Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt ny tripp trapp stol fra Stokke til vår 6 mnd gamle sønn. Den passer utmerket nå, men ettersom han blir større vil bøylen bli veldig stram. Kan ikke skjønne annet enn at det må være vanskelig å få han ned og opp av den etterhvert. Er det noen justeringer som gjør at den vokser med barnet?.. Finner ikke ut av det jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går helt fint for vår gutt på 1,5 år ihvertfall. Aner ikke hvor lenge de bruker slik bøyle, jeg?

Skrevet

Jeg jobber i barnehage og de bøylene er ikke til hinder for når våre 3-åringer finner ut at de vil sitte i en stol med bøyle på. Det som kan hjelpe med å gjøre det lettere å få barnet ut og inn av stolen er å senke setet et hakk eller to.

Skrevet

Takk for svar. Da finnes det altså ingen regulering som justerer det.. Egentlig veldig dumt..

Skrevet

Man kan jo ha sitteplaten på ulike nivåer. Og hvis store barn fint kan sitte i stolen med bøyke (jeg har sett en 6-åring sitte slik), så ser jeg ikke helt hvorfor det er dumt at det ikke går ann å regulere?

Skrevet
Man kan jo ha sitteplaten på ulike nivåer. Og hvis store barn fint kan sitte i stolen med bøyke (jeg har sett en 6-åring sitte slik), så ser jeg ikke helt hvorfor det er dumt at det ikke går ann å regulere?

Fordi det er tungvindt å få barnet ut og inn.

Gjest Gjest
Skrevet

Sett sete ned et hakk eller to. Når barnet er 2-3 år så bruker man jo ikke bøyle.

Har aldri følt at det har vært problemer med denne stolen og bøylen. Har hatt til to barn.

Skrevet
Fordi det er tungvindt å få barnet ut og inn.

¨

De klatrer opp selv eller bruker ikke bøyle når de blir større? Jeg synes ihvertfall ikke det er tungvint med vår på 1,5 år, og han veier 13 kg - så liten for alderen er han ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...