Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Så herlig med fode skussmål :)

Vi har fått beskjed om foreldresamtaler ila oktober/november men ikke fått noe "time" enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig fint å høre at de er så fornøyd med han, men vi visste jo alt at han er perfekt! ;)

Bare våken en gang i natt, ca 03:30, men sovnet igjen til 06:30. Men da var det morgen. Han har så langt fått i seg en håndfull eller ti med kattekjeks, to brødskiver, 3 kopper melk og en fruktpose. I tillegg til at han var på vei til å smake på dobørsten mens jeg var i dusjen... Fikk heldigvis avverget det før han fikk gjennomført!!

I dag er en travel dag med arrangement på skolen. Blir moro for tassene, men jeg skal være glad når det er over! Jeg har vært med i arrangementskomiteen, og der er det en del folk som har behov for å utøve makt... Jaja, dem om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere fikk avverga spising av dobørsten :spy: Usj, det er utrolig hva de kan finne på. Håper du har fått slappa av resten av helga og at arrangementet på skolen gikk bra :) Men jeg forstår heller ikke det poenget med å måtte utøve makt på sånne steder, det er jo bare meningsløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobørste er virkelig spennende, undersøkelser av den har jeg avverget omtrent en million ganger, skulle virkelig hatt plass til å sette den i høyden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde sikret meg da både dorullholder og søppelbøtter var satt oppå kommoder, men i nøden er tydeligvis også dobørsten interessant... Fikk visst fint da! ;)

Arrangementet gikk over all forventning både med oppmøte og inntekter, så "sjefen over alle sjefer" er meget fornøyd... Flott det... Men i all ydmykhet må je si at det var mine ideer som var de mest inntektsbringende, selv om jeg tviler på at jeg får noen erkjennelse for det på evalueringsmøtet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke denne arbeidsplassen min kjøpe en skikkelig kaffemaskin??!! Blir gal... har så lyst på kaffe, men så smaker det lunket oppvaskvann. Fysj!!

_______

I dag kommer foreldrene mine på besøk! Begge tassene gleder seg veldig til de kommer, og jeg måtte LOVE å ta med dem når jeg skal hente dem på SFO i morgen! De vil vise fram klasserommene sine, tror jeg! :fnise:

Lille har sovet stort sett godt i det siste, faktisk. Han var våken litt før seks i dag tidlig, så da tok jeg han inn i senga vår. Han sloknet igjen og våknet ikke før jeg vekket har rett før han skulle i barnehagen! Stakkars liten... han var førstemann i barnehagen i dag (mannen hadde bil på verksted så jeg måtte levere, TIDLIG for å rekke jobb), så han var litt betuttet da det ikke var noen andre der! Og trøtt i tillegg.. hehe.. håper det gikk seg litt til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så er vi klar for fryseforsøk... Innsetting (forhåpentligvis - forutsatt at egget overlever tining denne gangen) på torsdag! :) Spennende, men kjenner at jeg er litt pessimistisk pga dårlig erfaring med tining fra i mai... UL-legen var optimist da, så det kan jo hende det hjelper! I tillegg gjentar jeg suksessoppskriften fra lille-innsettingen med jentekveld på tur hjem fra flyplassen - alkofrie drinker og det hele! :) Satser på at go'jentene er lykkebringende! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen med jentekveld er avlyst - sykdom og greier... håper de kan sende over litt lykke likevel! :) Har begynt på Utrogestan, og foreløpig går det helt fint. Selv om det er litt stress å huske alt sammen! Hpåer bare det går bra alt sammen!!!

Lille har vært hjemme fra barnehagen i dag, for han hadde bløte bleier både i går og lørdag. Slapp og trøtt i dag, og sov veldig urolig i vår seng i natt. Nå ligger han ute og sover, i 3.5 time så langt!! Håper jeg ikke gjør feil i å la han sove... han trenger det, tydeligvis! Lite dasoving i helga da foreldrene mine var her, for vi var ute på ting i sovetiden hans hver dag. Han sover dårligere når vogna rører på seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempekoselig med besøk! :) Lille var litt skeptisk overfor mormor og morfar i begynnelsen, men det gikk fort over. Han kjenner dem jo ikke så godt, i og med at de bor så langt unna. Han tødde fort opp, og til slutt satt han og dro i skjegget til morfar! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snikleser melder seg! Nå har jeg lest hele dagboken din, og for noen flotte mennesker dere later til å være! Ble rørt helt inn til hjerterota da jeg leste at dere ville ha forsterbarn, og at det gikk så bra med dem som det gjorde. Dere er fantastiske! Spennende tider nå, og jeg håper det klaffer for dere. Kjempeinterressant å lese om veien mot prøverør, etter så lang tid som "naturlig" prøver.

:klem:

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, spennende med snikleser! :) Velkommen ut av skapet! Jeg bøyer meg i støvet - du har lest hele dagboka!!?? Ikke verst! :) Håper det klaffe jeg også, det hadde gjort seg med 4 barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Fikk en sms fra en venninne som spurte om vi savnet katten vår. Hun haddde sett at en katt som minnet om vår hadde blitt påkjørt i nærheten her i dag. Har ikke sett henne i dag, siden vi stod opp, og nå er kjære ute for å se om han kan finne den påkjørte katten... Håper virkelig han ikke finner henne!! Det blir i så fall den siste katten vi skal ha - har mistet altfor mange på den veien... Også lille og tassene som er så glade i henne! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, spennende med snikleser! :) Velkommen ut av skapet! Jeg bøyer meg i støvet - du har lest hele dagboka!!?? Ikke verst! :) Håper det klaffe jeg også, det hadde gjort seg med 4 barn!

Ja, jeg har brukt litt tid på det da! :laugh: Liker dagboken din veldig, veldig godt! :)

Huff... Fikk en sms fra en venninne som spurte om vi savnet katten vår. Hun haddde sett at en katt som minnet om vår hadde blitt påkjørt i nærheten her i dag. Har ikke sett henne i dag, siden vi stod opp, og nå er kjære ute for å se om han kan finne den påkjørte katten... Håper virkelig han ikke finner henne!! Det blir i så fall den siste katten vi skal ha - har mistet altfor mange på den veien... Også lille og tassene som er så glade i henne! :( :(

Nei, så kjedelig :( Pusekattene betyr jo ALT for mange, iallefall meg.. Fikk panikk nettopp selv jeg, var ute og på andre siden av togbanen for å hente ei grein til å henge i stua, og da jeg skulle over jernbanebrua på tur tilbake igjen satt pusi på gelenderet der! IIK! Missdior slang fra seg grein og hagesaks og nøkka tak i pusi som IKKE var fornøyd med det. Så ble hun bært hjem.. :fnise:

Håper ikke det er deres pusi :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! Kjære fant ingen katt i går, så vi vet fortsatt ikke om det er henne. Får bare håpe at hun plutselig kommer gjennom luka, våt og sulten og kosete! Ikke greit å miste tre katter på 1,5 år...

I dag tidlig var første gang jeg glemte å ta medisinen min, men regner med at det går bra likevel. Har vært flink til nå! Lille sov dårlig, våknet i firetida og kom inn i senga vår. Roet seg ikke så godt der heller, så jeg er zombie i dag... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...