pusilus Skrevet 19. november 2013 #2481 Del Skrevet 19. november 2013 Medisin ja, uker avgårde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. november 2013 #2482 Del Skrevet 19. november 2013 Iler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 19. november 2013 Forfatter #2483 Del Skrevet 19. november 2013 Kom på morgenmedisinen i bilkø på vei til jobb... Jaja, det går vel fint likevel! Slitsom dag på jobben, i tillegg til slitsom natt. Håper det blir bedre både i matt og i morgen. Kjære kjøpte iskake på vei hjem fra jobb i kveld - helt uoppfordret! Svenske hollywoodfruer på TV3 i tillegg betyr nesten en kjempekveld! Mangler bare et smell i katteluka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 19. november 2013 #2484 Del Skrevet 19. november 2013 Kjenner jeg får klump i halsen når jeg leser hvor bekymret du er for pusen Håper, håper hun kommer til rette igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 21. november 2013 #2485 Del Skrevet 21. november 2013 Håper det gikk fint i dag Krysser fingre og tær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. november 2013 #2486 Del Skrevet 21. november 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. november 2013 Forfatter #2487 Del Skrevet 22. november 2013 Gikk kjempefint i går, etter en veldig dårlig start på dagen. Flyet ble kansellert, og de visste ikke noe om når evt om i det hele tatt vi skulle komme oss avgårde. Ringe til sykehuset og høre hva jeg skal gjøre, fikk alternativ time i dag, men rakk heldigvis oppsatt time i går. Med 30 minutters margin. Og føyet hjem var også nesten en time forsinket, pga teknisk feil! Men, egget overlevde tining, og alle på klinikken var over seg av begeistring når det gjaldt kvaliteten. Lover visst veldig godt! De rakk ikke å si hei en gang før det begynte å legge ut om hvor fantastisk det var! Så nå er det bare å ruge i vei, håper lille smøball har det varmt og godt inni der! Pusen har ikke kommet tilbake, og ingen av tassene har spurt etter henne. Tror de forstår at hun er borte, men de liker ikke å snakke om sånt. Har jo opplevd det flere ganger før. Men nå er det slutt, for første gang i livet mitt har jeg ikke katt og heller ingen planer om å skaffe en... Vi før slite på gamle hund så lenge, og kanskje heller skaffe en ekstra (mindre) hund etter hvert. Nesten flaut å si det, men jeg ønsker meg en chihuahua! Men, den blir IKKE kledd på og dratt rundt i butikker - har flere andre som skal kles på å dras rundt! Jrg kjente en sånn liten en da jeg vokste opp og den var så koselig. Fri i dag, skal prøve meg en tur ut på glattisen med bilen min. Er vel nødt på butikken.. Svigermor er her på besøk og lille har fri fra barnehagen. Kanskje vi skal ut på sightseeing når han våkner igjen! I kveld skal jeg til en venninne på wine&dine - regner med å måtte forklare meg og min avholdighet... Hun gjennomsker meg uansett, så det er ikke vits i å prøve en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. november 2013 #2488 Del Skrevet 22. november 2013 Trist at pusen er borte Får satse på at det dukker opp gode nyheter om to uker istedenfor da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 22. november 2013 #2489 Del Skrevet 22. november 2013 Så bra! Håper at du får ruge i maaange måneder framover! Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. november 2013 #2490 Del Skrevet 22. november 2013 Herlig Da blir det vel augustprinsesse hos dere og lillebror hos oss da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. november 2013 Forfatter #2491 Del Skrevet 22. november 2013 Augustprinsesse høres bra ut Pusilus - og lita trenger en lillebror! Veldig trist med pusa vår ja... Tassene spurte etter henne i dag, og de kom (helt på egenhånd) fram til at hun måtte være påkjørt eller ha rømt. Dette har de tydeligvis erfaring med.. Sånn er det bare. Må se det positive her - blir mye lettere å reise bort, og vi kan være på hytta så lenge vi bare vil uten å måtte hjem og mate katten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. november 2013 #2492 Del Skrevet 22. november 2013 Supert at kvaliteten var så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 25. november 2013 Forfatter #2493 Del Skrevet 25. november 2013 Av og til skulle jeg ønske jeg var hjemmeværende! I dag sendte jeg lille i barnehage med noe dårlig samvittighet. Han var mye våken i natt, hostet til han kastet opp. I tillegg kastet han opp kveldsmaten sin, fordi han styret så mye med minstetass (sprang rundt og ropte og lekte) at han begynte å hoste. Skulle helst vært hjemme i dag, men det ville vært den tredje mandagen på rad. Hadde ikke samvittighet til det heller... I helga har svigermor vært på besøk, og det var kjempekoselig. Vi gjorde nesten ingen ting hele helga, men var ute og lekte i nysnøen i går. Jeg merker ikke noe til rugingen annet enn at jeg må huske på medisin hele tiden. Usikker på om det er et godt eller dårlig tegn?! Det er vel for tidlig å merke noe uansett enda, så vi får bare vente og se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. november 2013 #2494 Del Skrevet 25. november 2013 Av og til skulle jeg ønske jeg var hjemmeværende! I dag sendte jeg lille i barnehage med noe dårlig samvittighet. Han var mye våken i natt, hostet til han kastet opp. I tillegg kastet han opp kveldsmaten sin, fordi han styret så mye med minstetass (sprang rundt og ropte og lekte) at han begynte å hoste. Skulle helst vært hjemme i dag, men det ville vært den tredje mandagen på rad. Hadde ikke samvittighet til det heller... I helga har svigermor vært på besøk, og det var kjempekoselig. Vi gjorde nesten ingen ting hele helga, men var ute og lekte i nysnøen i går. Jeg merker ikke noe til rugingen annet enn at jeg må huske på medisin hele tiden. Usikker på om det er et godt eller dårlig tegn?! Det er vel for tidlig å merke noe uansett enda, så vi får bare vente og se... Når er testing?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 25. november 2013 Forfatter #2495 Del Skrevet 25. november 2013 Testing er neste torsdag. Ti laaaaange dager til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. november 2013 #2496 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg merker ikke noe særs til rugingen jeg heller, veldig annerledes nå enn før Lita kom, vi har da nok å henge fingrene i med hus, unger, mann og jobb- ja og medisiner Jeg har kjøpt dosett til alle vitaminer og andre piller for å huske å få i meg alt Stakkar lille som hoster så fælt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 26. november 2013 Forfatter #2497 Del Skrevet 26. november 2013 Det er nok ikke bare hoste. I går jobbet jeg sent, og kjære ringte og sa at lille hadde vært dårlig i barnehagen. Er så løs i magen, stakkars... I går kveld var han slapp og trøtt, og jeg lurer på om han hadde litt feber også. Han våknet etter et par timer etter jeg hadde lagt han, og var gjennomvåt av svette. Så jeg tok av han dyna (dundyne, men det var ganske kjølig i rommet hans), og la over han et pledd i stedet. Han sovnet til slutt, og sov jevnt fra ca kl 23 til kl 07. Håper han er bedre i dag... På barnehagen sa de at de hadde skiftet flere bæsjebleier, og de var visst slimete?! Vet ikke hva som skjer. Men nå har vi kuttet alle melkeprodukter, inkludert pålegg, kuttet ut fruktposer og grovere brød. Han får loff, banan, revet eple og middagsmat. Vann å drikke. Vet ikke hva mer vi kan gjøre jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 27. november 2013 Forfatter #2498 Del Skrevet 27. november 2013 Hjemmedag med lille igjen. Bedre i magen tror jeg, men hodter til han spyr. Har alt skiftet flere ganger i dag. Jeg har mye jeg skulle gjort på jobben, men det får bare vente. Lille kommer først! I kveld skal jeg på middag med jentene, så skal jeg på møte på skolen. Blir en litt kort middag, men ikke noe å gjøre med det... Nå driver lille og vasker hunden med vann fra koppen han brukte til lunsj, så jeg får gå og redde bisken... Liker ikke å bli vasket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 27. november 2013 Forfatter #2499 Del Skrevet 27. november 2013 Oi for en slitsom dag! Middager jentene var kjempekoselig, det blir altfor sjeldent at vi treffes! Så var det rett på møte på skolen, som varte til klokka var nærmere ni. Er helt ferdigtygget og spyttet ut, føles som om jeg har spist en hest! Svimmel og stinn i magen... Jaja, det er vel slik det skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 28. november 2013 Forfatter #2500 Del Skrevet 28. november 2013 Etter mye motstand, erklærer jeg herved symptomjakten for ÅPNET!! Har gitt opp å prøve å være avslappet og cool, etter å ikke ha fått sove i natt pga unaturlig stappmettfølelse i magen. Så her kommer listen (får slette innlegget hvis det viser seg om en uke at dette bare er innbilning): - tørr i munnen - "kvalm" (ikke sånn at jeg må spy, men sånn at jeg hadde hatt godt av å ligge på sofaen og slappe av litt) - sulten hele tiden, men samtidig stinn i magen - svimmel, sånn at jeg av og til må sette meg ned - fryktelig glemsk og distre (usikker på om dette har noe med noe å gjøre, annet enn min personlighet!) Det kan vel også være bivirkninger av medisinene, vil jeg tro...... uff, skulle ønske jeg hadde et lys på ryggen som lyste når jeg var gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå