Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Hadde en veldig god natt, selv om vinen ble utsatt... Kan ikke begynne å drikke vin kl ti om kvelden!! Så får ta det i helga i stedet.. Har begynt å "glede" meg til nytt forsøk, håper mensen dukker opp fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har vært en aktiv dag... Først hadde vi overnattingsbesøk av kompis til storetass, så etter frokost kjørte vi dem alle tre (to tasser og kompis) til fotballtrening. Etterpå var vi en tur på hytta og ryddet rundt hushjørnene, og jeg og tassene stekte vafler mens lille sov i vogna. Koselig! I kveld har jeg vært på kafe med venninne og fått skravlet masse. Jeg og kjære skulle egentlig drikke vin og spise ost og kjeks da jeg kom hjem, men hvem hadde alt gått og lagt seg....? Så da ble det ikke noe sånt... Jaja, får ta det igjen en annen dag... Den vinflasken varer visst lenge!

Ingen mens enda, men ringer til st olav på mandag for å avtale likevel. De må vel sende medisin... Blir dyrt, men håper det er verdt det slik som sist! :) Lille står av seg selv nå og er ikke lille baby lenger. Han liker å bli jaget , og å bli dratt etter beina over stuegulvet. Han har også blitt veldig flink til å drikke av glass, og derfor drikker han mye mer enn han gjorde før. Store tissebleier! Han spiser to skiver til frokost og favorittpålegget er baconost. Har også gitt han Sprett-yoghurt et par ganger - stor suksess!

Tiden flyr virkelig, og snart skal han begynne på barnehage.... Mor gruer seg litt til det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ringt st olavs?

Så stor og flink lille er, plutselig er de ikke babyer lenger nei! :)

Håper du har hatt ei fin helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til st Olavs i går, og måtte vente i 1,5 time i telefonen!!! Bra jeg ikke har noe annet å gjøre på jobben! :fnise: Uansett, de sa at jeg måtte sende en søknad om søskenforsøk (det visste jeg jo egentlig, men hadde helt glemt det), så skulle de visst ta kontakt igjen. Søknaden er sendt, så nå er det vel bare å vente..... Mensen kom på søndag i alle fall, så da er det på plass! Håper bare at uttak/innsett ikke kommer midt i planlagt storbyferie rundt St Hans....

Vu hadde en veldig fin og rolig helg, med lite spesielt som foregikk. I dag reiser vi på hytta og overnatter til i morgen, for kjære kom plutselig på at det er fri i morgen! Hihi... dagene går i ett når man er i permisjon! Lille har for tredje natt på rad sovet i ett mellom midnatt og 07, og det er en ordning vi alle er fornøyde med! Håper det fortsetter....! Lurer på hvorfor han må våkne midnatt hver kveld, men det er jo ikke noe stort problem akkurat! Nå gleder jeg meg til å komme på hytta og fyre i peisen og ta fram strikketøyet i lyset fra en parafinlampe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått fatt i St. Olavs? Sendte dem en mail søndag kveld, men har ikke fått svar :sjenert:

Edit, ser vi postet samtidig. Håper på svar snart jeg, for det har tatt evigheter siden jeg sendte første søknad som ikke kom frem :sukk:

Kos dere på hytten :)

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Så det kan hende det går mer tid enn nødvendig altså! Hjelper det å ringe og mase da? Er vel kontoret man skal ringe til da, og der er det jo mindre telefonkø... Uff, håper dette her går fortere enn fryktet, for oss begge Pusilus! :)

Snart avreise til hytta nå, blir utsatt leggetid på alle.. Kunne egentlg tenkt meg å være hjemme fordet er skikkelig drittvær med snø og sludd, men det blir sikkert koselig på hytta også. Må ta med garn til et nytt strikkeprosjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det jammen ut til at Mayami har fått seg ny jobb! :) Og studieplass på samme dag! Ting skjer...

I dag er det fantastiske lørdag med oppholdsvær og FRIIII!!!!!! Vi skal på hytta og overnatte til i morgen, og kanskje søster og type kommer en tur på besøk også. Tassene er i storform (til tross for en litt slitsom morgen med lilletass som har 3-års-trass og 6-års-trass på samme tid), og lille ligger ute og sover i vogna si. Håper det går bedre på hytta i natt enn før, mange uvante lyder og mørkere enn han vanligvis har det på rommet sitt. Men han må jo bare venne seg til det! Neste uke skal jeg jobbe tre dager også er det langhelg. Uka etter er det jo også langhelg, så mai er en fin måned! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny jobb! :hoppendeglad: Så godt når slikt ordnar seg. Blir det oppstart i august då?

Kos deg med fri og finvêr. Herlig! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig, herlig. Gratulerer med ny jobb og studier :)

Håper det går bedre på hytten i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Kom jo som bestilt! :strix:

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde alt håp var ute, selv etter et meget vellykket intervju. Stillingen var tilbudt en annen som takket ha dagen etter jeg var på intervju... Men, nå viser det seg at vedkommende blir overflyttet til et annet fag, og på mystisk vis har de så klart å skrape sammen 100% fast stilling til meg! :) Hurra!! Oppstart i august, dersom kontrakten blir underskrevet tidsnok til at oppsigelsestiden går ut før skolestart!

Foreløpig går det veldig fint på hytta, lille sovnet mye lettere enn sist. Nesten med en gang! Nå driver kjære og lager god kveldsmat til oss, også synes jeg så tydelig at jeg så en pose med sjokolade i baggasjen......! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Nå går keg rundt og venter på at dama fra den nye jobben skal ringe. Egentlig skulle hun ringe på fredag, men så ble det for travelt. Så skulle hun ringe i går, men da fikk jeg en mail i går kveld om at hun ikke rakk det likevel og at hun skulle ringe meg i dag. Har fortsatt ikke hørt noe!! En kollega haddde snakket med henne angående noe annet i dag og det var visst kjempehektisk der... Så da ringer hun kanskje i morgen...? Har for lite å gjøre på jobben, så jeg blir bare gående og vente på telefon... Håper slt går i orden - da får jeg jobbe sammen med mange gamle kollegaer igjen! Blir stas! :)

Nå er storetass og kjære på butikken, og jeg har lagt lille og minstetass. Hadde tenkt meg på joggetur i dag, men blir ikke tid. Jogget på søndag, og lå våken et par timer med bekkenmurringer natt til mandag. Det ga seg heldigvis da jeg gikk med høye hæler på jobben på mandag, så jeg krysser fingre for at det var en glipp av kroppen. Høye hæler hjelper faktisk mot sånt hos meg... Bare veldig upraktisk med diger mage og forskjøvet tyngdepunkt når man er gravid! :fnise: Det var i alle fall kjempegodt å jogge igjen, altfor lenge siden sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fikk telefonen da! Kjedelig å gå å vente sånn!

Mage og høye hæler er vel ikke superpraktisk. Nå er det i det minst moderne med sneakers med hæler, ser jeg, så det er kanskje et alternativ? :fnise: Det er forventet at vi bruker hæler i min jobb, så jeg spurte fysioterapeuten min om det og hun sa at det nødvendigvis ikke var så ille med litt hæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest et sted at det skulle hjelpe med hæler, og for min del stemmer det! Får sikkert et annet ganglag som gjør at man får løst opp litt mer i det området... kanskje!

Jeg fikk endelig bekreftelser på jobb, så nå er alt på plass! Må bare kvinne meg opp og gå inn til sjefen og si fra....... må ha en kaffekopp til først.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen er informert, oppsigelse sendt, ny kontrakt signert og postlagt! :) Hurra!! Nå gleder jeg meg massevis til å ta fatt på ny arbeidsplass til høsten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...