Miss I.W. Skrevet 4. februar 2014 #2641 Del Skrevet 4. februar 2014 Så utrolig kjipt med denne søvnen til lille da! Det burde jo bli bedre snart! Og det er vanskelig med skrikekur, men når alt annet er prøvd… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #2642 Del Skrevet 4. februar 2014 Det var jo så bra en lang stund, men så kom jul og så kom sykdom, og plutselig var han veldig bortskjemt. Men nå er det slutt på kjære mor etter sengetid! Ikke noe moro å høre på at han skriker til han brekker seg, men det er tydelig at det virker. Han har det ikke vondt eller dårlig på noen måte, annet enn i viljen. Stabeis - som begge foreldrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. februar 2014 #2643 Del Skrevet 4. februar 2014 Det høres ut som at dere er på riktig vei nå hvertfall Men klart det er hardt når skrikinga står på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #2644 Del Skrevet 4. februar 2014 Suksess så langt i dag også! Våknet litt da minstetass bråket rett utenfor døra hans på, men sovnet igjen etter bare et lite hyl. Håper det holder helt inn i natt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 5. februar 2014 #2645 Del Skrevet 5. februar 2014 Så bra! Enig at det ikke kan koses og ha full service på natta nå når han er frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #2646 Del Skrevet 5. februar 2014 Var oppe en halvtimes tid i elleve-tida og i ett-tida i natt også, men etter det var det stille. MissIW: Du skal da vel ikke være våken og på KG kl 04:45!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 5. februar 2014 #2647 Del Skrevet 5. februar 2014 Lillebror ville ha pupp! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #2648 Del Skrevet 5. februar 2014 Hehe... da er KG fint å ha! Tenkte meg at det ikke var "frivillig"! Er på jobb og kjeder meg... En del av mine elever er ute i praksis denne uka, så her er det lite å gjøre. Har rettet ferdig alle prøvene og fortyrret alle kollegaene mine med min snakkesalighet. Huff, det er ikke bra å innrømme at man kjeder seg på jobben, men av og til er det jo bare sånn! Kan sikkert rydde litt et sted eller noe sånt........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 5. februar 2014 #2649 Del Skrevet 5. februar 2014 Du kan få litt jobb av meg! Her ble det plutselig veldig travelt, så det blir litt overtid her på kveldene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #2650 Del Skrevet 5. februar 2014 Hehe... Det går over neste uke, for da er alle elevene mine tilbake! Gikk egentlig over etter lunsj, og fikk beskjed om at det blir hele to dager med overtid neste uke. Uplanlagt, og passer veldig dårlig, da kjære jobber kveld........ Så da får jeg jobbe så lenge som jeg kan, så får resten bli til senere! Lille er akkurat lagt, og jeg sakl gå en lang tur med hunden. Blir så lite tid til han oppi alle andre som skal ha oppmerksomhet, men haner veldig tålmodig. Kjære og jeg skal egentlig gå tur med han annenhver kveld, men så langtg er det bare jeg som har gjor det.... Selv om det var kjære sin ide..... I dag reiste kollegaene på tidenes tur, så sure-uken har begynt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #2651 Del Skrevet 7. februar 2014 Har hatt en fantastisk natt! La lille kl 19 i går, og han gråt ikke da jeg gikk. Før jeg visste ordet sv det, var det morgen uten at jeg hadde vært oppe en eneste gang!! Det har ikke skjedd på veldigveldig lenge... Var innom Meny i går og investerte i drynites-bleier, og det virker som om de gjorde den store forskjellen. De hadde bare i str 4-7 år, men med en boxer utenpå var det ingen lekkasje. Han hadde klart å tisse full den bleien også, men det ser ut til at den er mer behagelig å ha på seg. Fryktelig dyrt med 66kr fo 10 stk, men definitivt verdt det hvis det e det som skal til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 7. februar 2014 #2652 Del Skrevet 7. februar 2014 Det er en liten kostnad for en heeel natts søvn! Håper det forsetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. februar 2014 #2653 Del Skrevet 8. februar 2014 Heeeerrrrlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #2654 Del Skrevet 10. februar 2014 Nei og nei så irritert jeg blir på meg selv. Starter med spray i dag, og gjett hvem som helt glemte det før hun reiste på jobb... og ikke kom på det igjen før halvveis opp trappene til kontoret.... Det var det siste jeg sa til kjære før vi sovnet i går, men det hjalp fint lite. Nå blir det alarm hver eneste dag kl 08 og 20... Huff... Blir jo enda mer glemsk av sprayen, så forstår ikke helt hvordan dette skal gå!! ---- Lille har sovet kjempefint siden siste skrikekur, og i natt sov han 19-07 uten et pip for andre gang på en uke. Virker som om de nye (og fryktelig dyre) bleiene var lurt. Prøvde Pampers baby dry natt til i går, men da måtte kjære opp og skifte bleie midt på natta. Jaja, det er definitivt verdt det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 10. februar 2014 #2655 Del Skrevet 10. februar 2014 Bare å legge inn alarm ser det ut som! Tror du kan ha godt av at lille endelig sover natta igjennom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. februar 2014 #2656 Del Skrevet 10. februar 2014 Har alarm jeg også mayami, 3 ganger pr dag foreløpig. Det blir nok forhåpentlig vis fler ut i uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #2657 Del Skrevet 11. februar 2014 Synes det ringer alarmer i hytt og pine jeg! Men i dag husket jeg det faktisk før alarmen... Lille var litt våken i natt, mellom 3 og 4, og jeg/mannen var innom han 4 ganger. Håper det var et forbigående tilbakefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 11. februar 2014 #2658 Del Skrevet 11. februar 2014 Så bra at nye bleier funker så bra! Satser på at det bare var forbigående i natt Om han bare bruker de dyre bleiene på natt, så kan det kanskje funke å investere i et par tøybleier beregnet på natt? Bare en liten tanke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #2659 Del Skrevet 11. februar 2014 Ja, det var en tanke, Haley! Har ikke tenkt den selv... før nå! Skal sjekke det jeg! Det er jo stort sett bare tiss som kommer om natta uansett, så et skulle vel gå greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #2660 Del Skrevet 13. februar 2014 Massivt tilbakefall i natt... Lille begynte å gråte og hoste ved midnatt, og insisterte på at det var bæsj i bleien. Kjære skiftet på han (nesten tørr bleie), men han ga seg ikke. Tror kanskje det var luft eller noe som gjørde at det kjentes ut som om han skulle bæsje. Så gråt han enda mer og hostet og harket, og det var tydelig at noe plaget han. Tett og slimete i halsen. Så vi tok han inn i senga, og der lå han og hostet hele natta. Jeg sover veldig dårlig med han i senga selv uten hosting, så i natt ble det lite søvn ja.... Til helga skal vi på hytta, og da må han sove på rommet vårt (i egen seng). Og jeg frykter at dersom han våkner på natta og ser at vi ligger der, så er eneste løsning å ta han opp i senga så han ikke vekker hele hytta.. og da er jo alt ødelagt... kan han ikke bare sove om natta da???!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå