Mayami Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #1301 Del Skrevet 22. februar 2012 Hehe... regner med at han endrer mening etter han har vært med på det! Tøff i trynet! Tassene er bedre i alle fall, så da er det greit. Snakker om å ta oss (enda) en helgetur til svigers til helga, men jeg synes kanskje det begynner å bli nok svigers nå!! De er veldig hyggelige, men tre helger på en mnd holder i massevis.. Jaja, vi får se - det er jo alltids greit med litt "avlastning" om morgenen (les: at noen andre står opp kl 7 for å skru på barnetv). Kunne godt ha tenkt meg en luftetur på shopping i kveld, men alle venninner er enten borte på vinterferie eller hjemme med syke barn. Så da holder jeg meg hjemme da... I morgen skal jeg på yoga, så da reiser jeg med GOOOD samvittighet! Men har fortsatt lyst til å shoppe babysokker på Cubus!! I dag har lillemakrell vært veldig aktiv, og det virker som om han har snudd seg eller noe sånt. Nå kjennes det ut som om han bruker blæra mi som trampoline og presser rompa ut mot navlen min. Noe ubehagelig ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 22. februar 2012 #1302 Del Skrevet 22. februar 2012 Mistenker frøkna her også for å ha funnet frem til blæra de siste par dagene.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. februar 2012 #1303 Del Skrevet 23. februar 2012 Så godt formen i huset begynner å bli bedre Kan bli litt mye svigers innimellom ja, men sikkert deilig med litt ekstra avlastning også Kos deg på yoga i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #1304 Del Skrevet 23. februar 2012 Så godt formen i huset begynner å bli bedre Kan bli litt mye svigers innimellom ja, men sikkert deilig med litt ekstra avlastning også Kos deg på yoga i dag Akkurat nå synes jeg det høres ganske forlokkende ut med avlastning!! Dagen i går som startet med prosjektil-neseblod ble avsluttet med prosjektil-oppkast fra lilletass. Så litt før midnatt måtte vi i gang med dusjing av gutt og vasking av etasje/sengeklær/golvtepper - for andre gang den dagen. Så var det rolig en stund før jeg måtte løpe på badet i halv fire-tiden. Der har jeg i grunnen sittet siden, har nok tatt over den omgangssyken... Så yogatimen utgår i dag! Lillemakrell syntes tydeligvis at det var fryktelig moro når jeg kastet opp, for han holdt sprellefest. Litt upraktisk når man prøver å roe ned magen... Det ser i alle fall ut til at det har gitt seg nå, og kjære kom akkurat inn med et glass cola med isbiter til meg, så da går det vel veien! Glad for at han også har vinterferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. februar 2012 #1305 Del Skrevet 23. februar 2012 God bedring til deg Mayami! Høres passe kjipt ut, uff! og fortsatt god bedring til tassene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #1306 Del Skrevet 23. februar 2012 God bedring til deg Mayami! Høres passe kjipt ut, uff! og fortsatt god bedring til tassene. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 23. februar 2012 #1307 Del Skrevet 23. februar 2012 Der jinxa vi den når vi prata om at du ikke ble smitta æsj, håper du blir bra fort! Men nå er det hvertfall mannens tur til å pleie deg..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #1308 Del Skrevet 23. februar 2012 Der jinxa vi den når vi prata om at du ikke ble smitta æsj, håper du blir bra fort! Men nå er det hvertfall mannens tur til å pleie deg..! Ja det var jo i grunnen for godt til å være sant det der! Går litt bedre nå, men nå har tassene begybt å kaste opp igjen... Så mannen har nok med å pleie dem, og jeg må ordne meg selv.. Jaja, der skal jeg alltids greie så lenge mannen tar tassene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 23. februar 2012 #1309 Del Skrevet 23. februar 2012 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. februar 2012 #1310 Del Skrevet 24. februar 2012 God bedring Håper dere får en fin helg uten sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. februar 2012 #1311 Del Skrevet 24. februar 2012 God bedring til alle i Mayamiheimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 24. februar 2012 #1312 Del Skrevet 24. februar 2012 Masse god bedring til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #1313 Del Skrevet 24. februar 2012 Så snille dere er!! I dag er alt fint med alle sammen, så da reiser vi til svigers en tur. Jeg skal på skosalg og på garnbutikk, tenker jeg får med svigermor på det! lille nevø er også der, så det blir nok kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 25. februar 2012 #1314 Del Skrevet 25. februar 2012 Ha en fin dag hos svigers Og så godt at alle er friske igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #1315 Del Skrevet 25. februar 2012 Fin dag med svigers i dag ja! Fikk handlet to par sko på salg - veldig fornøyd med den!! Alle er fortsatt friske, unntatt at keg har blitt skikkelig forkjølet. Nå som jeg endelig ikke har noen å pleie... Men på mandag er det jobb igjen, ingen bønn! Så nå har jeg tatt Paracet og funnet senga, håper det hjelper på! Håper også at mannen kan stå opp med tassene i morgen så jeg slipper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #1316 Del Skrevet 26. februar 2012 24 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 26. februar 2012 #1317 Del Skrevet 26. februar 2012 24 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #1318 Del Skrevet 26. februar 2012 .... og gjett hvem som var oppe med minstetassen kl 6 i dag tidlig... jo, det var mor! Jaja.. bare å varme opp til i morgen! Men nå er jeg faktisk ganske oppgitt over mannen. Vi har begynt å diskutere navn, men han klarer jo ikke å være seriøs!! Vi har en liste på telefonen hvor jeg skriver opp de forslagene jeg har som han ikke sier blankt nei til, men hver gang vi leser gjennom den liker han ingen andre enn de han selv har foreslått!! For å oppsummere, vi liker bege to Håkon, men jeg trenger flere forslag. Han liker Håkon og Edvard, men jeg synes Edvard er for tungt. Jeg liker også andre og mer uvanlige navn som Valdemar, Felix og Isak (det er visst ikke så uvanlig, men jeg kjenner ingen), men da kobler han de navnene med "Bodil" eller et annet jentenavn, og nekter å diskutere det! Barnslige mann!! Noen som har noen gode ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 26. februar 2012 #1319 Del Skrevet 26. februar 2012 24 uker! Bare 16 igjen! Mannfolk Her var heller ikke Mannen så villig til å diskutere guttenavn når jeg nevnte det før UL (jentenavn hadde vi jo klart, men vi visste ikke da hvem som befant seg i magen), og vi slapp det jo etterpå, men det var litt frustrerende der og da, så jeg føler med deg Vet ikke annet råd enn å vente litt og heller ta det opp med ham senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. februar 2012 #1320 Del Skrevet 26. februar 2012 Så kjipt av mannen da Jeg har desverre ikke noen tips, for her har navnediskusjonen gått overraskende bra. Jeg har foreslått en rekke med navn jeg liker opp gjennom årene og vi har endt opp på ett som vi begge er veldig fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå