Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #1 Skrevet 20. mai 2003 Innimellom vil ikke min ellers brukbare PC spille av video/filmfiler. Jeg får beskjed om at filene er korrupte. (Og siden det ikke går an å bestikke korrupte filer spør jeg her.) Jeg regner med at jeg mangler en kodek her og der. dette gjelder både .avi og .mpeg-filer, pluss en enslig .mov Hvor finner jeg kodeken(e) jeg mangler?
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2003 #2 Skrevet 20. mai 2003 det kan være divx..eller xvid..elller svcd..? =) det er som regel søke på google etter de overstående..de pleier dekke de fleste behov..
chandler Skrevet 21. mai 2003 #5 Skrevet 21. mai 2003 Quicktime XviD Nimo codec pack Noen har raportert problemer med Nimo pakka, men jeg har ikke hatt noe problemer med den. Den hjalp veldig når jeg hadde problemer med filer som ikke ville spilles av (ikke spilles av i det hele tatt, bare lyd, bare bilde)
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2003 #6 Skrevet 21. mai 2003 Jeg sjekker! DivX og Quicktime vil ikke spise filene i det hele tatt, mens WMP bare fikser lyden. Jeg vet imidertid at filmene er ok...
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2003 #7 Skrevet 21. mai 2003 Chandler: Hvilken Nimo pakke er det meldt om problemer med? *Kjekt å velge alternativet med færrest bugs*
chandler Skrevet 21. mai 2003 #8 Skrevet 21. mai 2003 Vet ikke hvilken det er raportert problemer med, men husker at "Noen" på dette forumet klaget på den tidligere.
jordbær Skrevet 21. mai 2003 #10 Skrevet 21. mai 2003 Bruker du WinAmp3 til å spille filmer i? Anbefaler på det sterkeste at du laster ned en ny avspiller. Den er full av bugs! :-o
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2003 #11 Skrevet 21. mai 2003 ikkeno Winamp her nei, derimot har jeg tilgjengelig: Windows Media Player 9 (oppdatert i dag) Quicktime DivXPlayer (Oppdatert i dag)
Gjest Admin'C Skrevet 24. mai 2003 #12 Skrevet 24. mai 2003 Det du trenger er ikke nimo for det kan ikke brukes det bare gjør ille værre. For å finne ut hva du trenger bruk et program kalt gspot det jeg tror du trenger er en ac3 codec og en xvid codec (koepi sin er den beste)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå