Haley Skrevet 1. september 2012 #1781 Del Skrevet 1. september 2012 Usj, det hørtes ut som en litt trassig morgen! Typisk når man kan sove lenge, så er det noe som ikke går helt etter planene. Hvor gamle er de to tassene? Mannen her i huset kan også lett overse sånne elementer som vekker meg. En smule irriterende, ja! På helg synes jeg de kan ta sin del av morgenen så vi får sove litt lenger Håper tassene roet seg og at dere fikk en rolig morgen etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. september 2012 Forfatter #1782 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Jeg ga meg og satte på barnetv halv åtte. Egentlig en halvtime før de får lov til å stå opp... Tassene er snart 6 og 8,5 år, så det skulle ikke være noe problem for dem å ligge lengere om morgenen. De klarer seg selv når barnetv er på, men de blir så sure og grinete på ettermiddagen når de står opp for tidlig. Hadde planer om tivoli i dag, men så ble lilletass invitert ut på tur med en kamerat og storetass fikk besøk av en kamerat, så da får vi ta tivoli i morgen i stedet. Rolig dag med rydding av kjøkken her - registrerer at liftgardin er ødelagt.. Må nok kjøpe meg nye! Men det er ikke lett å finne fine liftgardiner i rett str. Må ha 140cm bred.. Får sempæ Kid, det er der jeg valigvis ender opp på gardinjakt! (Nå høres det ut som om jeg er på gardinjakt titt og ofte, men slik er det altså ikke!) Endret 1. september 2012 av Mayami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 1. september 2012 #1783 Del Skrevet 1. september 2012 Det hørtes ut som en slitsom morgen ja, håper dagen har tatt seg opp! Og kos dere på tivoli i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. september 2012 Forfatter #1784 Del Skrevet 3. september 2012 Har hatt en kjempefin helg! Tassene har hatt besøk av kamerater, og i går var vi på tiovli. Storetass er kjempemodig med karuseller og insisterte på å kjøre den største helt alene. Verken jeg eller mannen torde å bli med, men han ville likevel! De fikk kaste ball på bokser og vant hver sin bamse. Toppet det hele med is og potetgull i bilen på tur hjem i striregnet! Så stakk vi innom søstern for tassene ville vise tante hva de hadde vunnet! Lille lå og koste seg i vogna under regntrekket og var storfornøyd med liv og leven rundt seg. I dag skal vi i bassenget igjen når tassene er ferdige på skolen. Litt bedre vær nå, så lurer på om jeg og lille skulle trillet en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. september 2012 #1785 Del Skrevet 3. september 2012 Her ble det tur i vannrett regn, Lita var plutselig stuptrøtt og vuggen var ikke plassen... Herlig med god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. september 2012 #1786 Del Skrevet 3. september 2012 Så koselig helg! Ingenting er bedre enn når alle har det supert og koser seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 5. september 2012 Forfatter #1787 Del Skrevet 5. september 2012 Litt slitsomt her om dagen... Lille skriker og hyler i tide og utide. Det virker som om han har vondt i magen. Har gått lenge mellom bæsjebleiene i det siste, så jeg startet med malt igjen for et par dager siden. Virker ikke som om han tåler det.. I tillegg nekter han å sovne andre steder enn i armene mine - mens vi går. Kan babyer ha speatasjonsangst sååå tidlig?! Han er jo ikke tre måneder enda! I kveld hadde det vært godt med en joggetur, kjenner jeg... Jaja, nå ligger han i alle fall her i vogga og snakker og pludrer (skiftet verdens tyngste tissebleie - mamma med drøårlig samvittighet for å ikke ha oppdaget den før...) og ser ut til å være storfornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. september 2012 #1788 Del Skrevet 5. september 2012 Ups and downs... Han tok vel ikke for mye skade av den tissebleia akkurat, som regel er han nok ganske tørr og ren og pen.. Kjedelig at han skriker og ikke har det helt bra.. både for barnet og sikkert særlig for mammaen. har dessverre ingen råd mot mageproblemer. Når sovner han om kveldene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. september 2012 #1789 Del Skrevet 5. september 2012 Her er det også lenger mellom bæsjebleiene, det kommer ikke i tide og utide lenger og Lita jobber litt mer for å få det ut. Hun har også sutrer litt mer i går og i dag og sover helst best opp-på, hvis jeg har lagt henne fra meg har hun våknet etter et par min og hylt. Overtrøtte jenta hadde kun to smådupper mellom 8.15 og 13.20 og de var på 20min og 15 min, slitsomt når du vet de er trøtt men de ikke finner roen til å sove. Håper lillegutt finner roen litt mer i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 5. september 2012 Forfatter #1790 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Nå har han akkurat sovnet på meg igjen. Lå og styra i senga si en halvtimes tid etter vi la oss (han la seg først men det ble bare skriking), og så begynte han plutselig å hyle. Tok han oppi senga, og her sitter vi... Tør ikke legge han ned igjen før han har sovnet skikkelig.. Det ser også ut til at han er veldig spent i kroppen. Strekker beina og bøyer hodet bakover så han blir helt bananformet. Skal til kiropraktor igjen på fredag, så får nevne det for han. Nei, nå tror jeg han sover igjen, håper vi får et par timer nå! Endret 5. september 2012 av Mayami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 7. september 2012 Forfatter #1791 Del Skrevet 7. september 2012 I dag skal jeg og lille innom jobben en tur før kiropraktortimen! Gleder meg til å vise han fram i den fine ulldressen han fikk av mine søte kollega-damer! Tassene reiser på helgebesøk i ettermiddag, og jeg og kjære skal være hjemme og kose oss ned rødvin (for første gang på godt over ett år) og nachos med sjokolademousse til dessert! Kjæreste-date! Sitter akkurat og hører på radio om talen Obama holdt i natt for å sparke i gang valgkampen - kjenner at jeg blir veldig engasjert og glemmer gulping og amming et lite øyeblikk! Godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. september 2012 #1792 Del Skrevet 7. september 2012 Håper kiropraktortimen hjelper lillegutt. Det høres ut som dere har en god helg i vente. Jeg tok meg et lite glass vin for å feire leilighetssalg for noen uker siden Stas å vise frem lillegutt på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 7. september 2012 Forfatter #1793 Del Skrevet 7. september 2012 Var kjempestas på jobben, veldig kos å snakke med alle igjen! Snakket også med en kollega som ventet barn i november, men de hadde mistet... Jeg visste ikke det og spurte bare om det var lenge til de skulle ha. Føler meg kjempeteit... Men fikk formidlet at jeg syntes det var veldig leit, så håper han ikke ble fornærmet... Det var viss en stund siden men i og med permisjon hadde ikke jeg fått det med meg.. Var også hos kiropraktor igjen, og det ser ut til at det blir flere turer dit. Lille er fortsatt stiv i bein, rygg og nakke og i dag var det nok vondt for han. Skrek da hodet ble vendt mot venstre. Stakkars liten min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 9. september 2012 Forfatter #1794 Del Skrevet 9. september 2012 Har hatt en fin helg så langt, men lillegutt er generelt misfornøyd. Han er veldig "bananformet" etter timen hos kiropraktor, og i dag har vi brukt formiddagen på å google det. Har kommet fram til at det må være KISS-syndrom. Nå ligger kjære og lille på matte på golvet og gjør øvelser. Ser ut til at man vanligvis ikke trenger mer enn 4-6 behandlinger hos kiropraktor for å kurere det. Håper det virker her også!! Var i alle fall greit å lese om symptomene på KISS, for det er akkurat sånn lille er... Det har visst sammenheng med amme-problemer og manglende bæsjebleier til og med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. september 2012 #1795 Del Skrevet 11. september 2012 KISS høres ikke noe kjekt ut, men dersom behandlinger fungerer så er det kanskje ikke så ille? Hvis alt normaliserer seg etterhvert mener jeg... Tror det det kommer av fødselen? God bedring til lille kyssegutten håper behandlingene hjelper ham (og dere) godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 11. september 2012 Forfatter #1796 Del Skrevet 11. september 2012 Kiropraktoren tror det har med at fødselen var så rask. Det er ikke noe kjekt, nei - verken for han eller oss! I går var en skikkelig dårlig dag, hvor lille skrek i timesvis. Jeg ringte kiropraktoren for råd (som han sa jeg skulle gjøre hvis det trengtes), og han var opptatt og ringte aldri opp igjen. Lille sov bare 15 minutter i slengen, og jeg fikk ikke spist frokost en gang før klokka var nesten ett. Heldigvis sovnet han grei om kvelden og sov hele natta. I dag har han hatt en mye bedre dag, og nesten ikke skreket i det hele tatt. Så da har vi fått gjort masse øvelser på matta på golvet og kost oss veldig! Nå ligger han og suger på tommelen (den har han akkurat oppdaget) og er rimelig fornøyd ved siden av meg på sofaen! Har begynt å lure på hva lille skal ha på seg på dåpsfesten.... noen forslag? Vil ikke ha typisk dress på han, ser for meg at den sklir opp og blir ubehagelig. Fant denne på nettet og synes den er supersøt! Kan det være noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. september 2012 #1797 Del Skrevet 11. september 2012 den Mariusdressen der er kjempefin, og såååå myk og deilig! Den er elegant nok til en dåpsdag, vil nå jeg si. Du tenkte på etter dåpskjolen da? Jeg vurderer å kjøpe en rød dress til Fløtepusen,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 11. september 2012 Forfatter #1798 Del Skrevet 11. september 2012 Etter dåpskjolen ja! Lurer på om det blir den Mariusdressen... men vil gjerne kjøpe den i Norge, så jeg slipper toll! Jaja, får lete litt til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 12. september 2012 #1799 Del Skrevet 12. september 2012 Tror det er KISS på frøkna her også! Har hatt 3 behandlinger hos kiropraktor som har hjulpet mye. Men tenker nå å teste manuellterapeut siden det er gratis.. håper hun kan bli enda bedre, for hun har fremdeles noen veldig slitsomme gråtetokter.. Håper kiro hjelper godt for dere også! Fin sparkedress til etter dåpen ja! Må jo være godt for den lille å ha på også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 12. september 2012 #1800 Del Skrevet 12. september 2012 Nettbutikken er basert i Norge, så du slipper toll, Mayami! Blir bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå