Ephemera Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Så her http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=513042 igår at de har begynt utsendelsen av sms om skatteoppgjøret. Min samboer og folk rundt meg har nå begynt å få denne sms'en, men ikke jeg. Jeg ligger langt ut i alfabetet, kan den være sendt ut alfabetisk? Jeg har vært inne på Altinn og sjekket med pinkoder fra skattekortet, men det ligger ikke noe ferdig oppgjør til meg der. Er det flere som har bedt om varsling på sms som ikke har fått ennå, eller kan jeg nå risikere å ikke få oppgjøret mitt før til høsten??
Gjest L@dy i.i Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jeg måtte gå inn og se også, jeg har heller ikke fått noe kode da. Men det står ikke noe hos meg heller, men det står at jeg ikke har levert selvangivelsen ( på internett), og det er jo riktig. Men jeg fikk en liten klump i halsen når jeg såg det, tenk om de ikke har motatt den. Altså, det har de nok da, ettersom jeg har levert den hos de direkte.
Ephemera Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Ringte likningskontoret idag, jeg, og jeg fikk beskjed om jeg ikke får skatteoppgjøret mitt før i oktober!!! :kjefte:
FrizzleSizzle Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Ringte likningskontoret idag, jeg, og jeg fikk beskjed om jeg ikke får skatteoppgjøret mitt før i oktober!!! :kjefte: Du nok ikke i oktober, tenker jeg
Ephemera Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 Du nok ikke i oktober, tenker jeg Men det er så leeeeeeeeeeeenge til oktober Jeg hadda da nedtelling til de skulle komme i neste uke.
lillesky Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Så kjedelig! Jeg er jeg også fordi jeg har fått sms, men får ikke logget meg inn (man må ha både skattekort og selvangivelsen).
Gjest Gjest_mina_* Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har ingen problemer men er sur jeg også...bare for å være med
Kaffeavtalen Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Så kjedelig! Jeg er jeg også fordi jeg har fått sms, men får ikke logget meg inn (man må ha både skattekort og selvangivelsen). Du trenger bare en av delene.
Sol79 Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Jeg fikk sms i dag, og mitt etternavn begynner på H. Skatteoppgjøret har ligget på altinn i et par dager fra før av. Man trenger ikke både selvangivelse og skattekort. En av delene holder.
Alison Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 (endret) Jeg er enda lenger ute i alfabetet og fikk sms i dag. Endret 17. juni 2008 av Alison
lillesky Skrevet 17. juni 2008 #11 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har ingen problemer men er sur jeg også...bare for å være med Bra! Du trenger bare en av delene. Får ikke til. Logger meg inn med passord, deretter pin-kode fra skattekortet og deretter ber den om kode fra selvangivelsen. Og selvangivelsen finner jeg ikke. Hvordan logget du deg inn? Jeg fikk sms i dag, og mitt etternavn begynner på H.Jeg fikk sms for et par dager siden og jeg er nesten bakerst i alfabetet. Har kanskje noe med kommuer å gjøre? :klø:
IrmaAdele Skrevet 17. juni 2008 #12 Skrevet 17. juni 2008 Har ikke motatt noen sms men var inne å skjekket nå og har fått det inne på altinn. Hadde motatt det den 13.juni faktisk:D
Titti72 Skrevet 18. juni 2008 #13 Skrevet 18. juni 2008 Jeg sjekket tallene mine på mandag morgen, og fikk sms'en først kl. 14.00 i går. Jeg fikk igjen 10.000 mer en beregnet så jeg jublet høyt! Viser bare at det lønner seg å be om fradrag.
Gjest StoreSky Skrevet 18. juni 2008 #14 Skrevet 18. juni 2008 Jeg fikk det som var forventet pluss litt renter. Kommer godt med siden lappen skal tas. Dessuten tannlege idag, akutt.
Skravla Skrevet 18. juni 2008 #15 Skrevet 18. juni 2008 Så kjedelig! Jeg er jeg også fordi jeg har fått sms, men får ikke logget meg inn (man må ha både skattekort og selvangivelsen). Nei man trenger ikke begge deler. Jeg får logget meg på med bare selvangivelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå