Gjest Mot(e)løs Skrevet 13. juni 2008 #1 Del Skrevet 13. juni 2008 Heisann! Er det noen kloke hoder som kan hjelpe meg med et antrekk til i morgen? Jeg skal ut i morgen, og har ingenting å ha på meg. Er ikke kjempeopptatt av mote akkurat, så jeg er nok litt lost.. Hva er ok nå? Hvilke farger er passe trendy? Tilbehør? Jeg er nok litt enkel i stilen, liker det rent og litt klassisk, men er åpen for nye ting. Har mørkebrunt hår, og bruker gjerne sminke i gylne farger. Midt i tjueårene, så neon og miniskjørt utgår nok :gjeiper: Skal shoppe litt i morgen, så kom med forslag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 13. juni 2008 #2 Del Skrevet 13. juni 2008 Tror jeg skal følge med her, moro å få noen nye tips :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #3 Del Skrevet 13. juni 2008 Tja, du kan jo f.eks ta en titt på http://stureplan.se/ for å se hva folk har på seg nå til dags (svensk side med bilder av folk ute på byen i Stockholm). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. juni 2008 #4 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) . Endret 24. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mot(e)løs Skrevet 14. juni 2008 #5 Del Skrevet 14. juni 2008 Takk for link, men stureplanstilen er nok ikke helt meg Skal snart ut på handletur, så vi får se hva det blir til. Tenker jeg ser etter et skjørt evt. capribukser og en fin topp/bluse. Sko er det verre med, kan man gå med støvletter nå, eller er det pumps/sandaler som gjelder? Føler støvletter hører litt mer til høst og vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå