Mayami Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #2521 Del Skrevet 4. desember 2013 Nå har jeg vært tullerusk hele kvelden, så nå bærer det i seng... Det ble med litt rødt/rosa, nå er det ikke mer å spore. Har vært kvalm og uggen egentlig hele dagen, men mest nå i kveld. Vondt i hodet også... Sutre, sutre! Testing i morgen, så da blir det slutt på undringen. Kan (bør) foreløpig glede meg over at det i det minste er grunn til undring denne gangen! Ikke særlig spennende å teste sist, to dager etter tr kom... Håper jeg kan komme tilbake med gode nyheter i neste innlegg, og til bestisene over en tekopp i morgen kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #2522 Del Skrevet 5. desember 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 5. desember 2013 #2523 Del Skrevet 5. desember 2013 Graaaaaatulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 5. desember 2013 #2524 Del Skrevet 5. desember 2013 JAAAAAAAAA!!! Åh, gratulerer så masse, Mayami!!! Det er du vel unt! For en fantastisk bra for tidlig julegave Nå er det bare å nyte lykkerusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 5. desember 2013 #2525 Del Skrevet 5. desember 2013 Nei, så spennande det har vore her - og eg har gått glipp av alt saman. Men for nokon fantastiske nyheter! Gratulerer sååååååå myyyyyykje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 5. desember 2013 #2526 Del Skrevet 5. desember 2013 Åååååh, så fantastisk, Mayami! Gratulerer sååååå mye til dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #2527 Del Skrevet 5. desember 2013 Takk alle sammen! Går ikke ut av mitt gode skinn av lykkerus, tror fortsatt det ikke helt har gått opp for meg! Masse å gjøre på jobben - kanskje det slår innover meg i ettermiddag! Kjære ble selvsagt kjempeglad (aldri sett han så i live kl 6 om morgenen), og det ble foreldrene mine også. Tror ikke jeg skal fortelle det til så mange flere enda, får se hvordan formen blir framover. Tenk om bekkenløsningen kommer tilbake!! Men jeg gleder meg til å fortelle dem på fertilitetsseksjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 5. desember 2013 #2528 Del Skrevet 5. desember 2013 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. desember 2013 #2529 Del Skrevet 5. desember 2013 Gratulerer Herrrrrrlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. desember 2013 Forfatter #2530 Del Skrevet 6. desember 2013 Fortsatt spotting, rosa på papiret. Har dårlig følelse, og kjenner at jeg ikke tror noe på at keg faktisk er gravid. Har fri i dag og masse tid til å tenke på det... Har ikke hatt den overveldende lykkerusen som jeg hadde sist, og har fått det for meg at det er et tegnpå at det ikke går bra... Og i tillegg skal mannen ut i kveld og jeg skal være alene hjemme hele kvelden. Tenker at med vår tidligere erfaring med statistikker er det vel vår tur til å miste en spire nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. desember 2013 #2531 Del Skrevet 6. desember 2013 Mayami Huff for en sånn vond følelse, prøv å bit deg i det (lettere sagt enn gjort). Det SKAL gå bra denne gangen også! Det bestemmer jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. desember 2013 Forfatter #2532 Del Skrevet 6. desember 2013 Har i grunnen bestemt meg for at det skal gå bra jeg også... Også har jeg bestemt (og forsket på) at disse rosa episodene har med Utrogestan å gjøre. Enten at det er noe i dem som gjør at det blir en liten blødning eller at det er selve innføringen som gjør at det blir rift. Prøvde å lese paknigsvedlegget for å finne ut av det men det var bare på tysk, spansk eller russisk... Ikke mye hjelp der... Men jeg har funnet ut at dette rosa kommer akkurat etter jeg har tatt medisin, men blir borte rett før neste gang. Ikke noe mer nå siden i morges. Har vært kvalm og veldig trøtt/sliten og tissetrengt så det mangler i grunnen ikke på symptomer heller... Kjære fikk reise på fest (var inne på tanken å be han melde avbud, men ombestemte meg), og lille liker ikke å legge seg uten å få nattakosen sin av han. Så han har holdt det gående nå et par timer... Typisk, den kvelden jeg skulle kose meg med gullrekke og potetgull (ikke at jeg har lyst på potetgull...) men sånn er det vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #2533 Del Skrevet 7. desember 2013 En helt ok dag i dag. Mye snøing, en dem måking, masse avslapping og nå pizza og film. Lille har vært kjempefornøyd hele dagen, skrangler i vei på sitt egen uforståelige språk. Sier "gris" og "hest" og lager lyder til sau, gjøk, hest, ku, ugle og kylling til de rette bildene i boka! I går bad jeg han gå og legge smekken sin på kjøkkenbenken, og da gjorde han det! Fikk helt sjokk jeg, hadde ikke trodd han skulle forstå hva jeg sa! Når det kommer til dette med lille isbit, har jeg funnet ut hvor feilen ligger. Det er jo ikke egentlig menigen at je skal vite at jeg er gravid enda! Til vanlig ville jeg bare gått og ventet på mensen nå, og vært lykkelig for hver dag som gikk hvor det var slik det er nå. Så satser på at alt går bra, og at denne spotte-tingen gir seg da IKM skulle gitt seg uti uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #2534 Del Skrevet 9. desember 2013 Dette her gjør meg helt "kjeks" i hodet... I går kveld var jeg helt sikker på at det skulle gå galt med graviditeten, men det var jo ingen logisk grunn til det. Snakket med søsteren min som er lege, og hun anbefalte å få time til UL tidligere enn opprinnelig tenkt. Uke 7 blir ca 2.juledag, og da er det jo ingenting... Så da skulle jeg egentlig ikke før etter nyttår, men fikk mast meg til en time neste fredag i stedet. Da er jeg 6+1, og det skal være mulig å se i alle fall noe... Kjenner at jeg roet meg litt når dette var i boks, så får vi forhåpentligvis en rolig og fin juleferie. Håper også at jeg kan komme tilbake til UL over nyttår for å dobbeltsjekke, hvis alt er i orden neste fredag. Regner med det, for han legen der er helt fantastisk. Min helt egne private teori er at disse blødningene har sammenheng med medisinene, for om morgenen (når det er lenge siden jeg har tatt medisiner), er det ingenting. Det kommer kort tid etter første medisin om morgenen. Jeg TROR at så snart jeg slutter med medisiner, så slutter også blødningene. Har ikke noe teoretisk belegg for å tro det, men kanskje jeg får sinnsro... Uff, kjenner at jeg skulle ønske jeg alt var i uke 20 eller noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 9. desember 2013 #2535 Del Skrevet 9. desember 2013 Huff, så trasig å gå å lure! Blir godt med en tidlig UL! Vi satser på at det bare på medisinene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 9. desember 2013 #2536 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg hadde også tidlig UL pga blødninger. Godt å få det bekreftet. Hadde for øvrig ei venninne som blødde mye igjennom svangerskapet. Hun fikk til og med beskjed om at mest sannsynlig hadde abortert. Nå har hun en supersøt baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #2537 Del Skrevet 9. desember 2013 Takk for gode tanker, jenter! Føles en god del bedre i dag, og det virker kanskje som om det begynner å gi seg litt... Uansett, jeg skal ikke bekymre meg, og jeg er veldig glad for at jeg har time til UL alt før jul. Slitsomt å gå slik og lure i jula... Full fres på jobben i dag, men jeg rakk ikke å spise verken frokost eller lunsj. Har noen kjeks liggende i skuffen, så fikk i meg de, men var ganske uvel fra morgenen av (derfor jeg ikke spiste frokost, idiotisk nok). Verdens søteste kollega oppdaget at jeg ikke hadde spist lunsj, så han gikk og smurte en skive med banan til meg! Ble helt rørt jeg! "Du må jo spise, du som er så tynn!" Haha!! Nei, nå er det vel på tide å legge minstetass. Lille har lagt seg for lenge siden. Han hadde vært ute og spist snø i barnehagen, og bare sovet en time, så han var ganske sliten. I kveld håper jeg på litt kjærestetid, kanskje litt ekstra god kveldsmat og sløving på sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. desember 2013 #2538 Del Skrevet 9. desember 2013 Bra du har ordna deg tidlig UL, så kan du sannsynligvis slappe mer av i jula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. desember 2013 #2539 Del Skrevet 10. desember 2013 Slimhinnene kan jo bli skjør, så blødningene trenger jo ikke komme fra livmoren. Godt med ul før jul, og du får nok en etter også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #2540 Del Skrevet 10. desember 2013 Har ikke vært noe nå siden i går morges. Så enten er det hele over (noe som virker noe merkelig ettersom det ikke har vært noe friskt blod i det hele tatt) ellers var det festeblødning/lettblødende livmorhals som søster sa. Hun legen som satte inn egget sa også at jeg hadde lettblødende livmorhals, når jeg tenker meg om... Jaja, det ser i alle fall bedre ut, og føles en hel del bedre! I kveld skal jeg og kjære kose oss med oppussingsprogram på TV og sjokolade (huff, midt i uka!!!) og forhåpentligvis en sovende lille. I går da vi hadde planlagt kjærestekveld, våknet lille i ni-tida og holdt det gående med jevne mellomrom til jeg ga opp og la meg sammen med han i senga vår. Han hadde bare sovet en time i barnehagen, og det er tydeligvis altfor lite. Overtrøtt som fy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå