Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Tiden flyr! :) Lille har fått fart på seg og tusler avgårde nå uten å holde seg i noe. Har endelig skjønt poenget med gå-vogna, og dytter den rundt omkring med kosemusa si oppi. :rodmer: Han er så fin så! Må ut og handle sko til han i kveld tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempegøy med små liller som triller store triller :) fikk du handlet sko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handlet sko ja, både til meg og lille! :fnise: Han fikk kraftige og stødige sandaler (ponni fra eurosko), for når han begynner i barnehagen og trenger joggesko så er han sikkert en annen størrelse. Han var veldig skeptisk i begynnelsen og bille helst sitte, men nå er han fortrolig med dem! Har fått skikkelig fart på gåingen de siste dagene og det er måten han helst forflytter seg på. Jeg var ikke forberedt på at utviklingen skulle gå så fort - trodde han skulle krabbe i et år eller noe! Kjennes sånn ut med andres barn! :fnise: Neste lørdag har han bursdag, og invitasjoner til fest går ut i dag! Blir bare tante og en fadder, er ingen vits i å lage for mye styr for da blir han bare oppgiret! Vi skal kjøpe en sånn fin bil til han som han kan sitte på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tida går så fort! Enn at det er snart klart for bursdagfeiring!

Ingen vits å kjøpe for mye sko for de vokser jo så raskt nå! Snuppa gikk faktisk opp to størrelser på en uke føltes det som, våre hun var et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant, får heller ta mer sko-shopping senere! :danse:

I helga skal tasseene på overanttingsbesøk, og jeg og mannen og lille reiser en tur til svigers. Blir rart å være der uten tassene, men forhåpentligvis også avslappende! ;) Gleder meg i alle fall! I tillegg venter det tre søppelsekker med klær til lille, arvet fra lille nevø, og det er alltid veldig spennende å gå gjennom sånne store poser! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille fikk sitt første bursdagskort i går! Fra gammeltante i Danmark. Kjempekoselig - den må inn i "boken om meg"!

Endelig fredag!!! Veldig roli fag på jobben og besøk av eks-kollega som snart blir kollega igjen! Stas! :) Så blir det tidlig hjem, vinke tassene avgårde og så stikke til svigers for total relaxation! I regnet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen var veldig fin, og veldig avslappende! Lille oppførte seg eksemplarisk hele tiden, men hadde litt vanskelig for å sovne i fremmed seng, så det ble en del samsoving! Jaja... han har i alle fall ikke blitt bortskjemt for i dag sov han til 07.30 i sin egen seng her hjemme! ;)

Tenker på bursdag... Kjenner at jeg ikke har overskudd til å sy krone, og egentlig heller ikke til å lage av papir. "Alle" rundt meg driver med det til sine babyer, men jeg har liksom ikke nok tid!! I tillegg har vi ikke hatt en slik tradisjon for tassene, og det blir på en måte feil at lille skal ha en sånn tradisjon når ikke de har hatt det. Vet at hvertfall minstetass hadde syntes det var stor stas med krone... Kanskje er jeg bare litt overnervøs for å gjøre forskjell på dem... Tassene får frokost på senga når de har bursdag, men det kan jo ikke lille få! Men hva slags tradisjon skal han få da?!

Plutselig i dag fikk jeg tonnevis å gjøre både på jobben og hjemme. Mannen skal til arbeidsgiver på besøk med lille i morgen og må ha med en kake. Han har tydelig sagt fra at han ikke baker kaker, så det må jeg gjøre. I tillegg skal vi ha med to kaker til sommeravslutning på skolen på mandag, og selvfølgelig til selskapet til lille på lørdag. På jobben har jeg av en eller annen grunn fått hovedansvar for et stort arrangement som går av stabelen neste onsdag, noe jeg aldri har vært med på å arrangere før. Har heller ikke spesielt talent for den slags, så jeg vet ikke helt hva de venter seg av meg!! Sånn helt privat har jeg og mannen vært altfor dårlige på å få kjærestetid, og nå går vi bare rundt og irriterer hverandre... men hvordan skal det prioriteres oppi alt dette her da??!! Huff......... trenger ferie....... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUTREVARSEL!!!

_________

Jeg har verdens teiteste sjef. Han er en umoden og hevngjerring fjott som ikke klarer å oppføre seg som folk til tross for at han er over 50 år gammel!!!!! Har fått ny jobb fra høsten av, men har oppsigelsestid til 1.september. Greit det, men erstatter er alt på plass fra skolestart. Så i stedet for å la meg slippe siste mnd av oppsigelsestiden og starte i ny jobb med det samme, konstruerer han oppgaver som jeg skal gjøre i 3 uker... Oppgaver jeg ikke har hatt før og som det ikke står noe om i kontrakten min. Det er negativt for alle, for jeg kommer ikke til å gjøre en helhjertet innsats, og det går utover de jeg skal jobbe med. I tillegg kommer jeg ikke til å fungere som god reklame for min nåværende arbeidsplass i framtida når de ikke kan være mer smidige enn dette. Dust..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var virkelig dustesjef ja!! :frustrert: Hva er vitsen?? Æsj :(

Du kunne virkelig trenge en ferie etter all kakebakinga og alt du har å styre med de nærmeste dagene. Får håpe du får muligheten til å slappe litt av snart :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honning og Pusilus :klem: Sjefen er en skikkelig dust ja! Ikke mye hjelp å få fra tillitsvalgt heller, så tror jeg skal satse på min ridder i skinnende rustning som jeg deler kontor med. Han bruker å forsvare min ære når det trengs! :) Fint med gode kollegaer (kommer til å savne dem!!)

I dag er det BURSDAG!!!!!!!! Lille våknet i sekstida etter en urolig natt. Driver og får den siste tanna si og hadde heller ikke sovet mer enn 1,5 time på dagen i går. Nå sover han heldigvis, så er han kanskje opplagt til festen begynner i ett-tida! Laget sjokoladeostekake i går, og skal pynte bløtkake nå snart.. Har også friske jordbær. Planen om grønnsaksspyd gikkmi vasken, for de har ikke sånne spyd på kiwi... Orket ikke å kjøre mer! Dessuten laget jeg hvitløksdressing i går, tenkte vi kunne dippe grønnsaksstaver i stedet, men den ble så fryktelig sterk (det stod en hel hvitløk i oppskriften - altfor mye!!), så nå blir det bare kake! Jaja, det var tydeligvis ikke meningen at det skulle være noe sunt i dag! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig merkelig å tenke på at for akkurat ett år siden var jeg i sykebil på tur til sykehuset........ Tiden har gått utrolig sinnssykt fort, og jeg håper det roer seg framover!!! Ellers blir jeg pensjonist før jeg vet ordet av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med ett-åringen!!! :nigo:

Tida går alt for fort ja, ingen tvil om det! Kos dere masse med selskap i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med ettårig i hus! :bursdag:

Tida går fryktelig fort, ja. Og eg synst berre det gjekk endå fortare etter at pjokken begynte i barnehagen. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med ettårigen! :strix: Håper dere fikk en fin dag, selv om serveringen ikke ble helt som planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! :) Lille fikk en kjempefin dag, med sol og (mine) gode venner! Masse gaver fikk han også! Kjempefin pysj fra Småfolk, med fine flodhester på! :)

I dag har han lekt supermann, og funnet ut at han ikke er det...supermann altså... Satte fast beinet i en sprekk på verandaen og fikk et skikkelig nydelig blåmerke på leggen, og etterpå tryna han med nesa på bordkanten så neseblodet rant. Stakkars liten, ikke greit å være litt ustø! Men han kom seg fort igjen begge ganger, så det er jo bra! Nå sover han godt og jeg har ingen planer om at han skal stå opp igjen på en stund! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...