Mayami Skrevet 17. april 2012 Forfatter #1461 Del Skrevet 17. april 2012 Gratulerer!! Det er jo en skikkelig milepæl i seg selv det! Da er det jo nesten bare å flytte inn da! Kanskje ikke helt... Regner dere med å bli ferdig før lita kommer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. april 2012 #1462 Del Skrevet 18. april 2012 Noen stresser mer enn andre....husker ikke når jeg redde opp senga jeg, men kanskje to uker før han kom En blogg jeg leser, der har de kjørt rundt med bilsetet i bilen siden uke 22 Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. april 2012 #1463 Del Skrevet 18. april 2012 Gratulerer!! Det er jo en skikkelig milepæl i seg selv det! Da er det jo nesten bare å flytte inn da! Kanskje ikke helt... Regner dere med å bli ferdig før lita kommer da? Vi håper de blir ferdig ja, nå er det hverken vann, bad, kjøkken eller strøm såe jeg tror vi venter litt med å flytte inn En blogg jeg leser, der har de kjørt rundt med bilsetet i bilen siden uke 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 18. april 2012 Forfatter #1464 Del Skrevet 18. april 2012 Så spennende å bygge hus!! Begynner å bli lei av å pusse opp andres rot og rør - hver gang vi river en vegg finner vi masse uforklarlige løsninger og planker spikret i hytt og pine! Må være godt å tenke på at alle vinklene er rette... (eller, SKAL være rette,da!) Vi er tydeligvis inne i en periode hvor alle skal krangles med.. Snekker, takstmann (skal taksere skader etter stormen i romjula), bildekk-butikk, sjefen min (ingen stor overraskelse der...) og gjerne også en elektriker eller to. Slitsomt å måtte krangle og mase for å få til gjort etter avtale. Har varslet sjefen min om at jeg kommer og henter skjemaet i morgen, og har ingen intensjoner om å gå derfra før jeg har det i hånda. Orker ikke mer tull fra en sånn umoden og treg person!! Dessuten er det jo meg det går utover hvis han ikke får orden på det der, for da får jo ikke jeg foreldrepenger!! Skjønner ikke hvorfor han ikke bare fylte det ut da jeg maste sånn på han sist - jeg er jo ikke den første der som skal ut i permisjon, kan du si! Nei, nå må ueg ut i sola og slappe av litt med bok. Lilletass hopper trampoline og proklamerer høyt og tydelig utover nabolaget at han har lært seg et nytt triks. Så da er det bare å betale inngang og sette i gang applausen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. april 2012 #1465 Del Skrevet 18. april 2012 Kjedelig å krangle ja Det er ikke vårt eget vi skal flytte inn i, vi skal leie og forhåpentligvis begynner vi på eget til høsten. Men det skal bli godt med noe større enn 55 kvadrat, jeg gleder meg Herlig med nye tasse-triks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 19. april 2012 Forfatter #1466 Del Skrevet 19. april 2012 Nå har jeg endelig funnet en ledig fysioterapeut! Det er privat, så jeg må betale det selv... men det er det kanskje verdt?! Har en til som kanskje er ledig (offentlig), men da er det gruppetrening, og det vet jeg ikke om jeg har så lyst til... føler at jeg trenger mer "personlig oppfølging", for jeg aner jo ikke hva jeg driver på med! Bekkenbunn, knipeøvelser, osv.. Jeg gjør det jo slik jeg tror det er, men for alt jeg vet kan det være helt feil! Og det er jo ikke akkurat så lett å forklare heller, i alle fall ikke sammen med en haug med andre tilstede... Jaja, ikke sikkert det er plass der heller, så da er det jo ingen fare! Dessuten har jeg plenty med penger, så kan godt betale privat! Nå kommer straks mannen hjem fra jobb og skal kjøre med til jobben for å mase på sjefen. Går ikke derfra uten ferdig skjema (kan vedde mye på at han ikke har fylt ut en tøddel). Etterpå skal vi innom to apotek og hente baby-pakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 19. april 2012 Forfatter #1467 Del Skrevet 19. april 2012 Time hos fysio, privat, på onsdag!! Den offentlige gruppetingen hadde ikke plass uansett.. Fått ordnet skjema til NAV (møkkasystem!!!) og hentet babypakke fra Apotek1. Grillet burgere, dusjet og lagt minstetass og sendt mann og storetass på sko-shopping. Har akkurat konstatert at det ikke er noe som helst å se på tv i kveld, så nå blir det bok på verandaen til sola går ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 19. april 2012 #1468 Del Skrevet 19. april 2012 Så bra at du endelig får fysiotrapi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. april 2012 #1469 Del Skrevet 19. april 2012 Så godt at du får deg fysioterapi NAV er noe dritt, jeg var på infomøte i dag, og jeg var ti hakk mer forvirret da jeg gikk der i fra. En av dem som hadde det klarte å misforstå 70% av spørsmålene som ble stilt Vi fikk heldigvis oppklart nesten alt da, i allefall det som var relevant for meg , men det er stress med søknaden fordi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 20. april 2012 Forfatter #1470 Del Skrevet 20. april 2012 Stakkars de som er ansatt på NAV - det er jo forventet at alle skal kunne alt om alt! Vil si at jeg har høyere utdanningsnivå enn gjennomsnittet av befolkningen, og jeg er veldig glad for at jeg ikke må svare på spørsmål om det der! I dag: 2 MÅNEDER TIL TERMIN!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 20. april 2012 #1471 Del Skrevet 20. april 2012 Er litt gøy at vi vi har termin samme dag! Du må forresten skrive deg opp på terminlisten Blir spennende å se når de små bestemmer seg for å komme. Det er første gang for deg også, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. april 2012 #1472 Del Skrevet 20. april 2012 Jeg har faktisk vært heldig med nav...ordnet seg uten tull faktisk 2 måneder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 20. april 2012 Forfatter #1473 Del Skrevet 20. april 2012 Nå har jeg registrert meg på terminlista! Men det var for mange uttrykksikoner der, så noen fikk jeg ikke... men, men! Nå er jeg solbrent og sulten - på tide med lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 20. april 2012 #1474 Del Skrevet 20. april 2012 Herlig med sol da! Her regner det Og to måneder igjen, slett ikke værst! Blir spennende å gå rundt som høygravid og vente på at noe skal skje! Og sikkert veldig nervepirrende :gjeiper: Bra du får kommet deg til fysio, det var på tide! Håper det blir orden på sakene nå Og goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 21. april 2012 Forfatter #1475 Del Skrevet 21. april 2012 Herlig med sol da! Her regner det Og to måneder igjen, slett ikke værst! Blir spennende å gå rundt som høygravid og vente på at noe skal skje! Og sikkert veldig nervepirrende :gjeiper: Bra du får kommet deg til fysio, det var på tide! Håper det blir orden på sakene nå Og goood helg! Blir veldig spennende ja!! Også sånn rett før sommerferien, når det er så mye som skjer med avslutninger og sommerfester da... Må sikkert stå over noen av dem, tenker jeg... Blir bra å komme i gang med fysio - håper det hjelper!!! I dag er det ikke noe særlig til form her, masse bekken-krangling og mange kynnere. Sov dårlig, og nå har mannen og minstetass vært på shoppingrunde hele formiddagen. Storetass kjeder seg VELDIG uten broren her, så han vandrer rundt i hælene på meg og skravler i ett kjør! Hyggelig det, men også ganske så slitsomt!!! I går var mannen på fest, og jeg kjedet meg hjemme hele kvelden. Sikkert derfor jeg ikke fikk sove før midt på natta også. I kveld blir det hjemmekos med lørdagsgodt og kanskje hjemmelaget pizza - hvis bekkenet orker! God lørdag til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. april 2012 Forfatter #1476 Del Skrevet 22. april 2012 32 uker!!! Hatt en fin helg, med tur på hytta for grilling og sparkesykling i kveld. Masse styr med bekkenvobdt og kynnere. Kjenner at det blir greit med en dag alene hjemme i morgen (i alle fall til kl 12 når mannen kommer hjem fra jobb). Masse å rydde her, får storbesøk til helga som trenger begge gjesterommene. Så i dag har vi "ryddet", dvs stablet alle babyting i et hjørne. Har montert sammen vogge nr 2, så er nå litt i gang! Har ingen planer om å re opp enda, da....! Hadde der ikke vært for lillemakrell så skulle jeg nok hatt et lite glass hvitvin på verandaen akkurat nå! Men fint med bølgemage og tropisk nektar i sofakroken også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. april 2012 #1477 Del Skrevet 22. april 2012 Bølgemage og 32 uker Sofakroken er fin den også, her går det i iskaldt vann med limedråper i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. april 2012 Forfatter #1478 Del Skrevet 22. april 2012 Bølgemage og 32 uker Sofakroken er fin den også, her går det i iskaldt vann med limedråper i Det hørtes veldig godt ut! Åååå...også med isbiter i, og kanskje en liten mynte-dusk på kanten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 22. april 2012 #1479 Del Skrevet 22. april 2012 for 32 uker og bølgemage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. april 2012 #1480 Del Skrevet 22. april 2012 Isbiter, det må jeg lage. Kanskje jeg skal lage lime-isbiter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå