mee mee Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg skal på konsert/fest i dag som er utendørs. Jeg retter som regel håret mitt. Men nå regner det, og håret mitt ser alltid j**** ut etter det regner. Så, er det noen som har noen super tips til å beholde håret slett i regnet?
kitekatt Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jeg skal på konsert/fest i dag som er utendørs. Jeg retter som regel håret mitt. Men nå regner det, og håret mitt ser alltid j**** ut etter det regner. Så, er det noen som har noen super tips til å beholde håret slett i regnet? Sliter med det samme....Lue er det eneste som hjelpe rfor meg..hehe, men det er kanskje ikke kult å gå med på konsert
DDuck Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 hvis håret blir utsatt for masse regn, hjelper nok ikke hårsprayen nei... da blir det bare skikkelig seigt hår som krøller seg igjen... bruk paraply eller hette... eneste som hjelper...
tante fiolett Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Finnes det ikke stylingprodukter som skal holde på hårfasongen også i fuktig vær? Mener å ha lest noe sånt en gang... Sliter med det samme selv - at luggen krøller seg i vått vær
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Masse anti-frizz av et eller annet slag kanskje?
DDuck Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Anti-frizzblir også bare seig og fettete... det er ikke noe hold i anti-frizzen heller, så den vil ihvertfall ikke holde håret slett noe lengre..
Gjest Frk Åberg Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 (endret) Hva med å sette opp håret da? De gangene jeg retter ut håret, må jeg være sikker på at det ikke blir regn, ellers så er det full krøll etter fem minutter. Det fins sikkert produkter hos frisøren, uten at jeg har noen erfaring med det. Jeg har bare ansett det å beholde rett hår som et håpløst prosjekt i regn og fuktig vær. Men hvis du forresten snakker om å stå ute i regnet uten paraply eller hette og beholde rett hår, ønsker jeg deg bare lykke til, for det har jeg ikke så mye tro på. Hårspray høres hvertfall ikke ut som noen god idé. Endret 13. juni 2008 av Frk Åberg
mee mee Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. juni 2008 Får heller sats på å la være å slette det..
IloveNY Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 Jeg ville satset på en kul/søt lue eller hette... Er jo ikke mye kult å gå med bløtt hår heller! Blir fort syk da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå