Gå til innhold

Solkrem fra Vichy

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Er det noen som har prøvd solkremene fra Vichy? Jeg har lest litt på nettet og ser at disse kommer veldig bra ut på forskjellige tester. Jeg har litt sensetiv hud, og reagerer på enkelte av de billigste solkremene, men har ikke hørt noe om Vichy.

Noen som har erfaringer å dele med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde den kremen til minstemann i fjor, men jeg måtte kjøpe ny i år, for den luktet så utrolig sterkt av parfyme.

Men den var bra, og han reagerte ikke på den.

Gjest Raptuza
Skrevet

Ha hatt den for nokre år sidan, hadde tørr hud. Den var god, men den eksfolierte på huden.

Skrevet

Jeg har dårlig erfaring med Vichy sin solkrem. brukte faktor 50 for ansiktet og ble veldig brent etter en time. Piz Buin sine solkremer er bra, de har jeg brukt de siste årene pga jeg har vær sterkt plaget med soleksem fra barnsben av. Det er den eneste solkremen jeg kan bruke uten å få eksem i solen.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg har dårlig erfaring med Vichy sin solkrem. brukte faktor 50 for ansiktet og ble veldig brent etter en time. Piz Buin sine solkremer er bra, de har jeg brukt de siste årene pga jeg har vær sterkt plaget med soleksem fra barnsben av. Det er den eneste solkremen jeg kan bruke uten å få eksem i solen.

Denne fra Piz Buin har jeg ikke prøvd, og ser på diverse tester at den ikke scorer så høyt pga bla høyt parfymeinnhold. Nivea som scorer høyest er den solkremen jeg får lettest soleksem av.

Vichy scorer også relativt høyt, og jeg tenkte derfor at jeg ville høre om noen hadde erfaringer med denne.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Ha hatt den for nokre år sidan, hadde tørr hud. Den var god, men den eksfolierte på huden.

Mener du at det ble et fysisk filter? Er ikke så inne i dette, men leste en plass at det var fysiske filter (som gav hvit hinne) eller kjemiske filter som trakk mer ned i huden?!?

Gjest Lilleulv
Skrevet

Kjempegd erfaring med den for ansikt, men den på kroppen preller av meg i store flak. kan rett og slett rulle den av huden... så den liker jeg ikke.

Skrevet

Har kun prøvd den til ansiktet, men den er jeg til gjengjeld fornøyd med..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...