Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte dessverre og kløne litt så jeg sølte litt brus i dataen, var ikke snakk om mye, men nok til at noen av tastene er utrolig trege. Hvor mye vil det koste å levere den inn for "rens" og gjør man det i vanlige butikker?

Er jo muligheter for at det har kommet noe lenger inn, men var såpass lite og jeg var utrolig kjapp til å snu den rundt og få slått den av, så håper det bare er tastene det har gått ut over.

Er vel mulig og løsne tastene selv og vaske, men kjedelig og ødelegge fester eller noe også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer fra bærbar til bærbar.

Men på dem jeg har vært borti så kan man løsne hele tastaturet som en del, tror ikke jeg ville satset på å plukke av tastene.. Igjen avhengig av måten tastaturet er laget, så kan du risikere å ødelegge dem og ikke få dem på igjen.

Hvis du har en DELL, så er det ihvertfall veldig lett å ta ut hele tastaturet og rense det, evt bytte det..

Hvis du vil levere den inn og få den renset ville jeg ikke levert den inn til typisk Expert eller Elkjøp, jeg ville heller satset på en av de mer seriøse dataforretningene.

Skrevet
Det varierer fra bærbar til bærbar.

Men på dem jeg har vært borti så kan man løsne hele tastaturet som en del, tror ikke jeg ville satset på å plukke av tastene.. Igjen avhengig av måten tastaturet er laget, så kan du risikere å ødelegge dem og ikke få dem på igjen.

Hvis du har en DELL, så er det ihvertfall veldig lett å ta ut hele tastaturet og rense det, evt bytte det..

Hvis du vil levere den inn og få den renset ville jeg ikke levert den inn til typisk Expert eller Elkjøp, jeg ville heller satset på en av de mer seriøse dataforretningene.

Det er en Acer, hvis det hjelper deg til å vite noe mer om jeg får løsnet det. Leste i bruksanvisninga men sto ingenting om det der i hvertfall.

Mye tror du jeg må regne med å betale for å få det fiksa?

Gjest Gjest
Skrevet

Du må nok regne med å betale, men større mirakler har skjedd.

Produsentens hjemmeside pleier å ha en liste over reperatører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...