Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg synes det er vanskelig å finne en bodylotion som luter godt. Forslag?
Suzy Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 (endret) Ja - Biotherm har en bodylotion som lukter av sitrus. Lukten går vekk etter en liten stund, men er deilig når du tar den på. Endret 13. juni 2008 av Suzy
Nausicaä Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 The Body Shop har jo et vidt utvalg av body lotion, body milk og body butter med mange forskjellige gode lukter.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Jeg liker ikke de på body shop, de overdøver en parfyme fullstendig. Får prøve noe annet tror jeg. Har testent noen fra apotek, vichy, cliniderm osv, lukter godt der og da men hjemme helt pyton. Vil ha noe med ltt frisk lukt.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 mange parfymer har bodylotion med samme lukt.. se på strawberrynet.com der er de veldig billige
Paradox Regina Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Jeg er enig med flere av jentene her, Body Shop sine lukter godt, mange av dem. Her du luktet på alle? De har nå kommet med en ny frisk og herlig en, Grapefruit :D Sånn eller så er jeg stor fan av Biotherm sin Baume Corps intensive body treatment. Den lukter frisk frukdessert, og er uten tvil den beste hudkremen jeg noensinne har brukt, har nå kjøpt den igjen og igjen i åresvis. I norge er den sykt dyr, så bare prøv den i en butikk uten å kjøpe den. I taxfree koster en 400ml flaske (dobbelt så stor som flasker vanligvis er) ca 220kr. Hos strawberrynet.com koster en sånn stor flaske omtrent 200kr portofritt hjem i posten :D Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har brukt strawberrynet (jo faktisk, 53 ganger...), og jeg har aldri hatt noe trøbbel overhodet, og hvis man husker å skrive i det lille vinduet som heter "any other questions or messages" til dem når man gjør bestillinger "is there any product samples available, please?" så får man prøver på ting. Jeg elsker det :D Skulle ønske tollgrensen ble hevet til 300 eller 400 kr *drømme*
Ambivalent Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 (endret) Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har brukt strawberrynet (jo faktisk, 53 ganger...), og jeg har aldri hatt noe trøbbel overhodet, og hvis man husker å skrive i det lille vinduet som heter "any other questions or messages" til dem når man gjør bestillinger "is there any product samples available, please?" så får man prøver på ting. Jeg elsker det :D Skulle ønske tollgrensen ble hevet til 300 eller 400 kr *drømme* Hvor finner man "any other questions or messages"? --- Angående body lotion elsker jeg lukten av Cosmicas Summer Breeze med pasjonsfukt og mangoolje. Fås på apoteket. Endret 13. juni 2008 av Ambivalent
Gjest Gjest_Mammamia_* Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 Ja - Biotherm har en bodylotion som lukter av sitrus. Lukten går vekk etter en liten stund, men er deilig når du tar den på. Dette er garantert den beste bodylotion man kan få. Biotherm's Lait Corporal Lett duft av sitrus og huden blir silkemyk. Og den overdøver på ingen måte parfymen din. Jeg vet at dette er favoritten til mange. Pleier å gi den i gave til venninner ved bursdag og sånn - og det er alltid like velkomment.
Gjest Gjest_Jenta_* Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 The Body Shop har jo et vidt utvalg av body lotion, body milk og body butter med mange forskjellige gode lukter. Det er bare det at det blir for mye "frukt&bær". Jeg orker ikke tanken på å gå rundt å lukte kokos eller fersken hele dagen! Det eneste unntaken er bodybutter med oliven. Den er dødsbra for virkelig tørr hud (bruker den på føttene etter fotbad også). Den er heller ikke så "overdøvende" i lukten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå