Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Er det ikke typisk med sånne telefoner da!

Møkkamann av en sjef er en god motivasjon for å finne på noe annet! Æsj, det er så irriterende når det ødelegger resten av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yeah for innsett!! Og blæhhh for møkkasjef! Det er bra du innser at det er HAN som er feil, ikke du... Hvilken utdanning tenker du på? Det er bare å ta grep for egen hverdag ja, liker holdningen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

St olav ringte opp igjen i dag tidlig, og jeg skal dit for innsett på torsdag allerede!! Sø nå må jeg finne ut hvordan jeg skal komme meg dit og hjem igjen uten å bøi ruinert....

Sjefen er en dust, det har han alltid vært, og jeg er en idiot som tror han kan forandre seg. Det er bare å innse at det ikke kommer til å skje! Jeg tenker å ta videreutdanning innen et samfunnsfag, kanskje historie. Har litt fra før men ikke nok til å undervise i det. Hadde vært fint å tatt mer! :) Det er nettbasert deltidsstudium, så ganske lav terskel! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag!!! :hoppe:

For en dustesjef ja, noen folk burde virkelig ikke ha vært sjefer! Æsj. Bra om du kan ta nettbasert deltidsstudium da, så kan du vel gjøre ting når det passer deg uten å måtte møte opp? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da kan jeg bruke kontortid på jobben til studier også! Det er jo relevant så ingen dårlig samvittighet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff ja, det gikk litt vel fort dette! :fnise: Men, greit å bli ferdig med det. Gruer meg til å måtte kjenne på symptomer i 14 dager før jeg kan teste, men blir ikke noe sniktesting på meg! ;) Må bare huske å ta all medisinen...... (Men med kjedelige dager på jobb og masse tid til å surfe på både babyklær - rosa - og "hva kan gå galt ved fryseforsøk"-forum så snegler vel tiden seg saaaaakte forbi...) TENK OM LILLE SKAL BLI STOREBROR!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Det har sneket seg inn et lite ønske om ei jente denne gangen, skjønner jeg ;) I så fall er hun (eller han hvis det blir gutt) heldig som har tre storebrødre til å passe på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... hadde ønske om jente sist også, helt til vi fant ut at det var en gutt! :fnise: Helt greit uansett hva det blir, så lenge det blir og har det bra! :) (Men fire gutter - hva er oddsen for det liksom??) Nå sitter jeg og venter på telefon fra st olavs igjen for å finne ut om embryoet har overlevd tining..... mer spennende enn jeg setter pris på. Heldigvis har jeg avbestillingsforsikring på flybilletten, hvis det ikke skulle gå! Begynte med Utrogestan i går - for noe griseri! Likte bedre Lutinus som jeg brukte sist... men får satse på at legene vet best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at tininga har gått som den skal! Skjønner godt at det er alt for spennende å vente på den telefonen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av embryoene overlevde tining, så nå blir det nytt ordinært forsøk... ikke uventet, men fortsatt surt... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe særlig nei! Men er glad for at vi startet tidlig med dette her, i og med at det kan se ut til å ta litt tid... Så blir det kanskje to år mellom lille og bitttelille likevel! Skal ta me et stort glass rødvin i kveld, etter en lengre joggetur, så tenker jeg det er avreagert! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Esj altså :sukk: Så dumt de ikke overlevde, skjønner jo at vi var utrolig heldig på våre frys.

:klem:

Når har dere planer om ferskforsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig kjedelig! Unn deg et godt glass vin og en joggetur du!

Som sagt, det er bra dere startet tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjedelig da :( Men to år er heller ingen dum aldersforskjell!

Kos deg med vinen! (plutselig blir det "forbudt" å drikke det ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! Jeg har ikke fortalt om dette til noen, så plutselig var det ingen å ringe til for trøst i dag. Godt jeg har dere! :) Skal ringe til st olavs igjen neste uke for å avtale ferskforsøk. Vil komme i gang med det så fort som mulig egentlig. Ikke noe å vente med! Nå står vinen for tur, den joggeturen får vente til en dag ikke syndefloden truer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å prioritere vin foran joggetur på en sånn dag ;) Og ja, det er veldig rart å ikke ha noen å snakke med for trøst sånne ganger. Kos deg med vinen, og jeg håper du får ei god natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...