Gå til innhold

Er du redd for å dø ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ikke redd for å dø selv, men er livredd for at de jeg er glad i skal dø, slik som besteforeldre , foreldre, mann og barn.

Nå tror ikke jeg på noen himmel eller helvete, så jeg har ingen retsel for å dø. men d betyr ikke at jeg vil dø. av og til tenker jeg at jeg skulle gjerne dødd selv, bare for å redde de jeg er glad i. Men så ser jeg meg rundt og ser alt d jeg vil leve for. Alt d jeg vil oppleve,føle og se....

Men jeg er redd for å bli syk, visne bort og vite at det er ting jeg ikke kommer til å få gjort... det skremmer meg, men ikke døden i seg selv!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ikke egentlig redd for å dø, men jeg vet at jeg vil bli redd når øyeblikket kommer.

Jeg har opplevd et par situasjoner hvor jeg har tenkt "dette er slutten, nå dør jeg", og i de situasjonene har jeg vært redd. Ikke fordi jeg frykter det som kommer etter, men fordi jeg ikke vil forlate de jeg er glad i. Jeg vil ganske enkelt leve!

Men døden er fryktelig, og jeg finner ingen trøst at det skjer med alle. Det gjør det vel bare verre... Og tanker omkring reinkarnasjon eller sjeler som vandrer omkring eller kommer til himmelen? Det måtte da være den ultimate straff, å måtte sitte og se de du bryr deg om leve sine liv uten å kunne gjøre noe med det. Å se at folk gjør grusomme feil eller blir utsatt for ulykker eller kriminalitet... for sånt skjer jo hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...