene sang for meg, også var det noen som sladret til elevene, så sang de for meg også! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med overstått! 27 er da ingen alder ;) Du holder deg godt noen år til :bursdag: hehe. Irriterende med sleivete kommentarer, folk tenker ikke over at ikke alle blir gravide av å knispe med fingrene.

synd med tantebesøk.. men hun stikker vel av snart, og så er det på an igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med overstått! 27 er da ingen alder ;) Du holder deg godt noen år til :bursdag: hehe. Irriterende med sleivete kommentarer, folk tenker ikke over at ikke alle blir gravide av å knispe med fingrene.

synd med tantebesøk.. men hun stikker vel av snart, og så er det på an igjen!

Takk! :) Ja, forhåpentligvis går jeg ikke helt ut på dato enda! :fnise: Men får jo noen ekstra grå hår hver gang den :kosteskaft: kommer på besøk!!

På tirsdag skal jeg til frisør og pusse meg opp litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått bursdag ;)

Hvorfor skal folk lire av seg sånne komentarer? Skjønner ikke folk at det er noen som sliter liksom? Sikkert ikke vondt ment den kommentaren da, men alikevel....

Hvor ofte går du til akupunktur? Hvorfor må du ha opphold i stikkingen? Min akupunktør har ikke sagt noe om det....

Ha en super dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått Mayami :blomst: det var godt du fikk kastet den kommentaren i søpla - ikke alle som tenker før de snakker.

Kjedelig at tanta kom da :troest: Håper du har en fin mandag.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med vel overstått bursdag ;)

Hvorfor skal folk lire av seg sånne komentarer? Skjønner ikke folk at det er noen som sliter liksom? Sikkert ikke vondt ment den kommentaren da, men alikevel....

Hvor ofte går du til akupunktur? Hvorfor må du ha opphold i stikkingen? Min akupunktør har ikke sagt noe om det....

Ha en super dag :klemmer:

Er til akupunktur minst en gang i uka, oftere rundt/etter EL. Vet ikke hvorfor hun vil at jeg skal ha et opphold, men kanskje har det noe med at hun vil vite om kroppen har normalisert seg eller ikke.. for tiden er det TR som bekymrer meg litt.. det skal være tre dager frisk blødning, men jeg har bare en dag, så er resten "gammelt" og brunt. Det sa hun var feil... :tristbla:

Gratulerer med overstått Mayami :blomst: det var godt du fikk kastet den kommentaren i søpla - ikke alle som tenker før de snakker.

Kjedelig at tanta kom da :troest: Håper du har en fin mandag.

Takk for støtte! :klem:

Vi har forresten bestemt oss for å søke om å få bli fosterforeldre! Skal sende inn egenerklæringsskjema-ting i morgen, så blir det hjemmebesøk før sommeren og kurs i september! Har tenkt på det en god stund, men sambo har vært mer ivrig enn meg. Men nå har jeg tenkt på det, og det virker som om vi får masse støtte, og da skal det gå fint! Vil ha så ungt barn som mulig, ikke trøblete tenåring. Har nok av det på jobben! :) Spennende!!

Stress dag på jobben, blir bedre etter i morgen, forhåpentlig vis. Har øvd med venninne 3 som har fått varmet de kalde føttene sine litt, så det blir synging likevel! I tillegg har jeg og sambo vasket hus, så nå lukter det grønnsåpe i alle hjørner! :) Flink! Nå skal jeg ned og vaske i kjelleren også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så koslig at dere skal søke om å bli fosterforeldre! Tror det er en veldig givende "jobb". :jepp: Ære være dere for det! Er det ikke stor mangel på fosterforeldre?

Kjedelig at du må vente så lenge med lap`en. :trist: Hadde sikkert vært greit å få det unna gjort... Mye som skal skje i september nå da!

Gratulerer med vel overstått bursdag! :skya: 27 er slett ingen alder, så møkkadama kan bare drite i å blande seg! :nei: Er glad du ikke lot den teite kommentaren ødelegge dagen din! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så koslig at dere skal søke om å bli fosterforeldre! Tror det er en veldig givende "jobb". :jepp: Ære være dere for det! Er det ikke stor mangel på fosterforeldre?

Kjedelig at du må vente så lenge med lap`en. :trist: Hadde sikkert vært greit å få det unna gjort... Mye som skal skje i september nå da!

Gratulerer med vel overstått bursdag! :skya: 27 er slett ingen alder, så møkkadama kan bare drite i å blande seg! :nei: Er glad du ikke lot den teite kommentaren ødelegge dagen din! :kose:

:klem: Takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er til akupunktur minst en gang i uka, oftere rundt/etter EL. Vet ikke hvorfor hun vil at jeg skal ha et opphold, men kanskje har det noe med at hun vil vite om kroppen har normalisert seg eller ikke.. for tiden er det TR som bekymrer meg litt.. det skal være tre dager frisk blødning, men jeg har bare en dag, så er resten "gammelt" og brunt. Det sa hun var feil... :tristbla:

Takk for støtte! :klem:

Vi har forresten bestemt oss for å søke om å få bli fosterforeldre! Skal sende inn egenerklæringsskjema-ting i morgen, så blir det hjemmebesøk før sommeren og kurs i september! Har tenkt på det en god stund, men sambo har vært mer ivrig enn meg. Men nå har jeg tenkt på det, og det virker som om vi får masse støtte, og da skal det gå fint! Vil ha så ungt barn som mulig, ikke trøblete tenåring. Har nok av det på jobben! :) Spennende!!

Stress dag på jobben, blir bedre etter i morgen, forhåpentlig vis. Har øvd med venninne 3 som har fått varmet de kalde føttene sine litt, så det blir synging likevel! I tillegg har jeg og sambo vasket hus, så nå lukter det grønnsåpe i alle hjørner! :) Flink! Nå skal jeg ned og vaske i kjelleren også!

Har for kort blødning jeg også :sjenert: Akupunktøren min skal få i gang de ulike energibanene jeg har "forstyrrelser" på, bla miltenergien som styere blodet. Han er optimistisk med tanke på at jeg skal få "normale" blødninger etter er stund. Jeg ble forespeiliet 8-9 behandlinger :) ( det er i grunnen rart å snakke med en fremmed mann som er interessert i hvordan blødningene mine ser ut :fnise: )

Så flott at dere skal søke om å bli fosterforeldre :tommelopp: Det blir kjempe spennende.

Veldig bra at venninna di har fått varmet beina i helgen ;)

Natta :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klemmer: også så utrolig flott at dere skal bli fosterforeldre :jepp: spennende!

Ha en fortsatt fin dag Mayami :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller ikke de store blødningene av meg selv....med pergoen blir de visst normale da :) Det jeg har hatt i alle år har jo virkelig ikke vært noe i forhold :fnise: Så håper akupunkturen hjelper til nå :)

Så fint at dere tenker på å bli fosterforeldre da :) Det blir spennende! Kunne tenkt meg det selv jeg, men sambo er ikke helt der. Han vil helst ha egne først i allefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mayami!

Her var det lenge siden sist jeg har skrevet nå...

Gratulerer så mye med vel overstått!! Håper du fikk nyte litt rødvin på dagen din ;)

Så spennende at dere skal søke om å bli fosterforeldre! Da har dere hvertfall noe der å tenke på fram til lap'en! Hvor lang tid tar prosessen med å bli fosterforeldre? Vi får se hvordan det går med resultatene av testene her før vi tenker i de baner regner jeg med.

Leggetid her nå. Vi skrivs! :gjeiper:

*Nattaklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...