Gjest Gjest_meg_* Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Har kjøpt meg ei ny olabukse som sitter veldig bra, eneste negative er at den er litt for trang i linningen, orker ikke å sitte lenge i den uten å kneppe opp øverste knapp. Er det noen her som har noen tips til hva jeg kan gjøre for å gå den litt mindre stram? Den sitter veldig bra ellers, men det er jo litt kjedlig å bruke ei bukse jeg ikke kan sitte normalt i. På forhånd takk til alle som kan hjelpe meg:-)
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Hadde akkurat samme problem med min bukse, helt til jeg hadde vasket den et par ganger, så kanskje det hjelper?
Unika Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 (endret) Heng den opp når den er våt rundt en stolrygg, så stapper du det som måtte passe inn i buksen (f.eks halvlitersflasker fylt med vann så de står støtt), så den står i spenn rundt linningen når den er våt. Da vil den garantert bli bedre Endret 13. juni 2008 av Unika
En som vet Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Olabukser vider seg vanligvis ut etter noen gangers bruk uansett, så det kommer sikkert til å gå bra!
Opal Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Jeg pleier å stekke linningen når buksa er våt. Står oppå den med ene foten og stekker alt jeg har.
Gjest Catwoman Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Ta den på deg - og dynk linningen med vann. Ha den på mens den er våt - da vil den strekke seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå