pusilus Skrevet 28. november 2011 #981 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg har heldigvis en del tunika/topper som ikke er inntilsittendes, og jeg må bare innrømme at jeg har brukt mammabuksen jeg kjøpte meg i januar fire-fem ganger alt i kombinasjon med de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 28. november 2011 Forfatter #982 Del Skrevet 28. november 2011 Har for det meste bare sånne stramme topper, men nå synes jo fleskemagen ganske godt.. Bruker bukser som er lave i livet, så den biten går greit foreløpig. Men er "mammatopper" sydd på en annen måte (med mage?!) slik at de ser ut som mammaklær? Kanskje keg burde ta meg en tur på hennes & mauritz på rekognisering... I mørke solbriller og stor hatt.. Hihi... Jordmortime i morgen - hurra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 29. november 2011 Forfatter #983 Del Skrevet 29. november 2011 Akkurat ferdig hos jordmor, og fått en skikkelig boost!! Hun var kjempehyggelig og sa at så lenge jeg er frisk trenger jeg ikke forholde meg til fastlege. Hun kunne også kontakte han for sykmelding hvis jeg skulle trenge det! fikk masse info, hovedsaklig om ting jeg visste fra før, men samlet i en bok. Også info til mannen. Gleder meg til å bli kvitt kvalmen som kom igjen i dag, men er litt lettet over at den er tilbake også... Nå hjem og spise middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 29. november 2011 Forfatter #984 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Dobbelposting... Endret 29. november 2011 av Mayami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 29. november 2011 #985 Del Skrevet 29. november 2011 Så bra det gikk fint hos jordmor! Hørtes hyggelig ut Jeg sliter også med fleskemagen, og fikser det foreløpig med tights og tunika eller ullgenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 30. november 2011 Forfatter #986 Del Skrevet 30. november 2011 Utrolig hvor sterkt en banan kan lukte da.... Kvalmen er tilbake for fullt og jeg har en teori om at den kommer med stresset arbeidsdag. I helgene går det stort sett fint, men når jeg skal lage matpakke, ordne meg og rekke bussen før kl 7 om morgenen, kommer den snikende mens vi svinger ut av bussplassen... Utrolig upraktisk!! Tror jeg skal si far til sjefen snart, slik at jeg evt kan få vikar til noe av stresset mitt. Her er det skikkelig drittvær i dag, så jeg tror ikke det blir noen tur i kveld! Må en tur på en lekebutikk for å kjøpe julekalender til tassene - tror det blir lego i år! Bedre enn sjokolade hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 30. november 2011 #987 Del Skrevet 30. november 2011 Så teit med kvalmen! Får håpe den går over snart.. Jeg har også vært kvalm de siste par ukene, synes det er litt betryggende. Men absolutt ubehagelig også! På bussen må det jo være ekstra kjipt.. Legokalender er sikkert lurt! når har du tenkt å fortelle dem om graviditeten? Eller har du kanskje gjort det alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 30. november 2011 Forfatter #988 Del Skrevet 30. november 2011 Har ikke sagt noe til dem enda, men blir nødt til det snart.. vet ikke hvordan vi skal si det, eller hvordan de vil reagere, og jeg gruer meg i alle fall litt... Tror nok helt sikkert at det går fint, for de er veldig glade i babyer, men samtidig er de vant til å ha all vår oppmerksomhet. Det får de jo ikke lenger - i alle fall ikke min fulle oppmerksomhet - når bittelille kommer. Men de er jo ganske store når det skjer, nesten 6 og 8,5 så tenker det går bra.. Jordmor fant forresten ut at jeg er en dag lenger enn jeg trodde, så hun mener det er 10+5 i dag. Da blir det jo 11 uker på fredag da! Terminen mente hun vil være 26.juni, men det kan de vel si mer om på ultralyd over jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 30. november 2011 #989 Del Skrevet 30. november 2011 Oj, moro å bli satt fram litt, selv om det bare er for en dag Men jeg skjønner ikke helt jeg.. Jeg fikk beskjed av legen at termin var 24.juni, og jeg er jo kortere på vei enn deg.. Får vel bare vente og se, plutselig blir det jo kanskje endret etter UL også ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #990 Del Skrevet 1. desember 2011 Tenkte jeg skulle snakke med sjefen i dag, og evt få noen tilpasninger, men vedkommende er jo aldri på kontoret sitt!!! "Bare stikk innom når det passer du" - LIKSOM!!! Irritabel?! JEG??!! Kvalm om morgenen i dag, men virker som om det har gitt seg nå, heldigvis. Kommer sikkert tilbake til kvelden, tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #991 Del Skrevet 1. desember 2011 Sa fra til sjefen og det gikk kjempefint! Var mest interessert i å vite om jeg trengte noen tilrettelegging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #992 Del Skrevet 2. desember 2011 Julebord er ikke spesielt moro i edru tilstand!! I alle fall ikke når sjefen begynner å duppe av før desserten er servert. Julemat er heller ikke spesielt apetittvekkende, der kjøttbitene flyter rundt i sitt eget fett... Og kollegaene!! De er i alle fall IKKE morsomme!! Nei, gidt å komme seg hjem til senga mi! Måtte skylde på migrene, men tror de fleste har skjønt hvordan det ligger an.. Godt mulig at sjefen annonserer noe i løpet av kvelden - ikke tilregnelig i gjerningsøyeblikket... Innbilte meg at jeg så brun utflod i dag, men har ikke sett noe siden. Bare en noe økt mengde vanlig utflod, men det er vel normalt i perioder. Ikke noe større. Kjempesliten i ryggen og merker at det har begynt å "glippe" i korsryggen når jeg snur meg brått osv. Og det kan jo ikke være bra... Så nå må jeg til å passe på meg selv og bittelille! Bekymret for sen kveld igjen i morgen, men det er med venninnene og de vet hvor landet ligger! Så før ta meg en strekk på sofaen i utpå kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #993 Del Skrevet 3. desember 2011 11 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. desember 2011 #994 Del Skrevet 3. desember 2011 11 uker Det er ikke noe artig med julebord der kolleger, og ikke minst sjefer tar det litt for langt Da er det godt å komme seg avgårde og hjem til sengen Jeg skal på julebord neste fredag med jobben til mannen, har i grunnen ikke lyst til det men må vel.. Det innebærer tre timer reising og så rett på festlokalet, ikke fristende God lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #995 Del Skrevet 3. desember 2011 Uff, det hadde jeg ikke orket!! Nesten så jeg ikke orket å gå i går, enda det er praktisk talt i nabolaget! Skal til vennepar i kveld, og orker egentlig ikke det heller.. Grusomt til hodepine i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 3. desember 2011 #996 Del Skrevet 3. desember 2011 Hurra for 11 uker!! Og hurra for at sjefen tok det bra Håper det ikke var brun utflod hos deg, men bare innbilning? Og så håper jeg hodepinen har gitt seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. desember 2011 #997 Del Skrevet 4. desember 2011 Hei Mayami! Gratulerer så mye med spiren. Er visst litt sent ute, hadde ikke fått med meg dette her jeg :gjeiper: Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #998 Del Skrevet 4. desember 2011 Takk, Pasjonsblomst! Har det fint, men gleder meg veldig til dette trimesteret er overstått... Hatt et par bra dager nå, bortsett fra hodepine, men i dag tidlig slo vi til med tidenes kvalme. Enda godt det er søndag! Har sovet det bort for denne gang tror jeg, men er seriøst nødt til å roe ned... Legge meg tidlig og bli flinkere til å si nei til tilbud om koselige aktiviteter på kveldstid. Det går bare ikke!! 11+1 i dag, tiden flyr! Snart jul og greier..... Og da kommer tantebarn til verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #999 Del Skrevet 4. desember 2011 Det brune var nok ikke bare innbilning nei... Men jeg lar meg ikke stresse av det!! Har lest en del på nett og ser at det er veldig vanlig. Jeg har bare bitte, bitte litt, og ikke koe vondt av noe slag, så regner emd at det går fint. Bestiller nok en privat UL om en ukes tid likevel, for å være på den sikre siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #1000 Del Skrevet 5. desember 2011 Hmm... Ikke todt å si dette her! Ikke vondt noe sted, men fortsatt antydninger til brunt på dopapiret. Kan det være rester etter blødning ifbm sex for en ukes tid siden? Som ikke har kommet ut igjen før nå? Merket ikke noen blødning da, men kan jo hende. Fortsatt kvalm og trøtt, så ingen forandring der i alle fall! Nekter å la meg stresse av dette, har på en måte en positiv følelse som da jeg "visste" at jeg var gravid før jeg testet, og velger å tro på den. Likevel vanskelig å sove i går kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå