Gjest Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 (endret) Samboer er blitt bedt til kaffe og kaker (tror jeg) av en gammel kamerat som skal gifte seg og jeg regner med at han da i det minste må kjøpe noe. Men bortsett fra glassmagasinet og jernia kommer jeg ikke på noen sider som kan ha brullypslister. Vet bare navnet på han som skal gifte seg og det er det heldigvis ikke så mange som heter, men jeg er fortsatt usikker på om det bare er kaffe og kaker eller bare en fest. Men hvor mye pleier man å gi for når det er kaffe og kake/fest bare? Er det fortsatt 500 kr sånn ca eller gir man for mindre. Han har jo ikke så mye kontakt med denne kameraten at det gjør noe, men jeg syntes da han i det minste kan gi noe selv om han må dra 1-2 timer med bil og må ligge på hotel der nede hehe.. Endret 13. juni 2008 av Gjest
mia83 Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Samboer er blitt bedt til kaffe og kaker (tror jeg) av en gammel kamerat som skal gifte seg og jeg regner med at han da i det minste må kjøpe noe. Men bortsett fra glassmagasinet og jernia kommer jeg ikke på noen sider som kan ha brullypslister. Vet bare navnet på han som skal gifte seg og det er det heldigvis ikke så mange som heter, men jeg er fortsatt usikker på om det bare er kaffe og kaker eller bare en fest. Men hvor mye pleier man å gi for når det er kaffe og kake/fest bare? Er det fortsatt 500 kr sånn ca eller gir man for mindre. Han har jo ikke så mye kontakt med denne kameraten at det gjør noe, men jeg syntes da han i det minste kan gi noe selv om han må dra 1-2 timer med bil og må ligge på hotel der nede hehe.. Synes 4-500 kr er greit jeg. Flere butikker som har gavelister er TilBords, (skal du gå inn på siden på nettet må du ha gjestepassord, så det er nok greit å hente den i butikken) Kitch'n og Åhlens (syntes jeg hørte noe om det).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå