Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i et ganske stort selskap i morgen kveld, og har i den anledning skaffet meg en kjempefin kjole :) Men det er bare det at når jeg spiser, så får jeg en ganske "oppblåst" mage, så jeg lurer derfor på om noen av dere har mat dere kan anbefale og spise før, som både metter og ikke lager kul på kjolen :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke noe ekspert, men unngå drikke med kullsyre og mat som er vanskelig å fordøye som erter, kål osv... drikk vann!

Gjest Gjest
Skrevet
ikke lager kul på kjolen :sukk:

kul på magen kanskje...LOL

Gjest Eurodice
Skrevet
Jeg skal i et ganske stort selskap i morgen kveld, og har i den anledning skaffet meg en kjempefin kjole :) Men det er bare det at når jeg spiser, så får jeg en ganske "oppblåst" mage, så jeg lurer derfor på om noen av dere har mat dere kan anbefale og spise før, som både metter og ikke lager kul på kjolen :sukk:

Nå er vel selskapet i full gang, så du får ikke nytte av dette nå :) . Jeg anbefaler deg å kjøpe Bitterstern, det får du i helsekostbutikk. Det smaker omtrent som Underberg eller Fernet Branca, men er uten alkohol. Ellers er de to siste også bra mot oppblåst mage, men det var det med promillen, da.

Gjest Gjest
Skrevet
Nå er vel selskapet i full gang, så du får ikke nytte av dette nå :) . Jeg anbefaler deg å kjøpe Bitterstern, det får du i helsekostbutikk. Det smaker omtrent som Underberg eller Fernet Branca, men er uten alkohol. Ellers er de to siste også bra mot oppblåst mage, men det var det med promillen, da.

Bitterstern er ikke uten alkohol. Den har 59 % alkohol, men det er jo kun noen dråper man benytter hver gang. Og den funker bra! :)

Gjest Eurodice
Skrevet
Bitterstern er ikke uten alkohol. Den har 59 % alkohol, men det er jo kun noen dråper man benytter hver gang. Og den funker bra! :)

Sorry, her har jeg visst drevet med vranglære. Enda så mange år jeg har benyttet denne tinkturen, har jeg ikke lest nøye nok på etiketten :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...