pusilus Skrevet 10. juni 2012 #1621 Del Skrevet 10. juni 2012 En kontrollfrik til melder seg, men jeg her ikke begynt symptomjakten enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #1622 Del Skrevet 10. juni 2012 Nei du har jo noen dager igjen før du trenger å starte jakten! Men det kommer nok! Synes liksom det er på tide at det skjer noe her snart!! Vil møte lille og komme i gang med alt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. juni 2012 #1623 Del Skrevet 10. juni 2012 Symptomjakt? Eg rakk aldri noko slikt, eg. Hurra for 39 veker! Nå er det ikkje lenge igjen! :strix: Og den behandlinga høyrtest heilt himmelsk ut! Ang. navnet: Er katten fremdeles i live? Og skal han i så fall bli omdøypt viss lille makrell skal heita det? Eg må innrømma at eg synst det er litt rart om to i familien - minstegut og ein katt - har same navn. Men så er eg mest vant til hund, då, og dei roper ein kanskje meir på enn ein katt? Våre hundar har iallfall reagert på navna sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #1624 Del Skrevet 10. juni 2012 Hehe... Katten reagerer ikke på navnet sitt og omtales oftest som pus, dyret eller møkkakatt - alt etter situasjonen! Regner uansett med at vi går for navnet vi grunnen hadde bestemt oss for uansett, litt greiere det enn å døpe om katten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. juni 2012 #1625 Del Skrevet 11. juni 2012 Spennende med navn da Del det gjerne på pm om du har lyst Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 11. juni 2012 #1626 Del Skrevet 11. juni 2012 Spennende med symptomjakt! Og nå kan det jo skje any time hos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #1627 Del Skrevet 11. juni 2012 Ja, det er ikke lenge igjen nå! Snakket med mannen om det i går kveld, og han mente at det godt kunne vente til termin - så er vi sikker på at tassene er godt dekket av omplasseringshjem i tilfelle fødsel! Fram til skolen slutter blir det ganske lappete å få det til å henge sammen. Ser med gru på om jeg ligger der med pressrier kl 07.30 en tirsdag morgen, også må mannen reise for å levere tassene på skolen/bhg!! Nei, da får de heller bli med snille venninne på jobb til jeg er ferdig! Uansett, jeg tror det blir på søndag... Som alltid helt ubegrunnet synsing! Lurer på om slimproppen har gått her nå... Ikke i en hel klump (det hadde jo vært altfor åpenbart) men sånn litt nå og da. Akkurat ferdig hos aku og det var like ubehagelig som fryktet. Hater å ligge på siden!!! Tenkte å stoppe på postkontoret og hente babycallen som ligger og venter, men orket ikke tanken på å gå ut av bilen en ekstra gang. Så den får mannen hente i kveld! Nå skal jeg strikke, lese bok og drikke te, og ringe til golvbeleggmenn som skal lage golv på nye badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #1628 Del Skrevet 12. juni 2012 En uke igjen til termin!!! Pappa sender meldig fra jobb i lunsjen hver dag for å høre om alt er bra - gleder seg veldig til å bli bestefar igjen! Tror jeg begynenr å bli forkjølet også jeg. Tett i kesa og tung/vondt i hodet i dag. Typisk forkjølet-tegn. Masse menssmerter også, og føles som om jeg har gått opp 10kg siden i går... Og masse å gjøre i dag også, så har ikke tid til å være syk. Frakter tasser hit og dit hele dagen og venter på dem her og der innimellom kjøreturene.. Hadde vært godt å bare kunnet være hjemme og i ro, og uten håndverkere som trasker inn og ut av huset! Men det blir bad, så jeg klager ikke (så veldig)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #1629 Del Skrevet 12. juni 2012 Hurra for Haley som har blitt mamma!!!!! Håper jeg følger like etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 12. juni 2012 #1630 Del Skrevet 12. juni 2012 En uke igjen til termin!! Det hørtes slitsomt ut med masse kjøring hit og dit. Og du må ikke bli syk nå nei! Slapp av og lad opp så mye som du kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #1631 Del Skrevet 13. juni 2012 Tidlig morgen igjen i dag... Veldig greit med en snekker som starter tidlig, men det er ikke akkurat greit å sove om morgenen med noen som trasker rundt utenfor soveromsdøra... Storetass var litt tufsete når han stod opp, men får bare prøve seg på skolen. Får hente han hvis det blir verre, men han har kortdag på skolen, og mannen skal hente han tidlig uansett. Hadde masse rar aktivitet i magen i går kveld og i natt, vonde stikkinger, stramming og kynnere. Det ga seg såpass at je gfikk sove noen timer til i femtida, men så kom det på igjen. Skulle ønske jeg hadde en kosedress som var stor nok til å dekke magen, for det er en slik dag i dag! Får ta en dusj og se om det hjelper... Mannnen nekter (mitt forslag kun fordi det skal være fødselsfremmende - kunne ikke egentlig tenke me noe mindre interessant for tiden!!) fordi han ikke vil at lille skal komme før tidligst neste uke. Barnslig... Men han har et poeng i at det er greit å få unna mesteparten av skoleåret og snekkerarbeidet før han kommer....men jeg vil ha NÅ!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 13. juni 2012 #1632 Del Skrevet 13. juni 2012 Mannnen nekter (mitt forslag kun fordi det skal være fødselsfremmende - kunne ikke egentlig tenke me noe mindre interessant for tiden!!) fordi han ikke vil at lille skal komme før tidligst neste uke. Barnslig... Men han har et poeng i at det er greit å få unna mesteparten av skoleåret og snekkerarbeidet før han kommer....men jeg vil ha NÅ!!!!!! Hihi, skjønner deg godt som vil bli ferdig med det og møte lille! Litt vanskelig å prioritere at skoleåret og snekkerarbeidet skal bli unnagjort for din del Uansett er det ikke lenge til du får møte lille, og tenk så herlig DET blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #1633 Del Skrevet 13. juni 2012 Det blir bra! :) Nå har storetass også fått vannkopper.... så han må vel holdes hjemme resten av skoleåret han. Vet ikke hvor lenge han har hatt det, har ikke sett noe særlig til prikker før nå i dag. Men så er det jo ikke hver dag vi ser han uten masse klær på da! Jaja... jeg mener at jeg har hatt vannkopper, men holder litt avstand likevel, sånn i tilfelle.. Greit at ikke lille har kommet alt da! Masse kynnere i dag, uansett om jeg er i aktivitet eller ikke. De står i kø og tar over for hverandre. Noe stikking i dag også som i går kveld, men ikke like mye nå. Driver og strikker en koseklut-kanin som jeg fant på Ravelry, så har i alle fall noe å gjøre når jeg må sitte her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. juni 2012 #1634 Del Skrevet 13. juni 2012 Høres koselig ut med litt strikking Godt at lillemakrell ikke har kommet enda siden det er vannkopper i huset. Tenk at snart er det lille mirakelet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 13. juni 2012 #1635 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg joiner deg i symptomjakten Høres jo ut som du har diverse småvondter da, det må jo være positivt! Tenk at du bare har en uke igjen til termin! Snart i mål Kjekt at vannkoppene kom nå da, og ikke med en nyfødt baby i hus. Er det ikke sånn at vannkoppene er mest smittefarlige helt i begynnelsen? Virker som du har nok å ta deg til, da går jo dagene fort også Selv omd et sikkert er mer fristende med latmannslivet (som jeg bedriver ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 14. juni 2012 #1636 Del Skrevet 14. juni 2012 Oi, oi, her nærmer det seg med stormskritt! Spennende med symptomjakten! Det er litt kjedelig at du går å har sånn vondter. Håper storetass takler vannkoppene bra og at han er smittefri før lillemakrell kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #1637 Del Skrevet 14. juni 2012 Satser på at storetass er mer eller mindre smittefri når lille viser seg.. Men kan jo være litt påpasselig den første tiden. Her er det ikke så mye mer som skjer i dag enn før, ganske kjedelig egentlig. Mange vonde rier og en del tynn, litt klissete utflod. Kommer i bølger, så jeg tror alltid at det er vannet som går! Men så stopper det.... Sov kjempegodt i natt, fra ett til halv åtte, men det er vel heller ikke et tegn på at ting kommer til å skje snart.... Leeeeeeiiiii!!!! Avslutning på jobben i kveld, blir koselig å se alle igjen en siste gang før ferien. Må legge inn litt karakterer og sånt også i dag, så kan jeg ta skikkelig sommerferie. Rart å tenke på at vi ikke skal noe sted i ferien - ikke en gang til foreldrene mine slik vi bruker. Tar sikte på et familietreff i september som første utfart. Da er lille ca 3 mnd og forhåpentligvis har vi kommet inn i en god rutine. Jaja... Imens får jeg sitte her og spise sammen med alle dere andre som venter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. juni 2012 #1638 Del Skrevet 14. juni 2012 Koselig med avsluttning i kvel da. Høres ut som det er noe i gjerdet hos deg Mayami , spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #1639 Del Skrevet 14. juni 2012 Håper det er ting i gjære ja! Seriøst lei av å lete etter tegn uten å finne flere!! I dagfordriver ejg tiden med ting som ikke er (så veldig) babyrelatert (bortsett fra å tjøre ferdig kosekaninteppet da). Har lest Rom 123 som kom i posten i går (hurra!!), organisert to elektrikere og en snekker, laget sjokolademilkshake til meg og vannkopptassen, lest avisen, vandret rundt i hagen og luket litt rundt rosene mine, og skal ut og fotografere noen liljegreier jeg fant bak en busk! Leeernge siden jeg har fotografert "skikkelig" med forskjellige linser og fancy innstillinger på kameraet. Må jo øve meg til babyfotografering! Må også finne på noe å ha på meg i kveld, det er visst tema 60-tallet... Kanskje jeg har en topp med empire-liv og en svart bukse til... Litt begrenset klesskap i disse hvalross-tider... Godt å tenke på noe annet enn fødsel og sånt, selv om jeg må anstrenge meg. Tror jeg skal gjøre det i morgen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 14. juni 2012 #1640 Del Skrevet 14. juni 2012 Hatt det morro i kveld? Det hørtes ut som en utfordring å finne 60-talls mammaklær i skapet Håper noe er i gjerde hos deg nå ja, kan tenke meg at den ventetida er uutholdelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå