Kamelia83 Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Har lenge brukt Diorshow, men de to siste hylsterne har brukket rett og slett, og jeg måtte kaste dem, med masse mascara igjen. Så nå vil jeg prøve noe annet. Er den nye fra Loreal bra? Det står den er vannavisende, men hvor mye tåler den? En tur ute i regn? Tårer?
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Har lenge brukt Diorshow, men de to siste hylsterne har brukket rett og slett, og jeg måtte kaste dem, med masse mascara igjen. Så nå vil jeg prøve noe annet. Er den nye fra Loreal bra? Det står den er vannavisende, men hvor mye tåler den? En tur ute i regn? Tårer? Den tåler at du spyler deg i annsiktet i dusjen, så lenge du ikke spyler med for varmt vann eller for lenge så klart.
Paradox Regina Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Har lenge brukt Diorshow, men de to siste hylsterne har brukket rett og slett, og jeg måtte kaste dem, med masse mascara igjen. Så nå vil jeg prøve noe annet. Er den nye fra Loreal bra? Det står den er vannavisende, men hvor mye tåler den? En tur ute i regn? Tårer? Jeg lurer også på hvordan disse "beauty tubes virker"!
Kamelia83 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2008 Jeg lurer også på hvordan disse "beauty tubes virker"! Jeg kjøpte den i går. Synes den var bra. Satt godt på, vasket den av i dag tidlig etter nattevakt, og den var lett å fjerne. Bare hold bomullen med varmt vann på lenge nok. Ca 30 sekunder. Da er det bare å dra av mascaraen.
Gjest Cathena Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Synst den var heelt fantastisk jeg! :rødme: Prøvde den idag for første gang, laaange blir de og utrolig lett å fjerne med varmt vann, ikke noe gris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå