Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Er det ikke helt umulig å ikke kjenne litt ekstra etter? Skjønner deg godt! Håper du slipper å gå tilbake å slette noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarte det i en uke, men akkurat etter i går kveld/natt ble det umulig... Formen kom seg heldigvis utover dagen. Nå er jeg ferdig på jobb, videre på nytt oppdrag. Ingen familieliv i kveld... men masse penger i kassen etter jul! :bolledeig: Kanskje nok til et bidrag til sydentur-potten.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle lyst grønt i navlen, skulle det mayami, sånn rett etter innsett om det ble vellykket :Nikke:

Jeg har vært flink å ikke kjenne etter, men her tidligere i dag var de umiskjennelige menstrgnene her. Dette forsøket er ditt, så blir neste mitt selv om det ikke var slik vi planla det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: pusilus!

I dag kjøpte vi adventsskalendere til tassene, sånn med lego i. Og lille ble så sjalu!!! Så da måtte mannen ut igjen og kjøpe inn dinosaurer og sånn som jeg kan pakke inn...hadde ikke tenkt at han skulle forstå seg på slikt enda, men urettferdighet oppdages tydeligvis i ung alder! :fnise: Han nappet kalenderen fra storetass (som forøvrig har vokst noe veldig og er nesten like høy som meg - ikke at lille lar det legge en demper på hevnen) og la den på golvet og hoppet på den!

Ellers har det vært en ganske dårlig dag her - jeg begynner å bli forkjølet. Har bare sittet i sofaen og klaget hele dagen, og har planer om å legge meg tidlig etter å ha inntatt et par paracet... Er visst meldt storm med orkan i kastene her i kveld også, så det er ikke noe å sitte oppe etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan tro han var kjempefornøyd da han fikk åpne pakke og fant en diger dinosaur inni der! I tillegg var vi på julegrantenning og lille fikk sin første nissepakke med godteri oppi! Mor sorterte ut det verste, så han satt igjen med to pepperkaker, en klementin og en seigmann. Han smasket i seg alt sammen og satte ikke spørsmålstegn ved at jeg forsynte meg av posen hans! ;)

I dag har jeg hatt litt panikk i forhold til prøving.. Har hatt sånn mensfølelse (sånn "nå kommer det", ikke vondt eller noe) og farget i truseinnlegget. Ikke rødt eller rosa, men sånn gulaktig.. Ekle detaljer!! Restene etter Utrogestan har så langt vært hvite, men enhver fargeendring setter meg litt ut av spill... Så kom jeg endelig på å google det, og finner ut at det er ganske vanlig.. Jaja... Hormoner harnisk ille fall vært i sving i dag - til og med kjære bemerket hvor hissig jeg var! Og holdt på å måtte tørke tårer da lilletass sang en julesang så falskt og rart han bare kunne - bare på tull! :fnise: Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut ventetiden til torsdag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆÆÆÆ!!!! Jeg tror jeg blir sprø... fortsatt farget, og i dag litt rosa på papiret... henger fast så godt jeg kan i teorien om festeblødning, men har ikke helt den store troen lenger... :( Da spørs det om det blir januar/februar på oss også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som skjer jeg... Det er i alle fall IKKE slik som sist forsøk (ferskforsøket i september), men jeg husker ikke hvordan det var med lille... Så lenge siden! Får håpe jeg ikke blir gal før torsdag, kjenner at det er en reell fare! :fnise:

I dag var lille i barnehagen igjen etter flere dager hjemme med hoste. Mye bedre nå, men var så trøtt at han sovnet sittende rett opp og ned på golvet! Så jeg la han litt over kl seks. Må gi beskjed om at han skal då sove så lenge han vil i barnehagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, føler med deg! Hadde blitt gal selv!!! ;)

Stakkar liten som var helt utslitt. Her hadde vi også en gutt som sovna ved middagsbordet i går, hodet gikk nesten rett i bordet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille sov til midnatt men da var det nok. Lys våken i en time, ingenting som hjalp og bare kravlet rundt omkring. Han slik et igjen i ett-tida, men da fikk jo ikke jeg sove. Fryktelig urolige bein!! (I fare for å jinxe ting - sånn var det også før jeg fikk positiv test sist). Attpåtil har jeg nå mistet stemmen og er pottetett i nesa, så i dag blir det en dag hjemme for meg selv - med superdårlig samvittighet overfor jobben... Dumme flink-pike-syndrom!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok lurt at jeg var hjemme i dag ja, har vært supersløv hele dagen. Sovet masse og ikke hatt ork til noe som helst. Kvalm har jeg også vært... Det rosa greiene har gitt seg, så nå er det bare ekle rester av utrogestan igjen... Begynner å få tilbake troen på at dette kan gå, men tar meg selv i å jekke megselv ned! :fnise: Sikkert forsvarsmekanisme...

Kjære bber til sent i kveld, så jeg har lekser, kveldsmat og legging av tre røvere alene. Klager ikke, de gjør stort sett som de skal! :) Tassene skal bort i helga, og jeg har lyst til at vi andre skal på hytta. Stille og fredlig - kanskje til og med pynte litt til jul! Vi skal i alle fall andle julegaver til tassene. Lille skal få et mykt og kosete pledd fra kid, ellers vet jeg ikke. Skal kjøpe fjernstyrte biler til tassene. Prøver å ta det rolig med gavene i år, både i antall og pris. Har satt i gang Prosjekt Sparing, som foreløpig går veldig fint. I tillegg synes jeg det ikke er noe særlig at særlig tassene skal få så mange gaver at de ikke vet opp og ned på noe. Bedre at de får det de trenger og litt ekstra gjennom året. Blir voldsomt i og med at de har to sett foreldre og minst tre sett besteforeldre... Jeg og kjære skal kjøpe gave til oss fra oss - en hvitløkspresse! :fnise: Har sagt at jeg også vil ha noe billig skrammel fra Bjørklund i tillegg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring og krysser fingrene for at det blir positiv test på torsdag og at jeg må ta Jan/feb runden uten deg ;)

Jeg har alle de tre gangene jeg har fått positiv test hatt skikkelig cravings på BQsaus, som jeg egentlig hater, sånn en ukes tid ut i rugingen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende greier! :popcorn:

Veldig enig ang. både antall og pris på gaver. Det har en tendens til å gå over stokk og styr - og så er det uansett glemt to uker senere. Trist, men sant. Så i år blir det en absolutt max sum til alle. Og for Mannen og min sin del så blir det nye piggdekk til oss fra oss (punkterte kraftig i helga :sukk: ) :ler: Men en bitteliten ting under treet blir det nok også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:velkommen: Becky1! Spennende med nr to da! Skal komme innom dagboken din også - kanskje i en pause på jobben i morgen, over en kaffekopp! :)

Huff.. Punktering Haley?! Kjedelig... Føles sp unødvendig!

Pusilus: Ingen lyst på bbqsaus enda, men det var veldig bra at kjøre kom på helt av seg selv å ta med sjokomelk hjem fra jobb i kveld! ;) Satser på at det er et godt tegn - ikke at jeg er imot sjokomelk til vanlig heller...! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme om en skal roe ned gavene, så må jo vi voksne også få litt, så en tur til Bjørklund høres ikke dumt ut! Men holder virkelig med deg ang. barna! Det blit lett for mye og så til slutt sitter de i en transe og husker ikke hva de har fått og i allefall ikke fra hvem!

Jeg har prosjekt-jeg-må-jo-ikke-oppsøke-steder-jeg-vet-jeg-vil-bruke-penger-på-unødvendige-ting. Ikke helt i spare-modus, men prøver i allefall å tenke litt på forbruket. F.eks. ikke dra på kundekveld på senteret selv om de har supre tilbud, når det ikke er noe spesielt jeg må kjøpe. Det var nok kjøpesentre og greit med shopping på ferie, så det er litt godt å bare la være å shoppe. Jeg har kjøpt julegaver, men da har jeg bestemt meg på forhånd.

Bare eeeeen dag igjen! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis trenger jeg ikke mer enn noen minutter på å bli gal.. Fram til i dag har jeg blitt sikrere og sikrere på at dette skulle gå bra, men nå i ettermiddag kom det igjen litt blod på papiret... Så i stedet for å tenke at man kan ha en blødninger uten at det er noe problem, så konkluderer jeg automatisk med at løpet er kjørt. :( Blir greit å få er svar i morgen. Bortsett fra rosa papir peker alt i positiv retning, men kan jo være feil det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...