Temposonic Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Først må du være sikker på at logging er aktivert i utgangspunktet. Det er ikke satt som standard. Loggen ligger vanligvis lagret under minde dokumenter-> mine mottatt filer eller Mine samtalelogger (under mine dokumenter) For å se loggen for en bestemt kontakt, så høyreklikker du på kontakten i kontaktlista, velg "Vis->Meldingslogg"
Gjest En annen mann Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Først må du være sikker på at logging er aktivert i utgangspunktet. Det er ikke satt som standard. Loggen ligger vanligvis lagret under minde dokumenter-> mine mottatt filer eller Mine samtalelogger (under mine dokumenter) For å se loggen for en bestemt kontakt, så høyreklikker du på kontakten i kontaktlista, velg "Vis->Meldingslogg" Jepp, stemmer bra. Man kan for øvrig lese første delen av loggen ved å benytte sistnevnte metode. Når loggen er "full" får man tilbud om å lagre til en fil (dialogen foreslår normalt et sted under minde dokumenter som standard) eller slette loggen hvis logging er aktivert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå