Haley Skrevet 8. mai 2013 #2241 Del Skrevet 8. mai 2013 Gratulerer så masse med ny jobb! Det blir spennende! Kjekt å bytte arena noen ganger Nyter dere finværet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 8. mai 2013 #2242 Del Skrevet 8. mai 2013 Er det derfor eg har slitt slik med bekkenet, tru? Her er det nemlig dårlig med hælar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. mai 2013 #2243 Del Skrevet 9. mai 2013 Takk og pris at bekkenet mitt er bra, anklene tåler nemlig ikke høye hæler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #2244 Del Skrevet 13. mai 2013 Oi, har visst vært litt lite aktiv her i det siste... Hadde besøk av svigers og lille nevø i helga og koste oss glugg ihjel. Lille nevø skal snart bli storebror, så det ble en del babyprat! I dag kom det papirer fra st olavs, overraskende tidlig, og de er klare for søskenforsøk. Får heldigvis ICSI med en gang, i og med at det var det som fungerte sist. Så i morgen må jeg ringe til dem og si ja takk! Får håpe de klarer å lage en liten jente denne gangen da - det er på tide at vi får en motvekt til alle disse guttene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 13. mai 2013 #2245 Del Skrevet 13. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 13. mai 2013 #2246 Del Skrevet 13. mai 2013 Åh, så gøy at det blir søskenforsøk såpass raskt! Skal sende litt jente-støv, jeg (Mannen sier forøvrig at han allerede har lagt inn gutte-bestilling for vår del ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 13. mai 2013 #2247 Del Skrevet 13. mai 2013 Så spennande med søskenforsøk. Når reknar du med å vera i gong? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. mai 2013 #2248 Del Skrevet 13. mai 2013 Wow, det var raskt svar, vi fikk brev på fredag vi - og de hadde mottatt søknaden vår 9 april.. Nesten så jeg mistenker at de de samler opp noen bunker og tar skippertakmetoden. Skulle dere ta nye blodprøver? Vi måtte det før vi fikk papirer på noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. mai 2013 #2249 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg er glad vi har sendt forespørsel alt, for med dette tempoet blir det jo september før det skjer noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #2250 Del Skrevet 13. mai 2013 Gikk mye raskere enn fryktet ja! Jeg skal ringe dem og avtale i morgen, må jo styre unna ferieturer og sånn... Og jeg er så dårlig på telling så det kan de finne ut der! Hadde vært fint å fått det overstått før skolestart i alle fall! Vi må ta nye blodprøver ja, en hel haug... Så nå må jeg vel til å søke meg fri igjen... Vi har ikke tenkt å fortelle noen om det enda, men jeg kjenner at det kan bli utfordrende hvis jeg skal være hormonella på ferie med svigers i to uker i sommer uten å ha en god unnskyldning! I dag var kjære og lille på shopping og kom hjem med en bærepose full av leker til lille! Kjære hadde oppdaget at lille trengte mer utfordrende leker, så nå har han stableklosser, puttebøtte, trebil (brio) og en dachs på hjul! Stor suksess!! Det er mye enklere å vite hva tassene trenger for de forteller meg om det ustanselig hver gang det kommer reklame fra lekebutikken. Lille sier ingenting han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. mai 2013 #2251 Del Skrevet 14. mai 2013 Puttekasse og stableklosser er en hit her Ser det ut til at dere rekker medisinstart før/i ferien? Det er jo veldig bra! Jeg må på bytur for å ta blodprøvene og da blir det ikke før i slutten av mnd og håper da på svar raskt fra dem slik at vi kan avtale oppstart til høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #2252 Del Skrevet 14. mai 2013 Har akkurat snakket med dem nå, og det blir oppstart på medisin i forbindelse med mens i slutten av juli. Så hun regnet med at uttak/innsett blir i uke 38, midt i september. Like greit, så får jeg komme i gang med ny jobb og gjort unna ferier og greier først! Hvis det slår til da så blir det jo nesten akkurat 2 år mellom lille og nye! Med lille var jeg på innsett 1.oktober... Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. mai 2013 #2253 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg håper egentlig på noe av det samme tidsaspektet som dere, men vi får se hvordan det blir når de skrev så fint at "når vi mottar svar på blodprøvene vil dere få brev med innkalling til behandling" Ikke vet jeg hva de mener med det, men noe konsultasjon skal det neppe være før ul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #2254 Del Skrevet 14. mai 2013 Nei, det er det sikkert ikke! Tror jeg blir kalt inn til ul ca 13.09, men det må jeg jo få flyttet litt nærmere her jeg bor.. Tviler på at det blir mer, det var det ikke sist tror jeg! Blir spennende, selv om det føles veeeeeeldig lenge til! Greit å kunne drikke vin i sommer i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. mai 2013 #2255 Del Skrevet 14. mai 2013 Lurer litt på om jeg skal ringe i morgen og høre om jeg kan "reservere" plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #2256 Del Skrevet 14. mai 2013 Vi stiller visst først i køen når det er søskenforsøk, av en eller annen grunn, så det er vel bare å prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. mai 2013 #2257 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg vet, og iom at jeg kun skal ta AMH prøve og vi begge skal ta standard HIV og hepatitt prøver så skal de jo ha svaret senest et par dager etter vi har tatt dem på Hiv og hep. AMHen kan jeg være uheldig med å måtte vente en måned på svar Greit å ha avtalt før de tar ferie og får skrevet brev når jeg ikke kommer meg til sykehuset før i slutten av mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. mai 2013 #2258 Del Skrevet 15. mai 2013 Nope, fikk ikke satt opp noe måned vi- må vente på AMH-svaret først. Hva stod det i brevet deres? Og når tok du AMH prøve sist? Huff nå graver og spør jeg fælt men kjenner jeg er så irritert på fertilitetsklinikken for at det tok så lang tid før vi fikk svar på brevet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #2259 Del Skrevet 15. mai 2013 Det vet jeg ikke.... husker ikke hva jeg tok og ikke tok sist gang, og i og med at vi måtte ha to forsøk var det noen prøver som måtte taes opp igjen etter første forsøk. Lenge siden! Jeg har ikke sett så nøye på de rekvisisjonene som kom nå, har bare såvidt rukket å lese følgebrevet! Får ta det igjen etter 17.mai er overstått tenker jeg... Hadde vært moro om vi lå likt i løypa neste gang også da, Pusilus! ---- Snakket akkurat med mannen, og det virker som om bilen min har tatt kvelden. Han skulle ha den i dag, og nå står den på verksted med ukjent diagnose. Regner med at verkstedregningen blir mer enn bilen er verdt - igjen!! Blir litt irritert, fordi hvis vi hadde solgt bilen da jeg ville, så hadde vi nok spart oss en del kroner! Manfolk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #2260 Del Skrevet 18. mai 2013 Da var endelig 17.mai overstått! Dagen gikk med til stress på skolekjøkkenet og mas med klassen i toget, men det virket som om ungene koste seg! Lille satt i vogna og viftet med flagg sammen med bestemor, og tassene løp rundt og vant premier på alle lekene flere ganger. Jeg og mannen løp i skytteltrafikk mellom kafe, kiosk og kjøkken med gryter med pølser og fat med kaker og kan er med kaffe. Isen ble utsolgt etter 30 minutter, og sola stekte hele dagen. Etter arrangementet var ferdig reiste vi hjem og grillet og spiste mer kake, og lille sovnet fornøyd som vanlig kl åtte. Men i natt var han våken og skrek i en times tid... Sikkert mange inntrykk som skulle bearbeides! Flott idag også, og vi er på hytta. Lille sover i vogna, og jeg lurer på om jeg ikke har en bok her et sted.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå